یکشنبه، 30 اردیبهشت 1403 - Sun, 19th May 2024
صفحه اصلی  -  
سیاسی  -  
اقتصادی  -  
اجتماعی  -  
ورزشی  -  
فرهنگی  -  
پزشکی  -  
علمی  -  
فناوری  -  
حوادث  -  
بین الملل  -  
استانها  -  
کرونا

 
 


پست الکترونیکی:

 


اونس طلا 2,414.70
طلای 18 33,704,000
سکه امامی 402,860,000
بهار ازادی 372,100,000
دلار امریکا
یورو
لیر ترکیه
درهم امارات
پوند انگلیس
بیت کویین
بیشتر + کد نمایش

 
سرور مجازی (VPS) مناسب بایننس چه ویژگی‌هایی دارد؟
بروزرسانی: 16:16

سرور مجازی (VPS) مناسب بایننس چه ویژگی‌هایی دارد؟


سرور مجازی بایننس چیست؟

با گسترش معاملات ارز دیجیتال افراد نیاز دارند که از بروزترین ابزارها جهت معاملات خود استفاده کنند. سرور مجازی بایننس به شما اجازه می‌دهد در بهترین صرافی دنیا با ایمنی و به صورت ۲۴ ساعته بتوانید با استفاده از یک آی پی ثابت کشور دیگر معاملات خود را انجام دهید. خرید و فروش ارز دیجیتال بدون ایپی مناسب ممکن است برای شما ضررهایی  را در پی داشته باشد؛ به همین منظور استفاده از یک سرور مجازی بایننس (یا ایپی ثابت مناسب) می‌تواند تا حدود زیادی این مشکل را رفع کند.

همانگونه که می‌دانید بایننس در ایران به دلیل تحریم کارایی ندارد؛ بدین منظور استفاده از سرور مجازی بایننس در بین کاربران ایرانی محبوبیت فراوانی دارد. امروزه سرور مجازی بایننس با آی پی کشورهای بسیاری، از آسیا و اروپا، به کاربران ایرانی خدمات عرضه می‌کند.

 نحوه‌ی کار سرور مجازی بایننس

ترید چیست؟

اگر شما مشغول به فعالیت در حوزه های مالی هستید احتمالاً با واژه ترید آشنایی داشته باشید. ترید یکی از پرکاربردترین کلمات در حوزه بازار مالی و ارز دیجیتال است. ترید در معنای لغوی به معنی تجارت یا داد و ستد می باشد. این مفهوم در بازار اقتصادی شامل معاملات محصولات و خدمات پرداخت همگن بین خریدار و فروشنده همراه است.

معاملات بین المللی به کاربران این اجازه را می دهد که تمام خدمات و محصولات خود را به سایر کشورهای جهان عرضه کنند. وجود یک بازار بین المللی موجب می شود که قیمت ها رقابتی تر شده و هر کس بتواند محصولات با کیفیت تر و به صرفه تری را عرضه کند و پیشرفت بیشتری کند. در بازار های دیجیتال نیز ترید به خرید و فروش ارزهای دیجیتال گفته می شود.

تریدر کیست؟

به طور کلی تریدر به فردی گفته می شود که در هرگونه بازار مالی مشغول به معامله با فروشندگان و خریداران است. در بازار مالی کریپتو نیز به فردی گفته می‌شود که به نمایندگی از خود یا موسسه مشغول به خرید و فروش دارایی مالی خود است. به تعبیری دیگر معمولاً تریدرها مشغول به خرید و فروش ارز دیجیتال یا سهام شرکت در زمان کوتاه هستند.

سرور مجازی چیست؟

سرور مجازی که به صورت مخفف vps نام دارد بخشی از یک سرور اختصاصی کامل است. ابتدا باید بدانید که سرور به عنوان یک رایانه قدرتمند، تمام اطلاعات و فایل های ما روی آن بارگذاری می شود. مجازی سازی سرور نیز به ایجاد یک نسخه مجازی از سرور جهت ذخیره اطلاعات و داده ها گفته می‌شود. تفاوت این دو در این است که ما در سرور مجازی و از روی یک سخت افزار یا سرور اختصاصی می‌توانیم چند سرور جدا با سیستم عامل های مستقل و منابع خود داشته باشیم.

پیشرفت خرید و فروش ارز دیجیتال موجب شده که کاربران ایرانی به شدت روی به معاملات این نوع ارز بیاورند. با محدود شدن این نوع فعالیت ها در ایران ما نیاز به یک سرور مجازی خواهیم داشت. خرید یک سرور مجازی ترید به کاربران این اجازه را می دهد که با خیال راحت و امنیت بالا بتوانند ارزهای دیجیتال را معامله کنند. نحوه دسترسی به این سرورها بسیار آسان بوده و افراد هم با استفاده از گوشی موبایل و همچنین  از طریق ویندوز می‌توانند معاملات خود را به راحتی انجام دهند.

 دسترسی آسان به بازار معاملات

بایننس چیست؟ 

بایننس (Binance) به عنوان یک صرافی برای کاربران بستری را فراهم می کند که بتوانند تجارت انواع رمز ارزها را به راحتی انجام دهند. بایننس به عنوان بزرگترین صرافی کریپتوکارنسی از سال ۲۰۱۸ تا به امروز دارای بیشترین حجم معاملات بوده است. بایننس ابتدا کار خود را در چین آغاز کرد و با گسترش این فعالیت، امروزه در تمام جهان دفتر اداری دارد.

در کشور ما نیز با گسترش این نوع فعالیت ها و خصوصاً ارز رمزنگاری شده، کاربران زیادی مشغول به معامله در بایننس هستند. داشتن یک vps یا ایپی ثابت برای بایننس می تواند به ما در انجام معاملات ارز کمک فراوانی کند.

ویژگی‌های سرور مجازی بایننس

قبل از خرید یک سرور مجازی بایننس شما باید نکاتی را مد نظر خود داشته باشید. رونق کسب و کار اینترنتی و ارز دیجیتال موجب شده که افراد بسیاری، ناخواسته و بدون داشتن علم کافی اقدام به خرید سرور مجازی بایننس کنند. ما در اینجا نکاتی را به شما خواهیم گفت که بتواند شما را در خرید یک سرور مجازی بایننس نیز کمک کند. هنگام خرید سرور مجازی بایننس دقت کنید که کشور خریدار را به خوبی انتخاب کرده باشید.

نکته بعدی در انتخاب لوکیشن برای انجام معاملات خواهد بود. شما می توانید با انتخاب بهترین کشور معاملات خود را به خوبی و راحتی انجام دهید. بهترین کشورها برای خرید vps برای بایننس و فعالیت در آن کشورهای فنلاند، سوییس، اتریش، ترکیه و ... هستند. کشورهای اروپایی مثل انگلیس، هلند، آلمان و فرانسه به هیچ وجه مناسب نیستند.

 

این نکته را مد نظر داشته باشید که در انتخاب قدرت و همچنین منابع سرور دقت لازم را انجام دهید. بسیاری از سرور های مجازی با قدرت پایین دچار هنگی خواهند شد. برای یک خرید راحت می‌توانید از یک سرور با رم ۴ گیگابایت به جهت کارکرد روان استفاده کنید.

با این حال خرید سرور مجازی بایننس می تواند به شما ویژگی ها و مزایایی را نیز بدهد. به طور مثال امنیت اطلاعات در این سرور را بسیار بالا است و شما به صورت تمام وقت می توانید به اطلاعات معاملات دسترسی داشته باشید. همچنین سرور مجازی بایننس شرایطی را فراهم کرده که ما در ایران به راحتی بتوانیم ترید ارز داشته باشیم. مزیت بعدی در خرید سرور مجازی بایننس پایداری و انعطاف پذیری بالای آنها خواهد بود. همچنین با توجه به تحریم در این زمینه خرید سرور مجازی بایننس می‌تواند به ما قابلیت دسترسی به سرویس‌های تحریمی را نیز بدهد.

 گستردگی شبکه جهت خرید سرور مجازی بایننس

سرور مجازی vps یا vpn؟

وی پی اس به عنوان سرور خصوصی مجازی و vpn به معنای شبکه خصوصی مجازی هر دو امنیت بیشتری به ما ارائه خواهند داد. با این حال بین عملکرد این دو تفاوت هایی وجود دارد. وی پی اس به عنوان یک سرویس میزبان به محفظه ‌های مجازی تقسیم شده و اجازه می‌دهد که ما به ایپی‌های اختصاصی دسترسی داشته باشیم. با این حال وی پی ان به عنوان یک شبکه از سرورها برای انجام یک اتصال اینترنتی به صورت ناشناس به ما کمک می کند. vps با افزایش سرعت به ما کمک می کند که بدون افزایش هزینه سرور اختصاصی، عملکرد خوبی داشته باشیم.

نحوه کار وی پی اس به گونه‌ای است که با تقسیم یک سرور به چند بخش موجب می‌شود که ما بدون نیاز به اشتراک در همان سرور مشغول به انجام فعالیت شویم. با این وجود وی پی ان مناسب ایمن برای کارهایی مانند کارهای بانکی می تواند ما را در برابر هکرها محافظت کند. از مزایای استفاده از vps این است که ما بر سرور خود کنترل بیشتری نسبت به vpn خواهیم داشت. این امر موجب می‌شود که ما دسترسی بیشتری به سرور اصلی داشته باشیم. همچنین استفاده از وی پی اس می تواند سرعت بسیار بالاتری را برای وب سایت ما فراهم کند.

آیپی ثابت های ارائه شده در وب‌سایت جک بلک گزینه به صرفه‌تری نسبت به VPS هستند؛ چراکه به صورت کاملا اصولی و برای فعالیت به عنوان یک تریدر در سایت بایننس (و سایر صرافی‌ها و بروکرها) تست شده‌اند. بررسی این آیپی ثابت به عنوان گزینه‌ای به صرفه‌تر ضرری ندارد! بنابراین حتما این آیپی ثابت با کیفیت را مدّنظر داشته باشید.

سوالات متداول

۱- سرورهای مجازی بایننس دارای ip ثابت هستند؟

بله؛ سرورها به صورت اختصاصی و با آیپی ثابت به شما تحویل داده می‌شود.

۲- آیا امکان ریموت به سرور از طریق موبایل وجود دارد؟

بله؛ با نصب نرم افزارهای Remote مانند “RD client” امکان اتصال به سرور از طریق موبایل نیز میسر خواهد بود.

۳- ایرانی هستم؛ چگونه در بایننس می‌توانم فعالیت کنم؟

شما می‌توانید از طریق مجموعه جک‌بلک از تجربه بیش از ۲ سال کارشناسان این مجموعه استفاده کنید و به وریفای بایننس با هویتی خارجی بپردازید. کسب سودهای چند ۱۰ درصدی خیلی دور نیست!

۴- به عنوان یک تریدر، بهترین ابزار تحلیل تکنیکال و فاندامنتال چیست؟

بهترین ابزار، سایت Tradingview است. توسط این سایت می‌توانید به تمام اخبار مربوطه، نظرات تحلیل‌گران، چارت‌ها و ... دست‌یابید. برای تهیه اکانت یکساله تریدینگ ویو کلیک کنید.

 






 
اخبار داغ:
دانلود قسمت ۱۵ فصل ۲ زودیاک ( فینال فینالیست‌ها)
شاه ماهی جذاب - پرسپولیس؛ یک قدم تا امضاء نهایی!
عکسی از رییسی و رییس جمهور آذربایجان در نقطه صفر مرزی
خبری مهم در رابطه با طرح ساماندهی کارکنان دولت امروز یکشنبه 30 اردیبهشت
یارانه نقدی اردیبهشت 1403 دهک های 4تا9 چرا امروز 30 ام هنوز واریز نشده؟ | زمان دقیق واریز یارانه
سومین سرطان شایع در جهان این نشانه ها را دارد
پیام مهم خذیراوی برای سرمربی استقلال
توافق اولیه پرسپولیس با دو بازیکن
دلایلی که نساجی می تواند مقابل استقلال بایستد/پرسپولیس شاد می شود آفتاب نو | اخبار ورزشی
ببینید| قمه کشی وحشتناک برای یک خانواده در اتوبان
ماموریت دشوار محمد بن سلمان برای انتقال قدرت کلید خورد
رقم چشم گیر حقوق بازنشستگان بعد از همسان سازی
خوش خبری برای بازنشستگان / زمان همسان سازی حقوق بازنشستگان مشخص شد
رسمی؛ سه غول عربستانی رقیب استقلال و پرسپولیس شدند
اوسمار غول نقل و انتقالات خارجی را چنگال سپاهان و استقلال قاپید/ پرسپولیس دوباره در نقل و انتقالات برنده شد
بازنشستگان بخوانند: جدول واریز حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی اردیبهشت 1403 بر اساس حروف الفبا
خبر فوری برای بازنشستگان درباره واریز حقوق
مجلس امروز تکلیف بدهی دولت به تامین اجتماعی را روشن می کند/سرنوشت متناسب سازی حقوق بازنشستگان در دستان نمایندگان
لحظه گرفتار شدن گله گوسفند در سیل مشهد | آب گوسفندها را برد
واریزی جدید دولت برای حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی | واریزی جدید دولت شامل چه کسانی می شود؟
واکنش رسانه اصولگرا به خبر سقوط هلی کوپتر حامل ابراهیم رییسی
7 نوع آسیب جدی و خطرناک استفاده بیش از حد از گوشی های هوشمند
خانه فردوسی کجاست؟ | درباره یک خانه تاریخی در روستای پاژ
کاربرد حکمت صرفا منحصر به علوم انسانی نیست

موضوعات داغ:
حقوق بازنشستگان
تامین اجتماعی
بازنشستگان تامین اجتماعی
همسان سازی حقوق
همسان سازی حقوق بازنشستگان
نقل و انتقالات
استقلال و پرسپولیس
افزایش حقوق بازنشستگان
سازمان تامین اجتماعی
افزایش حقوق
فاویسم
ابوالحسن فیروزآبادی
رقابت های لیگ برتر والیبال
چتان
شهردار تنکابن
طرز تهیه کوکو کدو
روستای چنارمحمودی
فریدون جیرانی
حقوق های نوومی
احسان قهاری
شرکت ایتوک
دانشمند یک درصد برتر
رییس پلیس آگاهی البرز
سیدمجتبی نواب صفوی
خون خدا
پاپوآ گینه نو
طبخ غذای گرم
یایویی کوساما
نروی
درمان سرطان ریه
انتقالات پرسپولیس
برنامه هفتم توسعه
استقلال خوزستان
اوستون اورونوف
فعالان اقتصادی
عربستان سعودی
کمیسیون تلفیق
خودروهای برقی
محمد بن سلمان
بازی استقلال
تجمع اعتراضی
خبرگان رهبری
مجلس خبرگان
یارانه نقدی
خانه تاریخی
مدیرعامل باشگاه پرسپولیس
صندوق بازنشستگی کشوری
کمیسیون تلفیق بودجه
انتخابات هیئت رییسه
چهارمحال و بختیاری
بازنشستگان فرهنگی
مجلس شورای اسلامی
سید ابراهیم رییسی
وانتقالات نیم فصل
اعضای مجلس خبرگان
مددجویان بهزیستی
جمهوری آذربایجان
جذب بازیکن خارجی
صندوق بازنشستگی
گوشی های هوشمند
سرطان روده بزرگ
نمایندگان مجلس
حقوق بازنشستگی
سرطان های شایع
ابراهیم رییسی
مجاهد خذیراوی
فولاد خوزستان
نقطه صفر مرزی
بازیکن خارجی
شورای اسلامی
رییس کمیسیون
کاندیداتوری
اوسمار ویرا
تبدیل وضعیت
اول فروردین
سید ابراهیم
تخریب خودرو
دیوان عدالت
ستار همدانی
زندگی مشترک


 





همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.