چهارشنبه، 19 اردیبهشت 1403 - Wed, 08th May 2024
صفحه اصلی  -  
سیاسی  -  
اقتصادی  -  
اجتماعی  -  
ورزشی  -  
فرهنگی  -  
پزشکی  -  
علمی  -  
فناوری  -  
حوادث  -  
بین الملل  -  
استانها  -  
کرونا

 
 


پست الکترونیکی:

 


اونس طلا 2,315.27
طلای 18 34,170,000
سکه امامی 413,060,000
بهار ازادی 379,900,000
دلار امریکا
یورو
لیر ترکیه
درهم امارات
پوند انگلیس
بیت کویین
بیشتر + کد نمایش

 
تدریس خصوصی استادبانک چه خدماتی دارد ؟
بروزرسانی: 21:49

تدریس خصوصی استادبانک چه خدماتی دارد ؟


هنگامی که به مسئله داشتن معلم خصوصی فکر می‌کنید و یا موضوع گرفتن کلاس خصوصی به ذهنتان خطور می‌کند چه نکاتی را مورد توجه قرار می‌دهید؟ انتظار دارید که از طریق تدریس خصوصی چه نوع خدماتی به شما ارائه گردد؟ چه توقعاتی از کلاس معلم خصوصی دارید و چه عوامل و مزایایی موجب شده است که شما به فکر گرفتن معلم خصوصی بیفتید؟

آیا علاوه بر برطرف کردن نقطه ضعف‌های خود و کمک به شما در امتحان، از معلم تدریس خصوصی انتظارات دیگری هم دارید؟ آیا این مسئله به ذهنتان خطور کرده است که شما می‌توانید در کمترین زمان ممکن کوتاه‌ترین مسیر را برای پیشرفت تحصیلی طی نمایید؟ به منظور دستیابی به پیشرفت تحصیلی و موفقیت در همه امتحان‌های با اهمیت مدرسه، کنکور و دانشگاه نیاز به چه ابزارهایی می‌باشد؟

پاسخ دادن به تمام این پرسش‌ها می‌تواند به شما در انتخاب مسیر صحیح کمک نماید. پلتفرم تدریس خصوصی استادبانک  قادر است که پاسخ تمام این پرسش‌ها را بهتر و جامع‌تر از هر مرجع دیگری بدهد. به منظور دستیابی به پاسخ تمام این سوالات مهم فقط باید 5 دقیقه با ما همراه باشید و مطالب ارائه شده را تا انتها مطالعه نمایید.

انتخاب معلم خصوصی؛ روشی سریع جهت یادگیری

در برخی مواقع جهت دستیابی به موفقیت تحصیلی از روش‌های پرهزینه‌ای استفاده می‌نماییم. به عنوان نمونه جهت یادگیری زبان انگلیسی از صفر، بهترین روش را رفتن به آموزشگاه می‌دانیم. ولی به این مسئله توجه نمی‌کنیم که روش انتخاب شده روش سریع یادگیری زبان انگلیسی است یا نه. چنین انتخاب نادرستی می‌تواند باعث تحمیل هزینه‌های گزافی گردد چون فرآیند یادگیری در طی یک دوره بلند مدت رخ می‌دهد و برای تمام این دوره باید هزینه نماییم. ولی تا هنگامی که روش سریع‌تری به نام معلم خصوصی وجود دارد دلیلی ندارد که از روش‌هایی با هزینه‌های گزاف و طولانی مدت استفاده کنیم در حالی که با استفاده از معلم خصوصی می‌توان در زمان کمتر و با همان هزینه آموزشگاه و یا ارزان‌تر به نتیجه مطلوب دست پیدا کنید. استفاده از کلاس معلم خصوصی استادبانک همان مسیر کوتاه و بهینه جهت یادگیری است.

به منظور یادگیری سریع و دستیابی به موفقیت تحصیلی، سایت تدریس خصوصی استادبانک اقدام به جذب معلم خصوصی‌های قوی و باسواد برای هر درس و مهارتی که احتمال دارد در آن مشکل داشته باشید مثل معلم تدریس خصوصی درس ریاضی نموده است. در صورت معرفی فرآیند جذب یک معلم خصوصی درسایت استادبانک و نیز معرفی تمام دروس و مهارت‌هایی که این سایت اقدام به تدریس خصوصی آنها نموده است، شما شگفت‌زده می‌شوید.

جذب اساتید قوی

پیدا کردن یک استاد تدریس خصوصی توانمند که عضوی از پلتفرم‌های تدریس خصوصی معتبر نیست خیلی سخت است. پلتفرم استادبانک این بستر را فراهم کرده است که بتوانید از میان بیش از 2000 معلم فعال و قوی در زمینه تدریس خصوصی، معلم خصوصی مطلوب خود را انتخاب نمایید. به منظور ایجاد این بستر، استادبانک اقدام به استفاده از فیلترهای خاصی جهت انتخاب اساتید تدریس خصوصی کرده است. به عنوان نمونه همه سوابق تدریس هر استاد در مراکز آموزشی گوناگون ارزیابی شده است و تعداد شاگردان موفق وی نیز مورد بررسی قرار گرفته است. در این پلتفرم هر استاد تنها می‌تواند دروسی را تدریس نماید که مرتبط با رشته تحصلی وی می‌باشد و دارای تجربه چندین ساله در زمینه تدریس آن درس با روش‌های گوناگون باشد.

در پروفایل هر استاد تدریس خصوصی، تمام ارزیابی‌های انجام شده در قالب امتیاز و ستاره نشان داده می‌شود. قسمت رزومه تحصیلی و سوابق کاری هر مدرس خود مدرکی دال بر صحت ارزیابی‌های انجام شده است و شما به آسانی قادر خواهید بود که این اطلاعات استاد را مشاهده نمایید.

شناسایی یک معلم تدریس خصوصی جهت یادگیری

شناسایی کامل یک معلم خصوصی و اعتماد کردن به وی کاری سخت است. همیشه اطلاعات شغلی و تحصیلی یک استاد تدریس خصوصی در اختیار شما قرار داده نمی‌شود. هیچ کدام از موسسات و آموزشگاه‌ها تمام این اطلاعات را در اختیار شما نمی‌گذارند. ولی با استفاده از پلتفرم استادبانک قادر خواهید بود که به یک شناخت تقریبا جامعی از استاد تدریس خصوصی خود پیش از آغاز جلسه اول برسید.

به منظور ارزیابی کیفیت تدریس هر استاد می‌توانید از نظرات شاگردان قبلی وی در قسمت نظرسنجی استفاده نمایید. برای ارزیابی میزان تجربه و تحصیلات هر استاد می‌توانید از اطلاعات موجود در رزومه تحصیلی و سوابق تدریس ایشان استفاده نمایید. با مشاهده امتیاز و ستاره‌های هر استاد قادر خواهید بود که عملکرد وی را در جلسات تدریس خصوصی بسنجید. در حقیقت استادبانک تمام اطلاعات مورد نیاز برای پیدا کردن یک معلم تدریس خصوصی مطلوب را در اختیار شما قرار می‌دهد و این خود یک مزیت برای این پلتفرم تدریس خصوصی محسوب می‌شود.

هزینه تدریس خصوصی متناسب با بودجه دانش‌پذیر

برای بسیاری از والدین و دانش‌آموزان مهم است که هزینه تدریس خصوصی متناسب با قابلیت‌های استاد مربوطه باشد. آیا مبلغ پرداختی برای تدریس استاد مربوطه متناسب با کیفیت تدریس وی می‌باشد؟ استادبانک شرایطی را فراهم کرده است که شما تنها برای توانایی‌های تدریس استاد مربوطه هزینه نمایید. زیرا استادبانک با توجه به شایستگی و قابلیت‌های تدریس استاد وی را جذب نموده و با توجه به همین شایستگی‌ها، هزینه مربوط به هر جلسه را تعیین می‌نماید.

در استادبانک اساتید بر اساس سوابق تدریس خود از یک ستاره تا پنج ستاره و vip رتبه‌بندی شده‌اند؛ بنابراین چنانچه کیفیت تدریس استاد نیز مثل هزینه و تعرفه کلاس خصوصی برای شما اهمیت دارد از طریق مراجعه به قسمت رتبه‌بندی اساتید و با توجه به مبلغ مورد نظر برای هر کلاس خصوصی، می‌توانید معلم مناسب را انتخاب نمایید.

آموزش تمام مهارت‌های مورد نیاز برای فرصت‌های شغلی و تحصیلی

به منظور فراگیری کدام درس‌ها و مهارتی‌ها به معلم خصوصی نیاز دارید؟ دقت کنید که به راحتی به استادبانک دسترسی دارید. استادبانک برای تمام مقاطع تحصیلی و تمام دروس از پایه ابتدایی تا متوسط دوم و برای دروسی مثل فیزیک و دروس کنکوری‌ها مدرس‌های توانمندی دارد. همچنین در استادبانک می‌توانید از قابلیت‌های اساتید حرفه‌ای برای بیشتر دروس دانشگاهی بهره‌مند شوید. برای یافتن یک شغل پردرآمد می‌توانید با مراجعه به استادبانک از آموزش مهارت‌های گوناگونی مثل زبان‌های برنامه‌نویسی و نرم‌افزارهای مختلف استفاده کنید.

علاوه بر این در سایت اساتید زبان توانایی جهت اخذ فاند تحصیلی کانادا، فاند تحصیلی آمریکا و بورس تحصیلی سایر کشورها و نیز جهت مهاجرت‌ کاری و گرفتن نمره بالا در آزمون آیلتس وتافل معرفی شده‌اند. استادبانک در تمام دروس پایه تحصیلی و نیز مهارت‌های شغلی مثل نرم‌افزارها، زبان‌های خارجی، برنامه‌نویسی و موسیقی دارای اساتید تدریس خصوصی می‌باشد.

دستیابی به موفقیت تحصیلی به کمک استادبانک

با ورود به پلتفرم تدریس خصوصی استادبانک قادر خواهید بود که هم درخواست کلاس معلم خصوصی نمایید و هم از خدماتی مثل دسترسی به مجله آموزشی استادبانک جهت خواندن مقالات علمی و مشاوره‌ای در حوزه‌های گوناگون و نیز انتخاب آنلاین معلم خصوصی یا کلاس تدریس خصوصی حضوری بهره‌مند شوید. علاوه بر این می‌توانید از اپلیکیشن استادبانک جهت مطالعه منابع درسی و نمونه سوالات امتحانی استفاده نمایید.

با وجود پلتفرم استادبانک دیگر جای هیچ بهانه‌ای به منظور موفقیت تحصیلی و دستیابی به جایگاه‌های بالا نیست و با این پلفرم می‌توانید تخم امید را در دل خود بکارید. با استادبانک دیگر واژه نتوانستن معنا ندارد بلکه هدف اصلی خواستن و توانستن خواهد بود. به منظور دستیابی به نتایج بسیار خوب فورا به سایت تدریس خصوصی استادبانک مراجعه نمایید و یا با شماره ۰۲۱۹۱۰۰۵۳۴۳ تماس حاصل فرمایید. شما می‌توانید برای داشتن انتخابی راحت همواره به تیم پشتیبانی استادبانک دسترسی داشته باشید.


 

 






 
اخبار داغ:
قاتل زهره فکور صبور بازداشت شد + ویدئو
محمدرضا نجاتی اسلاملو، فرد متهم به قتل زهره فکور صبور است
تاریخ واریز مستمری بهزیستی بانک رفاه در اردیبهشت 1403 | مستمری مددجویان کی واریز می شود؟
واکنش فغانی به اقدام عجیب داوری در بازی استقلال/ سند داور بین المللی فوتبال؛ این اشتباه در طول بازی انجام شده! +عکس
ازدواج دوم سپند امیر سلیمانی با مونا کرمی بازیگر زن +عکس
ساعت پخش سریال هفت سر اژدها امشب 19 اردیبهشت 1403
رونمایی احمدرضا عابدزاده از داماد خوش هیکلش / دخترش مثل فرشته ها در آغوش داماد خان + عکسهای خانوادگی و بیوگرافی
آرام جوینده با انتشار ویدیویی همه را متعجب کرد/آبروریزی همسر سپهر حیدری همچنان ادامه دارد!
مایلی کهن استقلالی ها را با خاک یکسان کرد/ اسطوره پرسپولیس آبرو برای آبی ها نگذاشت!
وضعیت همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری به کجا رسید
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال ستاره خبرساز استقلال را نقره داغ کرد
تکمیل کریدور ریلی ترانس افغان تا سال 2027
خیلی از این هواداران استقلال ناراحت شدم/ باتعصب برای تیم های دیگر بازی می کنم چون می خواهم درآمدم حلال باشد +عکس
(عکس) پیرمردی که 40 سال پیش بازار تهران را بهم ریخت
مدافع استقلالی مدیران پرسپولیس را داغون و گوگولی خطاب کرد | توهین به هواداران پرسپولیس ادامه دارد + عکس
جدول همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری در سال 1403 | خبر خوش مجلس برای بازنشستگان کشوری| حداقل و حداکثر حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد!
همسان سازی حقوق بازنشستگان کشوری + جدول در سال 1403 | خبر خوش مجلس برای بازنشستگان کشوری| حداقل و حداکثر حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اعلام شد!
دانلود حکم حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی طبق قانون با افزایش
زمان دقیق واریز مستمری بهزیستی بانک رفاه در اردیبهشت 1403 | مستمری مددجویان کی واریز می شود؟
فال ابجد امروز پنجشنبه 20 اردیبهشت 1403 | فال ابجد برای متولدین ماه های مختلف
وزیر ارتباطات از احتمال معرفی برندهای جدید موبایل ایرانی خبر داد
آموزش ساخت اپل آیدی بدون نیاز به تایید شماره

موضوعات داغ:
حقوق بازنشستگان
بازنشستگان کشوری
تامین اجتماعی
بازنشستگان تامین اجتماعی
همسان سازی حقوق بازنشستگان
افزایش حقوق بازنشستگان
مستمری مددجویان
مددجویان بهزیستی
همسان سازی حقوق
افزایش حقوق
حقوق عمومی
مدینه فاضله
سندرم روده تحریک پذیر
روپیه
زرمان
مدارگرد مریخ
حمد بن عیسی
بسته های معیشتی
شکست نفتی ها
پوریا اخواص
فرید سپری
کنیم
مینیسک
مرد نبرد
صلح سبز
مرودشت استان فارس
اکبر عباسی
بزقوش
شورولت کوروت
افاغنه
گئورگی گولسیانی
پرداخت مطالبات
عملیات ویژه
بازار تهران
سازمان تامین اجتماعی
هواداران پرسپولیس
مجلس شورای اسلامی
برنامه هفتم توسعه
وزیر دفاع آمریکا
مدیران پرسپولیس
داور بین المللی
دستگیری متهم
شورای اسلامی
عملیات فریب
مدیرعامل صندوق بازنشستگی
صندوق بازنشستگی کشوری
کمیسیون اجتماعی مجلس
لوید آستین وزیر دفاع
جمهوری اسلامی ایران
کمیسیون اجتماعی
صندوق بازنشستگی
تیم های استقلال
صنایع پتروشیمی
شورای عالی کار
شورای شهر مشهد
عدالت اجتماعی
استقلال ایران
کمیته انضباطی
جمهوری اسلامی
عملیات نظامی
قانون برنامه
حمله اسراییل
کوپال ناظمی
پرداخت مطالبات بازنشستگان
آیت الله سیدابراهیم رییسی
ارتباطات و فناوری اطلاعات
جام ریاست جمهوری امارات
بازی پرسپولیس و سپاهان
سازمان تأمین اجتماعی
تعاون و رفاه اجتماعی
تیم ملی فوتبال ایران
نمایشگاه بین المللی
تیم فوتبال پرسپولیس
مرکز پژوهش های مجلس
تیم فوتبال استقلال
بیمه تامین اجتماعی
استقلال و پرسپولیس
دیوان محاسبات کشور
پایگاه خبری تحلیلی
پتروشیمی خلیج فارس


 

کلینیک ترک اعتیاد
دانلود آهنگ | فضا2موزیک
ورق گالوانیزه چیست؟+منبع
رومارن
تهران روز
دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید
دانلود آهنگ جدید
آکس مگ
فروشگاه ساز پادروشاپ
دوره ارز دیجیتال
موسسه مهاجرتی
اموزش کراتینه
ترندیول
پارتیشن
پارتیشن اداری
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
بیت موزیک
اجاره وثیقه
عایق پلیمری
دادخواه وکالت
قرعه کشی انلاین
رز موزیک
خدمات مرکزی بوش
تور مشهد با قطار
سیم بکسل و جرثقیل
قطعات ماشین آلات صنعتی
PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب
هزینه چاپ کتاب
مجتمع فنی ونک
mexc
باحال مگ
دانلود رمان
خرید فنس چمنی
سفربازی؛ رزرو هتل با تخفیف
اخبار بازیگران
دانلود آهنگ ایرانی
مبلشویی تخصصی سعید در قائمشهر
ترخیص کالا از گمرک بندرعباس
خرید بلیط قطار مشهد
تحلیل بیت کوین
خرید سابسکرایب یوتیوب
خرید فالوور واقعی
پلازا
خرید پرفکت مانی
پایان نامه ارشد معماری
رزرو ارزان هتل
ایرانی موزیک
خرید گجت های خاص
دانلود فیلم
دانلود سریال





همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.