شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - Fri, 26th Apr 2024
صفحه اصلی  -  
سیاسی  -  
اقتصادی  -  
اجتماعی  -  
ورزشی  -  
فرهنگی  -  
پزشکی  -  
علمی  -  
فناوری  -  
حوادث  -  
بین الملل  -  
استانها  -  
کرونا

 
 


پست الکترونیکی:

 


اونس طلا 2,338.86
طلای 18 35,232,000
سکه امامی 424,090,000
بهار ازادی 391,950,000
دلار امریکا
یورو
لیر ترکیه
درهم امارات
پوند انگلیس
بیت کویین
بیشتر + کد نمایش

 
ارز بیت کوین و ارز تتر را از کجا بخریم؟
بروزرسانی: 00:11

ارز بیت کوین و ارز تتر را از کجا بخریم؟


خریدن ارز بیت کوین و ارز تتر، برای کاربران ارزهای دیجیتال یکی از راه‌های سرمایه گذاری به شمار می‌رود. اما باید برای خرید این ارزها از یک صرافی ارز دیجیتال معتبر استفاده کنید. این ارزهای دیجیتالی مانند کالاها و یا سهامی که در بورس عرضه می‌شوند و در آن‌جا خرید و فروش می‌شوند و باید از طریق یک مرجع معتبر اقدام به خرید و فروش آن‌ها کرد.

برای خرید ارز دیجیتال بیت کوین و تتر در ایران، دو روش کلی وجود دارد: خرید از صرافی خارجی و یا استفاده از یک صرافی معتبر داخلی؛ اما قبل از خرید ارز دیجیتال باید اطلاعات کافی در مورد آن‌ها داشته باشید. برخی از ارزهای دیجیتال، برای هدف خاصی ایجاد شده‌اند و توسعه دهندگان آن‌ها برنامه‌های مختلفی برای این ارزها در نظر دارند؛ بنابراین باید برای خرید ارزهای دیجیتال تحقیقات کافی را انجام دهید. از طرف دیگر،‌ صرافی مورد استفاده نیز تاثیر زیادی در سرمایه گذاری شما خواهد داشت و ورود به چنین بازاری نیازمند رعایت برخی از نکات است. در این گزارش، در کنار معرفی بیت کوین و تتر، یکی از بهترین صرافی‌های داخلی برای خرید این ارزها را نیز معرفی خواهیم کرد.

بیت کوین و تتر؛ دو ارز دیجیتال معتبر و متفاوت

امروزه کمتر کسی پیدا می‌شود که تاریخچه ظهور ارزهای دیجیتال را نداند. بیت کوین، اولین ارز دیجیتال جهان در سال 2008 و توسط یک شخص ناشناس عرضه شد. در آن زمان کسی این ارز دیجیتال را جدی  نگرفت؛ اما به مرور زمان، ارزش و اهمیت این ارز و بستر بلاکچینی که روی آن طراحی شده بود بیشتر شد. تا جایی که امروزه از آن به عنوان پادشاه ارزهای دیجیتال یاد می‌کنند. همچنین،‌ تتر نیز به عنوان یک استیبل کوین یا ارز دیجیتال پایدار به بازار عرضه شد و با توجه به کاربردهای فراوانی که دارد، به سرعت محبوب شد.

بیت کوین؛ اولین ارز دیجیتال جهان و پادشاه رمزارزها

بیت کوین را به این دلیل پادشاه رمزارزها می‌نامند که در میان ارزهای دیجیتال دیگر، با اختلاف قیمت زیادی در صدر این فهرست قرار دارد. همچنین، نوسانات قیمت بیت کوین، روی بیشتر ارزهای دیجیتال مهم نیز اثرگذار است. بیت کوین در یک شبکه بلاکچین و به تعداد محدودی تولید و عرضه شد. در این شبکه، گروه‌های مختلفی فعالیت می‌کنند. یکی از این گروه‌ها، توسعه دهندگان شبکه هستند. یکی از مزایا و ویژگی‌های شبکه بلاکچین این است که تحت کنترل هیچ شخص یا سازمانی نیست و به همین دلیل، کاربران و برنامه نویسان طرفدار بیت کوین می‌توانند به بهبود شبکه آن کمک کنند. دسته دیگری که در این شبکه حضور دارند ماینرها هستند که وظیفه استخراج این ارز دیجیتال را برعهده دارند.

با توجه به ویژگی‌ها و مزایایی که ارز دیجیتال بیت کوین به خریداران خود ارائه می‌دهد، توانسته به محبوبیت زیادی در سطح جهانی دست پیدا کند. انتقال و جابجایی پول یکی از کاربردهای این ارز دیجیتال است؛ اما از آنجایی که نظام‌های بانکی این ارز دیجیتال را به رسمیت نمی‌شناسند، کاربران از طریق صرافی‌های ارز دیجیتال اقدام به خرید و فروش و انتقال دارایی‌های خود با استفاده از ارز بیت کوین می‌کنند.

استیبل کوین یا ارز دیجیتال پایدار تتر؛ ارزی مناسب برای انتقالات ارزی آسان

تتر یکی از ارزهای دیجیتال پایدار است که توسط ارزهای فیات مانند دلار و یورو پشتیبانی می‌شود. این ارز دیجیتال در بازارهای جهانی با نماد USDT عرضه می‌شود و نوعی دلار دیجیتال است. این ارز مزایای متعددی برای کاربران دارد. از این رو، افراد زیادی به خرید این ارز علاقه مند هستند.

سرعت انجام تراکنش‌ها در شبکه بلاکچین تتر بسیار بالاست. همچنین کارمزد این تراکنش‌ها نیز کم است و افراد با هزینه کمی می‌توانند ای ارز دیجیتال را خریداری کنند. اما چیزی که بیشتر از همه توجه کاربران را به خود جلب کرده است، ثبات قیمتی این ارز دیجیتال است. تتر، با پشتیبانی دلار، قیمتی ثابت دارد و از این رو برای ذخیره پول کاربران در بازار رمزارزها بسیار مناسب است.

همچنین، کاربرد دیگر آن برای کاربران ایرانی، انتقال پول و سرمایه به صرافی‌های بین المللی است. با توجه به این که امکان خرید ریالی در صرافی‌های خارجی برای ایرانی‌ها امکان پذیر نیست، از این رو بهترین روش برای انتقال وجه این است که در یکی از صرافی‌های معتبر داخلی مانند صرافی کیف پول من، اقدام به خرید تتر کنید. سپس آن را به کیف پول خود منتقل کرده و بعد به کیف پول یا صرافی خارجی مورد نظر خود انتقال دهید؛ از این رو خرید ارز دیجیتال تتر از صرافی داخلی، توسط کاربران زیادی انجام می‌شود.

با توجه به ثبات قیمتی، ارز دیجیتال تتر برای سرمایه گذاری مناسب نیست و صرفا برای انتقال پول و جابجایی ارزهای دیجیتال دیگر مورد استفاده قرار می‌گیرد.

صرافی‌های خارجی و داخلی برای خرید بیت کوین و تتر

برای خرید ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین و تتر،‌ علاوه بر این که باید اطلاعات جامعی در این زمینه‌ها داشته باشید، باید از صرافی معتبری نیز برای انجام تراکنش‌های خود استفاده کنید. پس از اوج گرفتن ارزهای دیجیتال، صرافی‌های زیادی در سرتاسر دنیا توسعه پیدا کردند و توانستند خود را پا به پای رشد ارزهای دیجیتال، بالا بکشند. هرکدام از این صرافی‌ها، امکانات خاصی را به کاربران خود ارائه می‌دهند. اما اولویت کاربران، امنیت تراکنش‌های آن‌هاست. در بسیاری از صرافی‌های خارجی که اعتبار زیادی نیز دارند، به دلیل تحریم‌ها کاربران ایرانی اجازه افتتاح حساب و خرید و فروش ندارند؛ از این رو از روش‌های مختلف برای ثبت نام استفاده می‌کنند. این روش‌ها به دلایل مختلف، امنیت حساب کاربران را به خطر می‌اندازند و از طرف دیگر نیز اگر صرافی متوجه موارد مشکوکی در حساب کاربری شود، آن را مسدود کرده و دارایی‌ها و ارزهای دیجیتال آن را بلوکه می‌کند. با این تفاسیر، برای ورود به بازار ارزهای دیجیتال و خرید و فروش رمزارزها، بهتر است از صرافی‌های داخلی استفاده کنید.

در ایران نیز صرافی‌های متعددی وجود دارند که امکان خرید و فروش ارزهای دیجیتال مختلف از جمله بیت کوین و تتر را به کاربران می‌دهند. هرچند که ممکن است از نظر ارائه امکانات مختلف، با صرافی‌های خارجی اختلاف زیادی داشته باشند، اما خطر بسته شدن حساب و از بین رفتن سرمایه نیز وجود ندارد. از طرفی، در این صرافی‌ها می‌توانید به صورت ریالی خرید کنید. همچنین ارزهای دیجیتال زیادی مانند بیت کوین، اتریوم، تتر، دوج کوین، بیبی دوج، ارز کیشو و بسیاری دیگر از ارزهای دیجیتال نیز در این صرافی‌ها عرضه می‌شوند.

خدمات صرافی‌های داخلی نیز با یکدیگر متفاوت است و برخی از آن‌ها خدمات بیشتر و بهتری را نسبت به دیگری ارائه می‌دهند و باید در انتخاب صرافی نیز دقت زیادی داشته باشید؛ برای مثال صرافی کیف پول من، با پشتیبانی از بیش از 1000 ارز دیجیتال مختلف، کار را برای سرمایه گذاران بسیار راحت کرده و شما می‌توانید ارز دیجیتال مورد علاقه خود را به راحتی در این صرافی پیدا کنید.

کیف پول من؛ معتبرترین صرافی ارز دیجیتال در ایران

برای سرمایه گذاری در بازار رمزارزها، باید از طریق صرافی ارز دیجیتال معتبر اقدام کنید. ارزهای دیجیتال بیت کوین و تتر، از جمله ارزهایی هستند که محبوبیت زیادی در میان کاربران دارند و برای خرید این ارزهای دیجیتال، افراد بیشتری به صرافی‌ها مراجعه می‌کنند. بیت کوین، اولین و بهترین ارز دیجیتال جهان و تتر نیز یک استیبل کوین معتبر است که کاربردهای فراوانی برای کاربران خود دارد. هرچند که برای خرید این ارزها نیز با وجود این حجم از خرید و فروش در سرتاسر دنیا، باید احتیاط لازم را داشته باشید و با دقت وارد این بازار شوید.

در ایران، صرافی کیف پول من یکی از بهترین صرافی‌های ارز دیجیتال برای خرید و فروش ارز دیجیتال به شمار می‌رود؛ زیرا برای کاربران خود امکاناتی را فراهم می‌کند تا به راحتی ارز دیجیتال خود را نگهداری و به صرافی‌های خارجی منتقل کنند. همچنین با ارائه قیمت لحظه‌ای برای تمام ارزهای خود، امکان یک سرمایه گذاری مناسب را  فراهم می‌کند.

در این صرافی، ارزهای مختلف با تنوع زیادی ارائه می‌شوند و کاربران صرافی کیف پول من با ورود به این صرافی، از مزایای استفاده از این صرافی معتبر بهره‌مند خواهند شد. اگر شما نیز قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال و خرید بیت کوین و ارز تتر را دارید، بهتر است از صرافی کیف پول من استفاده کنید و با استفاده از کیف پول امن این صرافی، دارایی‌های دیجیتال خود را نگهداری کنید.






 
اخبار داغ:
ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و آلومینیوم اراک در جام حذفی(7 اردیبهشت 1403)
خلاصه بازی پرسپولیس آلومینیوم اراک جمعه 7 اردیبهشت
نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم!
خلاصه بازی تراکتور 1 ذوب آهن 1
فوری/ تایید نهایی میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی 1403
قسمت 24 سریال نون خ 5 (قسمت آخر) + تماشای آنلاین و دانلود
سوپرگل استقلال ملاثانی به سپاهان توسط پاک پرور
عکس/ تیپ خانم مجری چادری خارج از صدا و سیما
کارشناسی داوری دیدار پرسپولیس آلومینیوم؛ اشتباه داور روی دو گل!
فردا صبح 11 میلیون برای مستمری بگیران تامین اجتماعی و لشکری و کشوری واریز می شود
کارت بانکی 6 بانک حذف می شود
بازنشستگان منتظر افزایش حقوق با آپشن های طلایی | واریز معوقات 5 ماهه حقوق بازنشستگان در این تاریخ
واریز این مبلغ میلیونی فردا صبح به حساب مددجویان کمیته امداد و بهزیستی
فال حافظ امروز | فال حافظ آنلاین با معنی شنبه 8 اردیبهشت 1403
موشک های جدید و مخوف سامانه اس 500 روسیه
فال ابجد برای متولدین ماه های مختلف امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403
نمی خواهم از شوهرم طلاق بگیرم اما مجبورم
رونمایی الناز شاکر دوست از عکس جدیدش/ خانم بازیگر از راه بدر شد + عکس
همسر رییسی: به ایران بیایید و وضعیت زنان را ببینید
استخدام منشی زن در ادارات دولتی ممنوع شد!
حادثه مرگبار برای مینی بوس کارکنان سازمان آب و برق خوزستان

موضوعات داغ:
حقوق بازنشستگان
افزایش حقوق
افزایش حقوق بازنشستگان
تامین اجتماعی
بازنشستگان تامین اجتماعی
آلومینیوم اراک
قیمت طلا و سکه
تأمین اجتماعی
مددجویان بهزیستی
مستمری مددجویان
حسین مرعشی
برگ سبز خودرو
پلیس چین
حضور علما
کنایه فردوسی پور
اومالی
سایت بورس اوراق
میکروب
مرخصی زایمان فرهنگیان
بوی نان
ابولا
تست آمادگی جسمانی داوران
مارتین هینترگر
استایل کژوآل
سردار خرم نیا
بزمه
مهران احدی
قانون شکار و صید
سفری
برومند
الناز شاکردوست
سود سهام عدالت
مستمری بگیران
سرمربی سپاهان
پرسپولیس آلومینیوم اراک
یک هشتم نهایی جام حذفی
خراسان رضوی
کمیته امداد
پرسپولیس آلومینیوم
استاندار کرمانشاه
تشکلهای کارگری
سازمان بهزیستی
دفاتر پیشخوان
یحیی گل محمدی
یک هشتم نهایی
منابع انسانی
ضربات پنالتی
ایران خودرو
اشتباه داور
خانم بازیگر
دولت سیزدهم
متناسب سازی
سازمان هدفمندی یارانه ها
آتش نشانی و خدمات ایمنی
سازمان آب و برق خوزستان
فینال جام ملت های آسیا
تیم ملی فوتسال ایران
سازمان بهزیستی کشور
خلاصه بازی تراکتور
روابط عمومی سازمان
ورزشگاه امام خمینی
مجلس شورای اسلامی
هدفمندی یارانه ها
سودابه آقاجانیان
امام جمعه اردبیل
مدیر روابط عمومی
رهبر معظم انقلاب
جام ملت های آسیا
ستاره لیگ برتری
گل اول پرسپولیس
شهرداری شهرکرد
هدفمندی یارانه
شورای عالی کار
رسانه های غربی
تیم ملی فوتسال
پرداخت مستمری
عنوان قهرمانی
انقلاب اسلامی
مهار آتش سوزی
پرجمعیت ترین


 

کلینیک ترک اعتیاد
دانلود آهنگ | فضا2موزیک
ورق گالوانیزه چیست؟+منبع
رومارن
تهران روز
دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید
دانلود آهنگ جدید
مجله خبری آکس مگ
فروشگاه ساز پادروشاپ
دوره ارز دیجیتال
موسسه مهاجرتی
اموزش کراتینه
ترندیول
پارتیشن
پارتیشن اداری
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
بیت موزیک
اجاره وثیقه
عایق پلیمری
دادخواه وکالت
قرعه کشی انلاین
رز موزیک
خدمات مرکزی بوش
تور مشهد با قطار
سیم بکسل و جرثقیل
قطعات ماشین آلات صنعتی
PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب
تعبیر خواب
هزینه چاپ کتاب
مجتمع فنی ونک
mexc
باحال مگ
دانلود رمان
خرید فنس چمنی
سفربازی؛ رزرو هتل با تخفیف
اخبار بازیگران
موزیک تگ
دانلود آهنگ ایرانی
ویکی درمان
مبلشویی تخصصی سعید در قائمشهر
ترخیص کالا از گمرک بندرعباس
خرید بلیط قطار مشهد
تحلیل بیت کوین
خرید سابسکرایب یوتیوب
خرید فالوور واقعی
پلازا
خرید پرفکت مانی
پایان نامه ارشد معماری
رزرو ارزان هتل
ایرانی موزیک
خرید گجت های خاص
موزیک ترین
دانلود فیلم
دانلود سریال





همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.