شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - Sat, 27th Apr 2024
صفحه اصلی  -  
سیاسی  -  
اقتصادی  -  
اجتماعی  -  
ورزشی  -  
فرهنگی  -  
پزشکی  -  
علمی  -  
فناوری  -  
حوادث  -  
بین الملل  -  
استانها  -  
کرونا

 
 


پست الکترونیکی:

 


اونس طلا 2,338.12
طلای 18 35,232,000
سکه امامی 424,090,000
بهار ازادی 391,950,000
دلار امریکا
یورو
لیر ترکیه
درهم امارات
پوند انگلیس
بیت کویین
بیشتر + کد نمایش

 
وظایف اصلی مشاور سئو سایت چه می باشد؟
بروزرسانی: 12:22

وظایف اصلی مشاور سئو سایت چه می باشد؟


یکی از سوالاتی که ممکن است برای اغلب علاقمندان به سئو ایجاد شود این است که وظایف اصلی مشاوران حرفه ای سئو سایت همچون وبسیما, وب وان, فرین آکادمی, پاخوروب, سئوکار, نیوسئو و...چه می باشد و آیا این وظایف برای همه مشاوران سئو و بهینه سازی سایت صدق می کند یا خیر؟ برای جواب دادن به سوال شما دوستان محترم می خواهیم تا با رفرنس هایی از منابع بهتان بگوئیم که یک مشاور حرفه ای سئو چه وظایفی را برعهده دارد.

طبق تحقیقات میدانی و گزارش های پژوهشی گروه خبری قطره, مشاور حرفه ای سئو seo به وبسایت ها در زمینه بررسی و مدیریت بر آنالیز کلی سایت، مشکلات ظاهری سایت، ایندکس شدن یا نشدن صفحات وبسایت، کدهای برنامه نویسی و تگ های سایت و.. داشته که در این راستا متخصص سئو باید نسبت به بهترین روش های پیاده سازی سئو همچون سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه و موارد دیگر اطلاع داشته باشد. در واقع فردی که برای کسب و کار خود در زمینه سئو به مشاور نیاز پیدا می کند باید تمام این فاکتورها را مدنظر قرار داده و بداند که یک مشاور سئو چه وظایف دیگری را برعهده دارد.

 

دلیل نیاز کسب و کار ما به مشاوره سئو چیست؟

امروزه رقابت برای بهبود سئو سایت اینترنتی بسیار زیاد بوده و به همین خاطر بدون اینکه بدانید رقبای شما در حال پیاده سازی چه استراتژی هستند، تهیه و تدوین استراتژی مناسب برای سایت شما دشوار خواهد بود. گوگل طبق الگوریتم های خود به سایت هایی که توانسته اند به بهترین نحو به سوالات کاربران پاسخ دهند رتبه و جایگاه می دهد و به همین خاطر سایت شما به یک مشاور سئو حرفه ای نیاز دارد چرا که فقط یک متخصص بهینه سازی سایت به تمام قوانین و الگوریتم های موتور جستجوی گوگل تسلط دارد. یک مشاور سئو به شما کمک می کند تا مسیر درست موفقیت را در زمینه سئو سایت خود انتخاب کنید که در ادامه به مهمترین وظایف مشاور سئو خواهیم پرداخت.

وظایف اصلی مشاور سئو سایت چیست؟

مشاور سئو باید بررسی کند که آیا سایت شما از نظر ساختاری برای موتورهای جستجو مانند گوگل بهینه بوده یا نیاز است تغییراتی در آن ایجاد شود؟ چه مقدار محتوا و چه تعداد لینک یا بک لینک خارجی برای سایتتان ایجاد شده؟ و آیا آن لینک ها مفید و حرفه ای بوده اند یا خیر؟

برای رسیدن به رتبه عالی در کلمات کلیدی هدفتان، باید توجه داشته باشید که هزینه های تولید محتوا و لینک بیلدینگ از مهمترین موارد در این زمینه می باشند و برای سئو سایت خود باید با یک مشاور سئو حرفه ای و قابل اعتماد مشورت کنید. اگر اولین تصمیم درست را در رابطه با اخذ مشاوره سئو بگیرید در نهایت یک سایت بسیار قابل اعتماد در گوگل خواهید داشت که حتی رقبا هم نمی توانند از شما پیشی بگیرند. در ادامه شما عزیزان را با وظایف اصلی مشاوران سئو سایت بیشتر آشنا می کنیم که مهمترین آن ها عبارتند از:

  • مشاور سایت باید رقبای شما را به خوبی تحلیل و رصد کند

یکی از مهمترین وظایف مشاور سئو تحلیل و بررسی سایت رقبا و تعیین استراتژی سایت با توجه به فعالیت هریک از آنهاست. اگر می خواهید سایت شما بهینه تر شود، باید بدانید رقبای شما کجا هستند تا بتوانید یک قدم جلوتر از آن ها حرکت کنیم. به خاطر داشته باشید که تجزیه و تحلیل رفتار سایت های رقبا به این معنا نیست که شما از استراتژی آن ها تقلید کنید و دقیقا مطابق مدل هریک از رقبای خود رفتار کنید بلکه باید از مواد مثبت آن ها کمک گرفته و الگوبرداری نمائید.

همانطور که هیچ پزشکی به دو بیمار نسخه مشابهی نمی دهد، یک مشاور حرفه ای سئو می داند که استراتژی یکسان برای دو سایت با فعالیت های متفاوت جواب نخواهد داد. سایت های رقبا فقط برای تعیین نقاط قوت و ضعف هریک از آنها بررسی و تحلیل می شوند و به این ترتیب شما یک قدم جلوتر خواهید بود و می توانید استراتژی سایت خود را با سرعت بیشتری برنامه ریزی نمائید.

  • بررسی وضعیت کلی سایت بر عهده مشاور سئو می باشد

برخی از سایت ها با وجود صرف هزینه زیاد برای بهینه سازی، عملکرد خوبی ندارند و این مشکل به دلیل عدم رعایت سئو داخلی و خارجی سایت می باشد. یک متخصص سئو, سایت را به درستی بررسی می کند و در صورت وجود نقص فنی در سایت به شما می گوید که مشکل اصلی از کجا بوده و در برای برطرف کردن آن به شما راه حل می دهد. بررسی سلامت سایت قبل از شروع استراتژی سئو از اهمیت بالایی برخوردار می باشد چرا که بسیاری از اوقات می توان با رفع برخی از مشکلات فنی سایت، هزینه بهینه سازی و سئو را تا حدود زیادی کاهش داد.

  • تحقیق کلمه کلیدی؛ مهمترین وظایف یک مشاور حرفه ای سئو

یک مشاور حرفه ای سئو باید کسب و کار شما و ویژگی های آن را به خوبی بشناسد و درک کند که چه کلمه کلیدی برای شما پولساز بوده و با کدامیک باید وبسایت خود را رشد دهید. هنگامی که مشاور سئو به درک خوبی از مدل کسب و کار شما برسد, کلمات کلیدی هدفمند را برای کسب و کارتان بهتری پیدا می کند و با شناسایی آن ها و پیاده سازی استراتژی مناسب در این زمینه می تواند رشد بهتری را برای سایت شما به ارمغان آورد.

به عنوان مثال، اگر وب سایتی دارید که قطعات کامپیوتر را می فروشد، کلماتی مانند خرید هارد کامپیوتر, خرید قطعات دیت دوم کامپیوتر و... برای شما بسیار ارزشمند می باشد که حتی گاهی اوقات این کلمات از رقابت و ترافیک بالایی برخوردار هستند.

  • بیان استراتژی لینکسازی طبیعی جزء وظایف مشاوران حرفه ای سئو می باشد.

بک لینک ها مهم ترین عوامل موفقیت یا شکست یک وب سایت هستند و اگر استراتژی لینک دهی اولیه و مناسبی در سایت خود داشته باشید، به راحتی می توانید جای رقبای خود را بگیرید. برخی از افراد احساس می کنند که باید بخش زیادی از بودجه سئوی خود را صرف لینک سازی خارجی و خرید بک لینک کنند، در حالی که در یک جلسه مشاوره حرفه ای سئو وب سایت متوجه خواهید شد که بدون پرداخت هزینه زیادی برای ایجاد ارتباطات می توانید این کار را انجام دهید و عملکرد قابل قبولی را کسب نمائید.

  • بیان روش های اصولی تولید محتوای کاربر پسند برای سایت از دیگر وظایف مشاور سئو است

یکی دیگر از وظایف مشاور سئو، ارائه استراتژی تولید محتوای وب سایت مطابق با نیاز کاربر می باشد چرا که وب سایت بدون محتوای مفید و خوب هیچ فایده ای در زمینه سئو ندارد. ایجاد محتوای بدون هدف و بی کیفیت از نظر کاربر, فقط بودجه و زمان شما را هدر می دهد و این در حالی است که نتیجه قابل قبولی را برای سئو سایت شما به همراه ندارد. به همین خاطر تولید محتوا باید پس از شناخت کسب و کار شما و اهداف تجاریتان انجام شود که در غیر این صورت نتیجه ای حاصل شده برای سئو بی اثر می باشد.

از دیگر وظایف مشاوران حرفه ای سئو می توان به موارد زیر اشاره کرد که عبارتند از:

  • مشاوران حرفه ای سئو باید دانش و آگاهی لازم برای جذب ترافیک و پاخور حداکثری برای وبسایت ها را داشته باشند.
  • مشاوره سئو باید اهداف مشتری و بازاریابی سئو را بداند و بتواند رقیبان مشتریان را آنالیز و بررسی کند.
  • مهمترین وظایف مشاوره سئو, توانایی بهینه سازی تمام صفحات وب سایت شامل مواردی از قبیل تحقیق کلمات کلیدی وهمچنین فاکتورهایی که موتورهای جستجو مثله گوگل به آن می پردازند را بداند و به بررسی آنها بپردازد.
  •  وظیفه دیگر مشاوره سئو, بررسی تگ های هدینک از جمله H,H2و…H6 و پیاده سازی ساختاربندی درست برای صفحه و سایت می باشد.
  • پیاده سازی استراتژی لینک سازی از سایت های مشابه و مربوطه کسب و کار خودمان که رتبه هریک از آن ها برتر از وبسایت ما هستند.
  • شناخت کافی از سیستم های مدیریت محتوا CMS های معروف همچون وردپرس و آشنایی با ابزارهای آن ها
  • نحوه استفاده از ابزارهای کاربردی سئو
  • تجزیه تحلیل و همچنین آنالیز کلمات کلیدی پولسازی سایت رقبا
  • از دیگر وظایف متخصص سئو, ارائه دانش بهترین روش سئو همچون سئو کلاه سفید و سئو کلاه سیاه و همچنین انجام کارهای سایت به صورت اصولی و طبیعی طبق موارد سئوی کلاه سفید و الگوریت های گوگل
  • رساندن کلمات کلیدی هدف سایت به رتبه برتر گوگل
  • بهبود تجربه کاربر و تبدیل نرخ CTR به مدت زمان حضور کاربر در صفحه
  • توانایی تشخیص و حل موارد تکنیکالی سئو در سایت مانند خطای 404 و canonicalization و همچنین خطاهای 301 یا 302، خطای لینک های شکسته، و....
  • راهنمایی در زمینه انتخاب نام دامنه و هاست و...
  • بیان و پیاده سازی شاخص های کلیدی عمکلرد kpi برای رشد سئو وبسایت
  • استراتژی ایجاد آدرس دهی و URL های سایت

مراقب مشاوران غیرحرفه ای سئو باشید!

طبق گزارش میدانی که توسط گروه خبری جسارت دات کام در رابطه با اعتماد به سئو و مشاوران سئو گردآوری شده بود، به این موضوع توجه زیادی گردید شد که نباید به هر شرکتی برای مشاوره سئو اعتماد کرد. چرا که شما به دنبال موفقیت کسب و کار خود بوده و مشاور بی تجربه و بی دانش کافی در زمینه سئو می تواند سئو سایت شما را با مشکلات زمانی و هزینه ای روبرو سازد. متاسفانه این موضوع را بسیاری از افراد و صاحبین مشاغل به آن بی توجه بوده و به همین خاطر گاها با شکست هایی در این زمینه مواجه می شوند.

امروه از صفر تا صد بهینه سازی سایت در حیطه وظایف مشاور سئو بوده و با توجه به افزایش رقابت بین سایت ها برای کسب رتبه و موقعیت بهتردر گوگل، تقاضای صاحبان سایت برای کمک گرفتن از مشاور سئو نیز افزایش یافته است. به همین دلیل کارشناسان سئو که تجربه زیادی در این زمینه ندارند گاها به روش هایی اقدام به ظاهرسازی خود به عنوان متخصص سئو می کنند که در واقع اصلا تجربه کافی در این رابطه را ندارند.

به همین خاطر زمانی که می خواهید سئو سایت خود را به بهترین شرکت های مشاوره در زمیه سئو برونسپاری کنید، باید تحقیقات زیادی را در این رابطه داشته باشید. شرکت های زیادی همچون وبسیما, فرین آکادمی, پاخوروب, وب وان و....هستند که اقدام به ارائه خدمات مشاوره سئو به صورت حرفه ای می کنند که شما صاحبین کسب و کار می توانید از هریک از این مشاوران عزیز برای سئو سایت خود کمک بگیرید. به همین خاطر برای یافتن بهترین مشاور سئو، تحقیق کنید و سابقه کاری وی را بررسی نمائید و به خاطر داشته باشید که تبدیل شدن به یک متخصص سئو بیش از هر چیز دیگری نیاز به تجربه دارد. بنابراین هر چه مشاور سئو در اجرای پروژه های مختلف سئو تجربه بیشتری داشته باشد، سایت شما سریع تر به نتیجه مطلوب خواهد رسید.

منبع: آژانس دیجیتال مارکتینگ مشاوره سئو سایت در تهران و کرج PakhorWeb.ir






 
اخبار داغ:
فوری/ پرسپولیس بازیکن جنجالی استقلال را دزدید / اوسمار استقلال را به خاک سیاه نشاند
ماجرای قتل دختر بدنام در ویلای زیبا
ویدیویی از توصیه های جالب و کاربردی بازیگر معروف مرجانه گلچین برای داشتن یک غذای عالی در 55 سالگی/یک پا آشپز ها !!!
قیمت سکه و طلا امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403 + جدول
عکس کاظم صدیقی و وزیر رییسی در نماز جمعه جنجال به پا کرد!
میزان قطعی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه اعلام شد
سورپرایز رییسی با افزایش فوق العاده حقوق بازنشستگان + فرمول افزایش حقوق
فوری/زمان اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه اعلام شد
واکنش وزارت ورزش به اتهام بزرگ هواداران پرسپولیس ؛ شایعه عجیب درباره استقلال تکذیب شد + سند
آغاز ثبت نام سایپا به قیمت کارخانه/ اطلس، کوییک ، شاهین ، سهند و ساینا
سورپرایز سازمان لیگ برای هواداران پرسپولیس ؛ ضدحال بزرگ علیه استقلال + سند
طرفداران پرسپولیس، از خجالت اوسمار در آمدند!
افشاگری جنجالی همسر مهدی قایدی / ستاره سعیدی آبرو برای بایکن استقلال نگذاشت + عکس
شرایط فروش فوق العاده شاهین، اطلس و 3 خودرو دیگر ویژه اردیبهشت
اوسمار کار دست پرسپولیس داد؛ حالا بازی با سپاهان مهم تر شد/ بازیکنان پرسپولیس انگیزه نداشتند
خبرگزاری اصولگرا این “تصویر” جنجالی از تجمع حجاب در قم را حذف کرد
عکسی پربازدید از حضور خاخام های اسراییلی در کنار بوستر موشک های ایرانی
مدیرعامل صندوق بازنشستگی کشوری وضعیت متناسب سازی حقوق بازنشستگان را شرح می دهد
وجود لکه سفید روی ناخن به چه معناست؟
فوری | زمان اجرای همسان سازی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه اعلام شد
مرد نقاش همسر و فرزندش را آتش زد
ترکیبات قلیان اکسیژن چیست؟ / پدیده جدید و مشکوک در مراکز تفریحی شهر

موضوعات داغ:
حقوق بازنشستگان
بازنشستگان تامین اجتماعی
تامین اجتماعی
افزایش حقوق بازنشستگان
افزایش حقوق
هواداران پرسپولیس
متناسب سازی
همسان سازی حقوق بازنشستگان
باشگاه استقلال
صندوق بازنشستگی کشوری
خرید مبلمان اداری
پروز
جادوگر شهر اُز
فان مارویک
مجلس تعزیه خوانی
دفاتر مهندسی
دوبنه
علی اکبر یوسفی
محمد خادمی
انجمن خرمای ایران
تحویل مقام قضایی
دنیای مدرن
هورامان
هنر عاشورایی
مقدماتی جام جهانی 2014
ماشین نویسی
پخش گزینشی
توسعه همکاری های مشترک
توقیف
مجموعه مخابرات
استقلال و پرسپولیس
بازیکنان پرسپولیس
از باشگاه استقلال
خط دفاعی پرسپولیس
خودروسازی سایپا
فروش فوق العاده
تعطیلی پنجشنبه
درباره استقلال
ورزش و جوانان
ثبت نام خودرو
مرجانه گلچین
خداداد عزیزی
منابع انسانی
مراکز تفریحی
توسعه مدیریت
آغاز ثبت نام
تیم استقلال
واگذاری باشگاه استقلال
گروه خودروسازی سایپا
پایگاه خبری تحلیلی
میزان افزایش حقوق
مجلس شورای اسلامی
هلدینگ خلیج فارس
واگذاری استقلال
سرمربی پرتغالی
واگذاری باشگاه
آلومینیوم اراک
سوانح و سوختگی
یک چهارم نهایی
جام حذفی ایران
دو تیم استقلال
نشست مطبوعاتی
شرکت پتروشیمی
سرمربی سپاهان
قانون برنامه
نماینده مردم
شورای اسلامی
پزشکی قانونی
مصرف کنندگان
ستاره معصومی
رییس کمیسیون
پس از پیروزی
ژوزه مواریس
جوانان آسیا
پرداخت حقوق
کمبود کلسیم
ظرفیت تولید
پایگاه خبری
دو تیم استقلال و پرسپولیس
رقابت استقلال و پرسپولیس


 

کلینیک ترک اعتیاد
دانلود آهنگ | فضا2موزیک
ورق گالوانیزه چیست؟+منبع
رومارن
تهران روز
دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید
دانلود آهنگ جدید
مجله خبری آکس مگ
فروشگاه ساز پادروشاپ
دوره ارز دیجیتال
موسسه مهاجرتی
اموزش کراتینه
ترندیول
پارتیشن
پارتیشن اداری
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
بیت موزیک
اجاره وثیقه
عایق پلیمری
دادخواه وکالت
قرعه کشی انلاین
رز موزیک
خدمات مرکزی بوش
تور مشهد با قطار
سیم بکسل و جرثقیل
قطعات ماشین آلات صنعتی
PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب
تعبیر خواب
هزینه چاپ کتاب
مجتمع فنی ونک
mexc
باحال مگ
دانلود رمان
خرید فنس چمنی
سفربازی؛ رزرو هتل با تخفیف
اخبار بازیگران
موزیک تگ
دانلود آهنگ ایرانی
ویکی درمان
مبلشویی تخصصی سعید در قائمشهر
ترخیص کالا از گمرک بندرعباس
خرید بلیط قطار مشهد
تحلیل بیت کوین
خرید سابسکرایب یوتیوب
خرید فالوور واقعی
پلازا
خرید پرفکت مانی
پایان نامه ارشد معماری
رزرو ارزان هتل
ایرانی موزیک
خرید گجت های خاص
موزیک ترین
دانلود فیلم
دانلود سریال





همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.