پنجشنبه، 27 اردیبهشت 1403 - Thu, 16th May 2024
صفحه اصلی  -  
سیاسی  -  
اقتصادی  -  
اجتماعی  -  
ورزشی  -  
فرهنگی  -  
پزشکی  -  
علمی  -  
فناوری  -  
حوادث  -  
بین الملل  -  
استانها  -  
کرونا

 
 


پست الکترونیکی:

 


اونس طلا 2,390.02
طلای 18 33,723,000
سکه امامی 409,070,000
بهار ازادی 379,950,000
دلار امریکا
یورو
لیر ترکیه
درهم امارات
پوند انگلیس
بیت کویین
بیشتر + کد نمایش

 
قیمت لحظه ای انواع میلگرد، تیرآهن و پروفیل
بروزرسانی: 07:00

قیمت لحظه ای انواع میلگرد، تیرآهن و پروفیل


تیرآهن یکی از مواد اصلی در صنعت ساخت‌و‌ساز است و در بازار با 2 شکل I و H وجود دارد. این ماده اساسی وظیفه حمل وزن ساختمان را بر عهده دارد. بنابراین، انتخاب کیفیت مناسب تیرآهن بسیار حیاتی است. انتخاب صحیح تیرآهن تاثیر زیادی بر قیمت نهایی ساختمان دارد، در نتیجه اطلاع از قیمت میلگرد و نوع تیرآهن قبل‌از آغاز به‌کار ضروری شناخته می‌شود.

برای کسب اطلاعات بیشتر و استعلام قیمت، می‌توانید با شماره‌های 36550000 (041) _ 34329161 (041) با مرکز فولاد مهرسهند تماس حاصل فرمایید.

آیا در‌حال دست‌و‌پنجه نرم کردن با پروژه‌ ساختمانی هستید؟ یا شاید به‌دنبال خرید انواع میلگرد، تیرآهن و پروفیل برای کارخانه‌ خود می‌گردید؟ اما آیا می‌دانید چه عواملی بر قیمت آن‌ها تاثیر می‌گذارد؟ ازآنجایی‌که این محصولات نقش مهمی در صنعت و ساخت‌و‌ساز دارند، شناخت دقیقی از نوع و قیمت آن‌ها بسیار حیاتی است. این متن شما را با انواع آن‌‌ها آشنا و به شما کمک می‌کند تا قبل‌از خرید، با قیمت میلگرد آشنا شوید. بنابراین، با ما همراه باشید و مطالعه متن را ادامه دهید.

میلگرد چیست و چه کاربردی دارد؟

میله‌های تقویتی یا همانRebar ، از جنس فولاد و با قطر‌های مختلف، برای تقویت بخش‌های مختلف سازه‌ها، افزایش مقاومت کششی استفاده می‌شوند. میلگردها از جنس فولاد، الیاف پلیمری یا فلزات دیگر ساخته شده‌اند.

میلگرد به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مواد سازه‌، در صنعت ساختمان‌سازی کاربرد‌های بسیار زیادی دارد.

از‌جمله کاربرد‌های این میله‌ها می‌توان به‌کارگیری در اجزای مختلف سازه‌های بتنی، پل‌ها، صنایع مختلف، خودرو‌سازی، سد‌ها و تونل‌ها اشاره کرد. این میله‌ها همچنین در صنایع ماشین‌آلات کشاورزی و تراشکاری نیز به‌کار برده می‌شوند.

وقتی نگاهی به جدول قیمت‌ میلگرد‌ کنید، متوجه گستردگی وسیعی از قیمت‌ها خواهید شد. از میلگرد‌های ارزان تا میلگرد‌ها با ویژگی‌های برتر و هزینه‌های بالا، همه در این لیست حضور دارند.

قیمت میلگرد

آگاهی از قیمت فعلی میلگرد و مقایسه آن با روند گذشته بسیار اهمیت دارد. با نگاه به قیمت، مشتریان می‌توانند زمان مناسب برای خرید را انتخاب کنند. ما در وبسایت فولاد مهرسهند، با به‌روز کردن روزانه قیمت، به مشتریان کمک می‌کنیم تا خرید خود را با اطلاعات بهتری انجام دهند.

قیمت روزانه میلگرد را بررسی کنید تا از آخرین تغییرات بازار مطلع شوید. این قیمت‌ها بر‌اساس آخرین اطلاعات ارائه‌شده تهیه می‌شوند تا بتوانید تصمیم بهتری برای خرید بگیرید. تیم ما هر روز اطلاعات را جمع‌آوری کرده و قیمت را به‌روز می‌کند.

بازار همواره در‌حال تغییر است، پس باید از آخرین تغییرات مطلع باشید تا تصمیم بهتری بگیرید. نمودار قیمت میلگرد را در صفحه مربوط ببینید و با توجه به نوسانات قیمتی، خرید خود را به‌روز کنید.

پروفیل چیست و چه کاربردی دارد؟

مفهوم پروفیل به معنای به‌کارگیری تجهیزات خاص در صنعت ساختمانی است. این تجهیزات معمولا برای ساخت قطعات مختلف مانند در، پنجره، لوله و نمای ساختمان مورد استفاده قرار می‌گیرند. به‌عنوان مثال، پروفیل آلومینیومی برای ساخت قاب پنجره‌ها به‌کار برده می‌شود. در این صنعت، 2 نوع پروفیل باز و بسته وجود دارد که هر‌کدام نقش خاص خود را دارند.

تولید پروفیل باز در ابعاد و ضخامت‌های مختلف صورت می‌گیرد و در صنایع ساختمانی به‌عنوان مصالح استفاده می‌شود، از پروفیل برای ساخت انواع تیرآهن، میلگرد، نبشی، نا‌ودانی، هاش و 4 پهلو کمک گرفته می‌شود.

پروفیل‌های باز دارای انواع مختلفی هستند، مانند پروفیل‌های باز با سطح مقطع Z که در ساخت‌و‌ساز‌های بزرگ استفاده می‌شوند، مثل سوله‌ها، سالن‌های ورزشی، انبار‌ها و پارکینگ‌های عمومی.

همچنین پروفیل‌های بسته نیز، برای تولید لوله، قوطی، پروفیل درب و پنجره، پروفیل پی‌وی‌سی و پروفیل‌های کرکره برقی به‌کار برده می‌شوند.

قیمت پروفیل

اطلاعات دقیق درباره قیمت پروفیل برای انواع ضخامت و ابعاد پروفیل تولید کارخانجات را می‌توانید در لینک مربوط مشاهده کنید. قیمت‌های پروفیل آهن امروز در انواع سایز‌ها از‌جمله استیل، گالوانیزه، آهن و استیل 304 در وبسایت فولاد مهرسهند موجود است.

ضخامت پروفیل از یک میلی‌متر شروع شده و تا ضخامت 90 میلی‌متر ادامه ‌دارد. برای خرید پروفیل، پروفیل سنگین و پروفیل استیل از خدمات فولاد مهرسهند استفاده کنید. به‌خاطر داشته باشید که قیمت پروفیل آهن برای خرید این محصول به‌روز مهم است.

مشتریان می‌توانند برای خرید اینترنتی پروفیل آهن به وبسایت فولاد مهرسهند مراجعه کنند. انواع پروفیل با ابعاد و جنس‌های متنوع با آخرین قیمت بازار به‌فروش می‌رسد. برای بررسی قیمت خرید پروفیل نیاز است ابعاد و وزن محصول را بررسی کنید.

تیر آهن چیست و چه کاربردی دارد؟

تیرآهن، یک پروفیل مشهور با ساختار I و H که از جنس فولاد و آلیاژ ساخته شده است. این محصول گسترده در صنعت ساخت‌و‌ساز به‌کار برده می‌شود و بدون آن، ساختمان‌های فلزی ناقص خواهند بود.

وظیفه اصلی تیرآهن در سازه‌ها، تحمل بار و انتقال آن به ساختمان است. از این پروفیل به‌عنوان بهترین گزینه برای طراحی ستون، خرپا و تیر‌ها استفاده می‌شود. تیرآهن از 2 بخش بال و جان تشکیل شده که بخش اصلی به‌نام جان و بخش لبه‌ها و کناره‌ها به‌عنوان بال شناخته می‌شوند. به‌کارگیری گسترده از این محصول باعث شده قیمت آن از عوامل مهم در تعیین هزینه نهایی ساختمان باشد.

تیرآهن‌ها در انواع مختلفی تولید و برخی از آن‌ها برای ساخت‌و‌ساز بیشتر استفاده می‌شوند، اما برخی دیگر مانند تیرآهن لینتل به‌دلیل کاربرد‌های محدودشان، اغلب شناخته نمی‌شوند.

قیمت تیر آهن 14

در بازار آهن‌آلات، قیمت تیرآهن 14 به‌دلایل مختلف متغیر است. اطلاع از قیمت روز تیرآهن برای خریداران اهمیت بسیار زیادی دارد. این محصول فولادی با سایز 14 به‌عنوان یکی از محصولات پرمصرف در صنعت ساختمان‌سازی شناخته می‌شود.

تیرآهن با سایز‌های مختلف در کارخانه‌ها تولید می‌شود و برخی از این سایز‌ها همواره مورد ‌توجه بیشتری قرار می‌گیرند. از‌جمله عواملی که می‌تواند قیمت تیر آهن 14 را تحت‌تاثیر قرار دهد، باید به نوسانات ارز، مقدار تیرآهن خریداری‌شده و فصلی که در آن تیرآهن به بازار عرضه می‌شود، اشاره کرد.

برای دریافت قیمت تیر آهن 14 امروز، می‌توانید به وبسایت فولاد مهرسهند مراجعه کرده و اطلاعات لازم را دریافت کنید. بهترین راه برای استعلام قیمت تیرآهن 14، مراجعه به منابع معتبر و ارتباط با کارشناسان مجرب شناخته می‌شود.

جمع‌بندی

قیمت لحظه‌ای مواد ساختمانی از‌جمله میلگرد، تیرآهن و پروفیل، به عوامل مختلفی بستگی دارد. این عوامل شامل نرخ ارز، تقاضا و عرضه، هزینه‌های حمل‌و‌نقل و هزینه‌های تولید می‌شود. برای تعیین قیمت نهایی این محصولات، تاثیرگذار‌ترین عامل، نرخ ارز است.

اخبار روزمره اقتصادی و تغییرات در بازار‌های بین‌المللی می‌تواند قیمت میلگرد را تحت‌تاثیر قرار دهد. بنابراین، تصمیم‌گیری صحیح در خرید این مواد به دقت در تحلیل این عوامل نیاز دارد. به‌کارگیری اطلاعات صحیح و به‌روز، می‌تواند به بهینه‌سازی هزینه‌ها و افزایش سودآوری کسب‌و‌کار‌ها کمک کند. در ‌نهایت، انتخاب مواد مناسب و بهترین زمان برای خرید آن‌ها، می‌تواند به رشد و توسعه صنعت ساختمانی کمک شایانی کند.






 
اخبار داغ:
حقوق بازنشستگان 90 درصد زیاد می شود | خبر فوری و خوشحال کننده برای بازنشستگان
واکنش پیشکسوت پرسپولیس به حرف های امیرحسین صادقی
خواسته اوسمار از مدیران پرسپولیس خرید این بازیکن است
عدم تغییر حق مسکن کارگران؛ موج جدید سقوط در گرداب فقر مطلق
کری خوانی بی مورد بازیکن سابق استقلال با بیرانوند
حدادعادل: در محله خیلی بدی زندگی می کردم
ازدواج شوکه کننده بچه 9 ساله با عروس 62 ساله!/ عکس قیافه شوکه داماد
فرودگاه مشهد هم زیر آب رفت (عکس)
مومنی: بودجه1403 به فرودستان بی اعتنا و به گردن کلفتها بیشترین امتیازات را داده است
طرز تهیه فالوده شیرازی با دو روش متفاوت
زمان دقیق اولین مناظره بایدن و ترامپ مشخص شد!
دل بازنشستگان شاد شد | زمان دقیق واریز ما به التفاوت حقوق بازنشستگان مشخص شد
تاکید دبیر حزب مؤتلفه بر کتترل گرانی و تورم توسط مجلس
بدترین رنگ هایی که می توانید برای آشپزخانه انتخاب کنید
شایعه حذف فناوری VAR‏ در لیگ برتر انگلیس صحت دارد؟
استقلال با سه غایب راهی قائمشهر شد | نبرد سخت نکونام برای حفظ صدرنشینی
چشم درد شدید چه علتی دارد؟
/احکام متناسب سازی حقوق بازنشستگان در سامانه بارگذاری شد! | بازنشستگان برای آگاهی از دریافتی شان به سامانه مراجعه کنند
برنامه پخش زنده فوتبال امروز (27 اردیبهشت 1403) + لینک تماشای آنلاین
آخرین مهلت ثبت درخواست برای خودروهای وارداتی
نشان ویژه سلحشور به نمایش «ایران» رسید/ تقدیر از دو پیشکسوت تئاتر بچه های مسجد
گزارش عجیب وزارت خارجه بایدن: تنها دشمنان آمریکا مرتکب جنایات جنگی می شوند!
جدیدترین نسخه سیستم عامل آیفون منتشر شد / ویژگی های جدید چیست؟
نوشتن بهتر است یا تایپ کردن؟

موضوعات داغ:
حقوق بازنشستگان
متناسب سازی
پیشکسوت پرسپولیس
آب گرفتگی منازل
آذربایجان غربی
تامین اجتماعی
مدیران پرسپولیس
علیرضا بیرانوند
جمعیت هلال احمر
پخش زنده فوتبال
قرارگاه مبارزه با کرونا
نیوکمپ اسپاتیفای
بیماران سرطان
آموزش نیروی کار
جزیره مرجانی
سهمیه پاکبانان
اخلاق اسلامی
علیقلی ایمانی
سر آسیاب
مینی سریال «چرنوبیل»
م. موید
ترشی های متنوع
رابطه خانوادگی
تایسون فیوری
کیپ تاون سیتی
برنامه «کتاب باز»
استفاده از سلاح
تحریم تمرینات
چاپ پول
دیکو
بچه های مسجد
اوسمار ویرا
هیات وزیران
تولید انرژی
دانشگاه علامه طباطبایی
مجمع تشخیص مصلحت نظام
کمیسیون حقوقی و قضایی
آیت الله مکارم شیرازی
سازمان تامین اجتماعی
استاد اقتصاد دانشگاه
نمایندگان ادوار مجلس
مرد سال فوتبال آسیا
تیم فوتبال استقلال
کمیسیون تلفیق مجلس
وزارت جهاد کشاورزی
پایگاه خبری تحلیلی
روزنامه فرهیختگان
شعارهای انتخاباتی
حزب مؤتلفه اسلامی
دستگاه های اجرایی
خودرو های وارداتی
مجلس شورای اسلامی
برنامه هفتم توسعه
حضرت فاطمه معصومه
علی بن موسی الرضا
مجمع تشخیص مصلحت
سرمربی پرسپولیس
رویدادهای ورزشی
باشگاه پرسپولیس
وزیر امور خارجه
افزایش مصرف برق
دولت احمدی نژاد
نمایندگان مجلس
مسابقات فوتبال
نساجی مازندران
علامه طباطبایی
مراسم اختتامیه
نمایندگان مردم
آبگرفتگی منازل
فوتبال استقلال
مرد سال فوتبال
آیت الله مکارم
دانشگاه علامه
جشنواره امسال
مستمری بگیران
کمیسیون حقوقی
نمایشگاه کتاب
انتخابات مجلس
احترام گذاشتن
تماشای آنلاین


 





همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.