دوشنبه، 10 اردیبهشت 1403 - Mon, 29th Apr 2024
صفحه اصلی  -  
سیاسی  -  
اقتصادی  -  
اجتماعی  -  
ورزشی  -  
فرهنگی  -  
پزشکی  -  
علمی  -  
فناوری  -  
حوادث  -  
بین الملل  -  
استانها  -  
کرونا

 
 


پست الکترونیکی:

 


اونس طلا 2,337.09
طلای 18 34,577,000
سکه امامی 415,930,000
بهار ازادی 376,900,000
دلار امریکا
یورو
لیر ترکیه
درهم امارات
پوند انگلیس
بیت کویین
بیشتر + کد نمایش

 
هزینه عمل لیپوماتیک در سال 1401 چقدر است؟
بروزرسانی: 19:38

هزینه عمل لیپوماتیک در سال 1401 چقدر است؟


عمل لیپوماتیک با استفاده از تکنولوژی‌ پیشرفته زدودن چربی اضافی برای رسیدن به تناسب اندام انجام می‌شود. چربی‌های موضعی که به ورزش کردن و رعایت رژیم غذایی مقاوم هستند با استفاده از این روش از بین می‌روند. اما سوال مشترک اغلب متقاضیان انجام این روش این است که هزینه عمل لیپوماتیک چقدر است.

در این مطلب قصد داریم پاسخ مناسب این سوال را در اختیار شما قرار دهیم و عواملی که بر هزینه عمل لیپوماتیک تاثیر می‌گذارد را بررسی کنیم. پس با ما همراه باشید.

عمل لیپوماتیک چگونه انجام می‌شود؟

لیپوماتیک یا پیکرتراشی روشی است که در آن چربی‌های اضافی از قسمت‌های مختلف بدن حذف می‌شود. مکانیسم عمل این روش به این صورت است که در آن لوله کانولا وارد توده چربی در بدن می‌شود و با استفاده از دستگاه امواج صوتی با فرکانس پایین روی چربی اعمال می‌شود. به این ترتیب حرارت تولید شده سلول‌های چربی را می‌شکند.

به این ترتیب چربی اضافی ذوب می‌شود و باید با مکش از محل تخلیه شود. در نهایت بعد از تخلیه‌ی چربی می‌توان از آن برای تزریق در قسمت‌های دیگر بدن مانند سینه، گونه یا باسن استفاده کرد.

با اینکه عمل لیپوماتیک با فرایندی مشابه لیپوساکشن انجام می‌شود، اما میزان خونریزی و اسکار محل جراحی در آن کمتر است که باعث محبوبیت این روش و افزایش متقاضیان شده است.

کاربردهای عمل لیپوماتیک

لیپوماتیک روش جراحی زیبایی است که قابلیت انجام در قسمت‌های مختلف بدن دارد. موارد زیر کاربردهای عمل مناطقی است که می‌توان با لیپوماتیک چربی اضافی آن را تخلیه کرد.

  • شکم و پهلو
  • ران و باسن
  • خط گردن و غبغب
  • بالای بازوها و پشت زانو

چه کسانی نمی‌توانند لیپوماتیک انجام دهند؟

عمل لیپوماتیک روشی ایمن و نسبتا بی‌خطر است که سلامتی افراد متقاضی را تهدید نمی‌کند. با این‌حال همه‌ی افراد نمی‌توانند از این روش استفاه کنند و محدودیتی برای آن وجود دارد. موارد زیر کسانی هستند که کاندیدای مناسبی برای لیپوماتیک نیستند.

  • افرادی که پوست کشسان و سفتی ندارند.
  • کسانی که داروی انعقاد خون یا داروهای خاص دیگر مصرف می‌کنند که قطع شدن آن می‌تواند سلامت آن‌ها را به خطر بیندازد.
  • کسانی که BMI بالاتر از 30 دارند.

اما در عوض افرادی که BMI زیر 30 داشته باشند و سیگاری نباشند یا کسانی‌که با ورزش کردن و رعایت رژیم غذایی مناسب نتوانستند چربی‌های موضعی را از بین ببرند  یا کسانی که به دنبال تناسب اندام و تغییر دادن فرم بدن هستند؛ گزینه‌های مناسبی برای انجام عمل لیپوماتیک هستند.

قبل از انجام عمل لیپوماتیک چه کاری باید انجام دهیم؟

پزشک قبل از عمل، وضعیت سیستم ایمنی بدن بیمار را بررسی می‌کند تا از عدم ابتلا به سرطان یا بیماری‌هایی نظیر لوپوس مطمئن شود، در ضمن آزمایشاتی برای بررسی وضعیت کبد و کلیه، بررسی میزان کم‌خونی و وضعیت انعقاد خون و تست بارداری برای خانم‌ها انجام می‌ده تا در حین انجام جراحی مشکلی برای سلامت بیمار پیش نیاید.  

جراح لیپوماتیک به متقاضیان جراحی توصیه می‌کند دو روز قبل از جراحی آسپرین و ویتامین E مصرف نکنند و سیگار نکشند. همچنین لازم است بیمار شب قبل از عمل از خوردن وعده‌ی غذایی یا نوشیدن آب خودداری کند.

هزینه عمل لیپوماتیک چقدر است؟

تعیین قیمت برای انجام لیپوماتیک کار آسانی نیست. به همین دلیل کسانی که در مراجعه به کلینیک‌ها و پزشک‌ها مختلف با قیمت‌های متفاوت لیپوماتیک روبرو می‌شوند نباید از این موضوع متعجب باشند. چون لیپوماتیک قیمت مشخص و تعیین شده‌ای ندارد و عوامل مختلفی بر آن تاثیرگذار است.موارد زیر عواملی است که قیمت لیپوماتیک را تحت تاثیر قرار می‌دهد.

 

 

تخصص و مهارت جراح

اصلی‌ترین عاملی که قیمت عمل لیپوماتیک را تحت تاثیر قرار می‌دهد میزان مهارت جراح است. قاعدتاً هر چه جراح یا پزشک در کار خود حرفه‌ای باشد و بتواند بدون کوچکترین خطا کار خود را انجام دهد تا بعد از عمل بیمار از نتیجه جراحی رضایت حداکثری داشته باشد هزینه جراحی بالاتر خواهد بود.

البته باید به این نکته هم توجه داشته باشید که جراح با تخصص بالا از کادردرمانی ماهری هم برای انجام عمل کمک می‌گیرد تا مشکلی حین جراحی پیش نیاید.تخصص جراح و کادر درمانی در گرو سابقه‌ی فعالیت پزشکی و جراحی، مدرک تحصیلی و محل تحصیل است.

وضعیت فیزیکی و حجم توده چربی 

عامل تعیین کننده‌ی با اهمیت دیگری که قیمت عمل لیپوماتیک را تحت تاثیر قرار می‌دهد میزان توده چربی و ناحیه‌ی جراحی است. هر چقدر وزن فرد متقاضی جراحی بیشتر باشد و حجم چربی در اندام هدف بیشتر و بزرگتر باشد، وسعت جراحی بیشتر می‌شود و جراح باید زمان بیشتری را صرف کند، پس به طور طبیعی هزینه‌ی انجام جراحی بیشتر می‌شود.

تجهیزات و امکانات اتاق عمل

کیفیت خدماتی که در اختیار متقاضیان عمل لیپوماتیک و به روز بودن تجهیزات از عوامل با اهمیت دیگری است که قیمت عمل را تغییر می‌دهد. به همین دلیل انتظار می‌رود هزینه جراحی در کلینیک vip و بیمارستان‌های مجهز بالاتر باشد. اما در عوض بیمار از امکانات و خدمات بهتری استفاده می‌کند.  

 

 محل انجام جراحی

نکته‌ی قابل توجه بر تعیین قیمت لیپوماتیک این است که در کنار تخصصی بودن کلینیک و بیمارستان موقعیت جغرافیایی آن و شهر محل جراحی هم عامل مهمی است که نباید آن را از نظر دور نگه داریم. به عبارتی دیگر قیمت عمل لیپوماتیک در تهران بیشتر از شهرستان‌ها تعیین می‌شود.

هزینه‌های جانبی جراحی

بیمارانی که تحت عمل لیپوماتیک قرار می‌گیرند باید دارو مصرف کنند.بنابراین بیمار به جز هزینه‌ای که به پزشک می‌پردازد باید مبلغی را هم به دارو اختصاص دهد. همچنی بخشی از هزینه‌های جانبی که بیمار باید صرف کند مربوط به هزینه‌های رفت و آمد است.

چگونه بهترین دکتر عمل لیپوماتیک در تهران را انتخاب کنیم؟

برای انتخاب بهترین دکتر برای انجام عمل باید وقت کافی صرف کنید و پارامترهایی را در نظر داشته باشید. مهمترین ویژگی یک پزشک مناسب و مورد تایید این است که تبحر کافی برای انجام جراحی داشته باشد و بتوانید از پس انجام جراحی بربیاید.

جراح لیپوماتیک باید در جلسه‌ی مشاوره قبل از جراحی باید در مورد نحوه انجام عمل، مزایا و عوارض احتمالی عمل لیپوماتیک برای متقاضی عمل توضیح دهد. همچنین پیش از انجام عمل مراقبت‌های لازم را به طور کامل برای او توضیح دهد و صبر و حوصله‌ی کافی داشته باشد تا به سوالات او پاسخ دهد.

بعد از انجام عمل مسئولیت پزشک تمام نمی‌شود، بلکه باید در صورت بروز عارضه در دوران نقاهت اقدامات درمانی لازم را انجام دهد.

با توجه به تعدد جراحان پلاستیک شاید انتخاب بهترین دکتر سخت به نظر بیاید، اما با بررسی سابقه‌ی جراحی پزشک می‌توان در مورد تخصص و تجربه‌ی وی مطمئن شد. برای این کار می‌توانید به مطب جراح مورد نظر بروید و با بیماران و مراجعه کنندگان صحبت کنید تا میزان رضایت آن‌ها را از ارزیابی کنید یا اینکه در سایت پزشکی نظرات کاربران را بخوانید.

چرا کلینیک vip بهترین کلینیک عمل لیپوماتیک شکم و پهلو ها است؟

عمل لیپوماتیک مانند روش‌های تهاجمی و جراحی دیگر خطرات به خصوصی دارد که با انتخاب جراح حرفه‌ای و متخصص و انتخاب بهترین و مجهزترین کلینیک می‌توان این خطرات و عوارض را کاهش داد. در صورتی‌که جراح توانایی کافی برای عمل نداشته باشد یا مراقبت‌های لازم بعد از جراحی انجام نشود بیمار در معرض عوارضی مانند کبودی، عفونت، تورم و التهاب یا عوارض قلبی و ریوی روبرو می‌شود.

حتی ممکن است در اثر ایجاد خطوط نامنظم روی سطح پوست لازم باشد بیمار مجدداً تحت جراحی قرار بگیرید که هم هزینه‌ی مضاعفی را بر او تحمیل می‌کند و هم موجب ایجاد دردسر و زحمت می‌شود

 

  • شماره تماس: 44110999-021
  • مشاوره مجازی و رایگان: 09120408890
  • آدرس: ستاری جنوب، بلوار فردوس غرب، خیابان ورزی جنوبی، کوچه هفدهم شرقی، ساختمان پزشکان رامیار، طبقه پنجم

 

لیپوماتیک چه عوارضی دارد؟

لیپوماتیک روشی است که چربی‌های اضافی در قسمت‌های مختلف بدن را از بین می‌برد. اما با توجه به اینکه در این روش باید چربی‌های موضعی آب شوند و سپس بتوان آن‌ها را تخلیه کرد، زمان انجام جراحی طولانی است. همین امر ممکن است موجب خستگی بیمار و پزشک شود.

عورض دیگری که به طور طبیعی در اکثر جراحی‌ها مشاهده می‌شود شامل حالت تهوع، و احساس ضعف یا ایجاد خارش در ناحیه‌ی جراحی و شل شدن پوست است. حتی ممکن است برخی از افراد با واکنش‌های آلرژیک یا مشکلات قلبی و تنفسی روبرو شوند.

دوران نقاهت عمل لیپوماتیک چقدر است؟

یکی از مزایای عمل لیپوماتیک این است که دوران نقاهت کوتاهی دارد و بیمار مدت کوتاهی بعد از عمل توان خود را برای از سرگیری فعالیت‌های روزانه و کارکردن باز می‌یابد. به طور معمول دوران نقاهت لیپوماتیک سه هفته است. اما کیفیت مراقبت‌های بعد از لیپوماتیک بر طولانی یا کوتاه شدن این دوران تاثیر می‌گذارد.  مراقبت‌های بعد از انجام لیپوماتیک شامل موارد زیر است.

  • مصرف دارو

بعد از عمل لیپوماتیک به منظور کم کردن احتمال بروز عفونت لازم است بیمار به مدت 10 روز آنتی‌بیوتیک مصرف کند. همچنین برای اینکه بیمار درد و ناراحتی کمتری تحمل کند، پزشک داروی مسکن غیر استروئیدی تجویز می‌کند.

  • پوشیدن گن

یکی از نکات ضروری که جراح لیپوماتیک به بیمار گوشزد می‌کند این است که گن بپوشد. بیمار موظف است بعد از عمل به مدت 2 هفته در تمام ساعات روز به جز زمان استحمام گن بپوشد. چون در اثر لیپوماتیک چربی تخلیه می‌شود و درصورتی‌که گن نپوشد پوست شل و آویزان می‌شود.

  • استراحت کردن

بیمار در 24 ساعت اول بعد از لیپوماتیک باید به طور کامل استراحت کند. اما روزهای بعد باید هر دو ساعت یک بار از جای خود حرکت کند و چند قدم راه برود تا لخته خون تشکیل نشود. از طرف دیگر با جابه‌جا شدن و حرکت کردن مایعات بدن جریان پیدا می‌کند و بدن بیمار تورم نمی‌کند.

 

 

  • ممنوعیت استحمام و استخر رفتن

برای جلوگیری از ایجاد عوارض و بالابردن اثربخشی لیپوماتیک، دو روز اول بعد از عمل استحمام ممنوع است. همچنین تا دو هفته بعد از عمل بیمار نباید استخر برود یا از وان داغ استفاده کند. چون این موارد باعث نفوذ آب از سوراخ‌های ریز به داخل بدن می‌شود.

  • رژیم غذایی بعد از لیپوماتیک

کسی که عمل لیپوماتیک انجام داده باید بعد از عمل آب کافی بنوشد و میوه و سبزیجات زیادی در رژیم غذایی بگنجاند تا التهاب و کبودی ناشی از جراحی به سرعت از بین برود و بدن به خوبی هیدراته شود. همچنین نوشیدنی‌های الکلی و حاوی کافئین و سیگار کشیدن بعد از عمل لیپوماتیک ممنوع است.

  • مراقبت از زخم

زخم محل جراحی لیپوماتیک با پانسمان پوشانده می‌شود. اما بیمار باید نکات بهداشتی را رعایت کند تا درگیر عوارض نشود. به همین منظور تا 48 ساعت نباید به محل آب بزند یا پانسمان را بردارد. اما بعد از سپری شدن این مدت می‌تواند پانسمان را عوض کند و مطابق توصیه پزشک آن را شستشو کند.

  • ممنوعیت ورزش کردن

حرکت کردن و قدم زدن فردی که لیپوماتیک انجام داده ضروری است، اما به مدت 3 هفته بعد از عمل انجام هر گونه فعالیت ورزشی سنگین ممنوع است و موجب ایجاد آسیب می‌شود. بعد از این مدت هم فرد باید به آرامی ورزش کردن را شروع کند تا مقاومت بدن بالا برود.

جمع‌بندی

عمل لیپوماتیک روشی پرطرفدار برای حذف چربی‌های اضافی بدن و رسیدن به تناسب اندام است. در این شیوه چربی‌های اضافی با حرارت امواج صوتی به شکل مایع درمی‌آیند و از بدن تخلیه می‌شوند. سعی کردیم در این مطلب تمام اطلاعات مورد نیاز در مورد عمل لیپوماتیک را در اختیار شما قرار دهیم. امیدواریم این اطلاعات به شما کمک کند عمل را تحت نظر یک جراح حرفه‌ای و در یک کلینیک مجهز انجام دهید و کمترین عوارض را تجربه کنید.

 

 






 
اخبار داغ:
واکنش فتح آبادی به نامگذاری تیم استقلال به استقلال خلیج فارس
پاداش و هدیه روز معلم امسال 1403 دولت رییسی
قرعه کشی جام حذفی تا فینال انجام شد؛ حریفان تراکتور و سپاهان مشخص شدند
همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام شد/ جدول حقوق جدید بازنشستگان در اردیبهشت
لیست خرید تابستانی پرسپولیس لو رفت
سکانسی فوق العاده خنده دار از حلقه خریدن بهنام و روناک در سریال نون خ 5 /بیچاره مجید یاسر چه جایی گیر افتاد!!!
فوری؛ افزایش 35 درصدی حقوق بازنشستگان به شرطها شروطها | واریز حقوق بازنشستگان + مبلغ افزوده از اردیبهشت ماه
بازیکن پرسپولیس مثل چینی ها حرام خوار شد / غذای غیرایرانی پورعلی گنجی دل ایرانیان را به درد آورد/ عکس
ویدیو کامنت| درخواست عجیب یزدانی از فدراسیون کشتی لو رفت!
فوری؛هدیه جدید دولت به معلمان و فرهنگیان برای روز معلم 1403 | حق التدریس واریز شد؟
فوری؛ جدول واریز افزایش حقوق اردیبهشت 1403 بازنشستگان تامین اجتماعی منتشر شد؟
بسیار فوری؛ استقلالی ها حتما بخوانند| لیست اوسمار برای نقل و انتقالات تابستانی لو رفت+سند
اولین اعتراف مادر دیانا آزادمنش به قتل دختر اتیسمی اش
خبرخوش برای بازنشستگان تامین اجتماعی / زمان قطعی واریز مابه التفاوت حقوق فروردین اعلام شد
رقم نهایی حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه در اردیبهشت 1403
عکس شکار شده / حرکت جنجالی مریلا زارعی در برابر دست دادن مرد خارجی
انتقاد شدید یدالله حبیبی از عروسی مجلل دختر شمخانی؛ چرا در هر محفل باید صحبت شما و فرزندانتان باشد؟
همسان سازی حقوق بازنشستگان انجام شد/ جدول حقوق جدید واریزی بازنشستگان در اردیبهشت
جزییات کامل چگونگی تأیید سوابق تحصیلی و ترمیم نمرات داوطلبان کنکور
کارشناس حسابداری انبار
اقدام فضاحت بار بلاگرهای آرایشی در استفاده از کودکان و نوجوانان
علت واقعی قطعی اینترنت چیست؟

موضوعات داغ:
حقوق بازنشستگان
تامین اجتماعی
بازنشستگان تامین اجتماعی
افزایش حقوق
متناسب سازی
نقل و انتقالات
رئال مادرید
افزایش حقوق بازنشستگان
همسان سازی حقوق بازنشستگان
مددجویان بهزیستی
سلام فرمانده
شهرداری رامسر
نماینده اراک در مولس
لبرون جیمز
شهر پیر
روح الله غلامی
گیتاریست استقلال
سامانه موشکی
نفت مسجدسلیمان پارس جنوبی
آندره آرشاوین
پاول متئوس
مرکز رشد و فناوری
اتاق فکر نخبگان
محسن طرحانی
استاد لرزاده
عبدالمجید الصلیهم
شهردار باشت
اتحاد دو کره
وزارت خزانه داری
نیروی انتظامی گلستان
انتقالات استقلال
هفته بیست و پنجم
لیگ برتر فوتبال
باشگاه استقلال
صنایع پتروشیمی
رئال مادرید در
فدراسیون کشتی
تأمین اجتماعی
بازنشستگان تأمین اجتماعی
هفته بیست و پنجم لیگ برتر
بازی استقلال و پرسپولیس
تعطیلات رسمی
شورای نگهبان
روزی روزگاری
کارکنان دولت
سوابق تحصیلی
جام حذفی فوتبال ایران
حاجی بابایی
استقلالی ها
ژوزه مورایس
حمیدرضا حاجی بابایی
فصل نقل و انتقالات
محمدرضا خالدآبادی
استفاده از کودکان
مستمری مددجویان
جام حذفی فوتبال
یک چهارم نهایی
سرمربی سپاهان
بازی استقلال
اسامی داوران
تعطیلی شنبه
فوتبال کشور
کمیته امداد
شهره سلطانی
یک چهارم نهایی جام حذفی
سازمان تامین اجتماعی
لیگ برتر فوتبال کشور
رقابت های لیگ برتر
دروازه بان تیم ملی
کمیسیون امنیت ملی
برنامه هفتم توسعه
عضو کمیسیون امنیت
مرتضی پورعلی گنجی
برتر فوتبال کشور
کمیسیون اجتماعی
محرومیت انضباطی
کامران قاسم پور
تعطیلی پنجشنبه
امام خمینی (ره)
اعضای خانواده


 

کلینیک ترک اعتیاد
دانلود آهنگ | فضا2موزیک
ورق گالوانیزه چیست؟+منبع
رومارن
تهران روز
دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید
دانلود آهنگ جدید
آکس مگ
فروشگاه ساز پادروشاپ
دوره ارز دیجیتال
موسسه مهاجرتی
اموزش کراتینه
ترندیول
پارتیشن
پارتیشن اداری
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
بیت موزیک
اجاره وثیقه
عایق پلیمری
دادخواه وکالت
قرعه کشی انلاین
رز موزیک
خدمات مرکزی بوش
تور مشهد با قطار
سیم بکسل و جرثقیل
قطعات ماشین آلات صنعتی
PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب
تعبیر خواب
هزینه چاپ کتاب
مجتمع فنی ونک
mexc
باحال مگ
دانلود رمان
خرید فنس چمنی
سفربازی؛ رزرو هتل با تخفیف
اخبار بازیگران
موزیک تگ
دانلود آهنگ ایرانی
ویکی درمان
مبلشویی تخصصی سعید در قائمشهر
ترخیص کالا از گمرک بندرعباس
خرید بلیط قطار مشهد
تحلیل بیت کوین
خرید سابسکرایب یوتیوب
خرید فالوور واقعی
پلازا
خرید پرفکت مانی
پایان نامه ارشد معماری
رزرو ارزان هتل
ایرانی موزیک
خرید گجت های خاص
دانلود فیلم
دانلود سریال





همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.