شنبه، 6 مرداد 1403 - Sat, 27th Jul 2024
صفحه اصلی  -  
سیاسی  -  
اقتصادی  -  
اجتماعی  -  
ورزشی  -  
فرهنگی  -  
پزشکی  -  
علمی  -  
فناوری  -  
حوادث  -  
بین الملل  -  
استانها  -  
کرونا

 
 


پست الکترونیکی:

 


اونس طلا 2,387.07
طلای 18 33,734,000
سکه امامی 412,820,000
بهار ازادی 377,250,000
دلار امریکا
یورو
لیر ترکیه
درهم امارات
پوند انگلیس
بیت کویین
بیشتر + کد نمایش

 
بهترین کتاب‌های ترید برای فارکس و ارزدیجیتال
بروزرسانی: 05:36

بهترین کتاب‌های ترید برای فارکس و ارزدیجیتال


اکثر معامله گران برتر جهان سعی کرده‌اند تجربیات خود را در قالب کنفرانس‌های آموزشی و نوشتن کتاب‌های فارکس و کتاب‌های ارز دیجیتال در اختیار علاقه‌مندان به این حوزه قرار دهند. شما به عنوان یک تریدر مبتدی یا حتی حرفه‌ای احتمالاً بخش عظیمی از آموزش خود را در چهارچوب ویدئو ها پیش برده‌اید. اما این کافی نیست. کتاب‌های آموزشی بسیار خوبی در این زمینه وجود دارد که باید حتماً در برنامه آموزشی خود آنها را قرار دهید. نکات قابل تأملی درباره ترید کردن و تجربیات این معامله گران بزرگ وجود دارد که حتماً باید شما به عنوان یک تریدر از آنها آگاه شوید. ما در این مطلب سعی داریم بهترین کتاب‌های ترید برای فارکس و ارز دیجیتال را به شما معرفی کنیم، پس با ما همراه باشید.

چرا قبل از ورود به فارکس بهتر است بهترین کتاب‌های ترید فارکس را بخوانیم

همان‌طور که احتمالاً می‌دانید، فارکس یکی از بزرگ‌ترین بازارهای معامله‌گری جهان است که شما می‌توانید به ترید کردن ارزهای معتبر جهانی در آن بپردازید. رویای حضور و موفقیت در فارکس در ذهن هرکسی که به ثروتمند شدن علاقه‌مند است وجود دارد. ثبت‌نام در آن و ورود به یک بروکر فارکس مثل دلتا اف ایکس، اکسنس و یا اف ایکس پرو هم کار بسیار آسانی است. اما این آسانی نباید به گونه‌ای باشد که شما بخواهید خیلی سریع وارد این بازار شوید. همه معامله گران بزرگ جهان و نویسندگان بزرگی که کتاب‌های زیر را نوشته‌اند توصیه جدی به آموزش دیدن می‌کنند.

برای همین به شما می‌گوییم که حتماً از فکت‌ها و نظرات بزرگ‌ترین معامله گران جهان، قبل از ورود به فارکس کاملاً آشنا شوید. بهترین جایی که می‌توانید نظرات این تریدرهای بزرگ را بدانید، کتاب‌هایی است که خود آنها برای کمک به معامله گران تازه کار نوشته‌اند. پس شما باید ضمن دیدن ویدئوهای آموزشی، حتماً باید این کتاب‌ها را مطالعه کنید. در پایین به معرفی مختصری از این کتاب‌ها خواهیم پرداخت تا شما بتوانید با مطالعه آنها دیدگاه جدیدی از معامله‌گری در فارکس پیدا کنید.

بهترین کتاب‌های تحلیل تکنیکال

تحلیل تکنیکال معمولاً مورد استفاده تمامی معامله گران هست. حتی کسانی که بازار را از روی فاکتورهای اقتصادی تحلیل می‌کنند، حتماً برای نقاط ورود و خروجشان از تحلیل تکنیکال استفاده می‌کنند. در تحلیل تکنیکال ابزارهای فراوان و روش‌های مختلفی وجود دارد که باید اصول کارکردن با آنها را یاد بگیرید. یکی از معروف‌ترین نویسندگان و تحلیلگران در بخش تکنیکال آقای جان جی مورفی است. معمولاً جان مورفی را در بخش‌های تحلیلی تلویزیون‌های معروف جهان مشاهده می‌کنیم اما ایشان نویسنده کتاب محبوب TECHNICAL ANALYS هستند که برای دو بازار فارکس و استاک نوشته شده است.

در این کتاب شما با پرحرفی نویسنده روبه رو نمی‌شوید. جان سعی کرده تا همه نکات را بسیار ساده، شفاف و روان به خواننده منتقل کند. نسخه الکترونیک این کتاب نیز امروزه به صورت ترجمه شده موجود است. پس بهتر است این کتاب را برای تسلط بیشتر بر تحلیل تکنیکال حتماً بخوانید. آقای مورفی کتاب را طوری نوشته است که برای افراد مبتدی یا حتی حرفه‌ای کاربرد دارد. او سعی کرده آخرین متدهای روز را در این کتاب ذکر کند.

بهترین کتاب فارکس

در این بخش می‌خواهیم کتاب معروف معامله گر منظم را به شما معرفی کنیم. تقریباً همه معامله گران بازار فارکس، حداقل نام این کتاب را شنیده‌اند. برخی از تریدرهای معروف جهان اعتقاد دارند که کتاب معامله‌گر منظم بهترین کتاب فارکس است که هرکسی می‌تواند کار خود را با آن شروع کند.

مارک داگلاس سعی کرده در این کتاب بیشتر به جنبه‌های روانی، کنترل فردی و انضباط فردی معامله گران تمرکز کند و نشان دهد که برخلاف تصور معامله گران مبتدی. این بخش تا چه حد اهمیت، در موفقیت آنها اهمیت دارد. داگلاس که حدود 20 سال تجربه معامله‌گری دارد، اعتقادش این است که 80% موفقیت در بازار به دلیل تسلط روانی بر خود است.

کتاب تحلیل بنیادی، تکنیکال یا فارکس

وقتی سطح معامله‌گری شما بالاتر می‌رود، حتماً به فکر این موضوع خواهید بود که درباره روش تحلیل فاندامنتال یا بنیادین یک نماد یا ارز نیز اطلاعات خوبی کسب کنید. چون به این روش بهتر می‌شود قدرت و آینده یک ارز را پیش‌بینی کرد.

مارک داگلاس در کتاب " تحلیل بنیادی، تکنیکال یا فارکس" سعی کرده که بهترین کتاب تحلیل فاندامنتال، تکنیکال و تحلیل ذهنی را در یک کتاب بگنجاند تا مخاطبان بتوانند بعد از خواندن بخش‌های مختلف کتاب که شامل نوع تحلیل‌های مختلفی است، یک جمع‌بندی کامل درباره پیدا کردن بهترین شیوه ترید کردن برسید. مارک داگلاس نویسنده این کتاب به طور کلی یکی از بهترین مدرسان بازار فارکس جهان است که از اعتبار کافی در این زمینه برخوردار است. پس خواندن کتاب این نویسنده و تریدر را حتماً بخوانید و در استراتژی خود نکات آن را به کار بگیرید.

بهترین کتاب برای ارز دیجیتال

از کتاب دارایی‌های رمز نگاری شده شروع کنید. این کتاب جذاب درباره ارز دیجیتال را کریس بورنیسک و جک تاتار نوشته‌اند. این کتاب شما را به دنیای ارزهای دیجیتال می‌برد و به شما می‌آموزد که چطور گام‌های اولیه را برای ورود به بازار ارز دیجیتال بردارید. احتمالاً شناخت شما نسبت به ارز دیجیتال کمتر از سایر بازارها است و جزئیات آن بیشتر است. برای همین کتاب دارایی‌های رمز نگاری شده می‌تواند شما را ابتدا با بازار آشنا کند و بگویید وصلا ارز دیجیتال چیست، چطور آن را بخرید، نگهدارید یا ترید کنید.

هرچند کتاب‌های دیگری وجود دارد که می‌توان در لیست بهترین کتاب کریپتو قرار بگیرد از جمله این کتاب‌ها آموزش ارز دیجیتال می‌توان به کتاب مبانی بلاک چین نوشته دنیل درشر، کتاب میلیاردهای بیت کوین نوشته بن مزریج و کتاب طلای دیجیتال نوشته ناتانیل پوپر اشاره کرد.

بهترین کتاب برای اسکلپ کردن

اسکلپ کردن یکی از جذاب‌ترین روش‌های ترید در فارکس است. بخصوص برای افراد تازه کار که می‌خواهند خیلی سریع به پول برسند. اما همین اسکلپ کردن شرایط خاصی دارد که باید حتماً آن را رعایت کنید. برای اسکالپر شدن استراتژی‌های مختلفی وجود دارد. اگر بخواهیم یک منبع خوب به شما معرفی کنیم حتماً توصیه می‌کنیم که کتاب "معاملات سریع" لنس بگز را مطالعه کنید. این کتاب توضیح می‌دهد که چطور در تایم فریم‌های کوتاه می‌توانید معاملات فراوان، کوچک و سوددهی را داشته باشید. این کتاب حدود 150 صفحه دارد و به فارسی نیز ترجمه شده است. درواقع لنس بگز یکی از بهترین معامله گران در زمینه اسکلپ است که بهتر است حتماً به راهنمایی‌های او در این کتاب توجه ویژه‌ای داشته باشید.

برای آموزش فارکس چه کتابی بخریم؟

بهترین کتاب‌های ترید و بهترین کتاب‌های آموزش فارکس در بازار ایران نیز وجود دارد. شاید در ابتدا بگویید که چنین بازاری را نمی‌شود از طریق کتاب یاد گرفت. اما باید بگوییم این تفکر غلط است. به شما توصیه جدی می‌کنیم که حتماً و اتفاقاً آموزش فارکس را از خواندن کتاب‌های نوشته شده توسط بزرگان فارکس شروع کنید. در کتاب‌های فارکس نکات قابل توجهی از تجربه و توصیه‌های معامله گران بزرگ جهان وجود دارد.

که بهتر است آن‌ها را به خوبی بخوانید، نکته برداری کنید و در معاملاتتان به آنها توجه کنید. در نهایت توصیه ما این است که قبل از آموزش‌های لازم در زمینه بازارهای مالی به هیچ وجه وارد چنین بازارهای پر ریسکی نشوید. ابتدا مطمئن شوید که شخصیت شما برای چنین معاملات خطرناکی ساخته شده است یا خیر. سپس با احتیاط کامل و حجم سرمایه بسیار پایین کم کم قدم در بازار جذاب فارکس بگذارید.






 
 
اخبار داغ:
مهارتهای کاکوتا بازیکن سابق چلسی و بازیکن جدید استقلال
درویش واسطه بازگشت انصاری به پرسپولیس
بازگشت بیرانوند به پرسپولیس؛ همسر ستاره ملی پوش خبر داد + عکس
4 تیم مدعی لیگ با خریدهای شان هواداران را شوکه کرده اند
در نقل و انتقالات تابستان؛ بمب بزرگ استقلالی ها منفجر شد
سرنوشت مبهم همسان سازی حقوق این دو گروه از بازنشستگان
حمله هوایی آمریکا و انگلیس به فرودگاه الحدیده یمن (5 مرداد 1403)
تعطیلی شنبه 6 مرداد / ساعت کاری این ادارات تغییر کرد
فال ابجد امروز شنبه 6 مرداد 1403
پاریس میزبان المپیک را بیشتر بشناسید
کشف نشانه احتمالی حیات باستانی در مریخ
واکنش ظریف به انتشار فهرست های متفاوت در فضای مجازی درباره نتایج کمیته های انتخاب وزرا
محاسبه مبلغ نهایی حقوق بازنشستگان بانک رفاه + جدول
ویدئو زیر خاکی از لحظه روشن شدن مشعل المپیک 2024 پاریس
درمان خانگی معده درد | غذاهای مفید برای معده درد
مرگ مرد 40 ساله گلپایگانی بر اثر غرق شدگی
معرفی گزینه کارگران برای وزارت کار کیست؟
5 ترفند جالب برای خنک نگه داشتن مواد غذایی در سفر
کارتون هایی که شخصیت کودک را نابود می کند!
شرایط دریافت وام ودیعه مسکن اعلام شد + لینک ثبت نام
حرفهای پزشکیان با سایت رهبری که بوی تغییر قیمت بنزین می دهد!
اگر کپک دیدید محصول را دور بندازید
این گروه با 100 میلیون تومان صاحب خانه می شوند+ جزییات

موضوعات داغ:
حقوق بازنشستگان
همسان سازی حقوق
مشعل المپیک
صندوق توسعه
توسعه بازار
باشگاه پرسپولیس
مدیریت بحران
بازار سرمایه
فوتبال ایران
همسان سازی حقوق بازنشستگان
جناب وزیر
میثم محمدخانی
علائم قلبی
موزه های جدید
قانون بودجه سال 92
شاهزاده فیلیپ
اتنخابات
سه درصد
اسماعیل امامزاده
زیبا کلام
دربی 102
روز فیزیک
نهاده کشاورزی
13 آبان
هواداران آلمان
نیازهای مشتری
استخدام آموزش و پرورش
فرهنگ بابا محمودی
تزیین دیوار
اعتکاف دانش آموزی
کمیسیون امنیت
میلیون تومانی
خرید پرسپولیس
سازمان مدیریت
بازیکن خارجی
عزاداری محرم
استان اصفهان
شورای اسلامی
سریال پایتخت
رییس جمهوری
سیاست خارجی
میلاد محمدی
بازنشستگان تامین اجتماعی
آیت الله سیدعلی خامنه ای
انتخابات ریاست جمهوری
سازمان تامین اجتماعی
سرمربی جدید پرسپولیس
وزارت بهداشت و درمان
بازیکن جدید استقلال
حوزه بهداشت و درمان
تیم فوتبال استقلال
مدیرعامل پرسپولیس
اطلاع رسانی درست
استقلال خوزستان
انتخابات ریاست
فوتبال استقلال
مستمری بگیران
پوسیدگی دندان
تعطیلی ادارات
عبدالکریم حسن
میلیارد تومان
مراسم عزاداری
مرکز سیمافیلم
کربوهیدرات ها
گل گهر سیرجان
فرونشست زمین
وزارت بهداشت
شورای راهبری
مینای دندان
افکار عمومی
مهدی تیکدری
سرمربی جدید
مراسم تحلیف
اطلاع رسانی
جواد نکونام
استان تهران
متناسب سازی
پایگاه خبری
علامت گذاری
نقل و انتقالات فوتبال ایران


 

ثبت شرکت هلدینگ پارسه
ویدیوهای آموزشی هشتم
تور لحظه آخری مشهد
قیمت دستگاه کیوسوئیچ
برقکار شبانه روزی ساختمان
گلسارموزیک
عطاری آنلاین
سرور اچ پی
خرید ممبر تلگرام
رازهای بازار فارکس
هدیه روز پزشک
وکیل ارشاد
بهترین بروکر فارکس
تور لحظه آخری آنتالیا
تور لحظه آخری استانبول
تور لحظه آخری کیش
تور لحظه آخری تایلند
تور لحظه آخری
بهترین وکیل مهریه و طلاق در تهران
عایق پلیمری
آهنگ 100
تور روسیه
تور مسافرتی
دوره بازاریابی دیجیتال
عمل اسلیو معده
تعمیرات مبل
کلینیک ترک اعتیاد
دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید
فروشگاه ساز پادروشاپ
ترندیول
بیت موزیک
رز موزیک
خدمات مرکزی بوش
قطعات ماشین آلات صنعتی
PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب
هزینه چاپ کتاب
مجتمع فنی ونک
mexc
باحال مگ
دانلود آهنگ ایرانی
مبلشویی تخصصی سعید در قائمشهر
خرید بلیط قطار مشهد
خرید سابسکرایب یوتیوب
خرید فالوور واقعی
پلازا
خرید پرفکت مانی
پایان نامه ارشد معماری
رزرو ارزان هتل
خرید گجت های خاص
دانلود آهنگ جدید
دانلود سریال





همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.