پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - Thu, 25th Apr 2024
صفحه اصلی  -  
سیاسی  -  
اقتصادی  -  
اجتماعی  -  
ورزشی  -  
فرهنگی  -  
پزشکی  -  
علمی  -  
فناوری  -  
حوادث  -  
بین الملل  -  
استانها  -  
کرونا

 
 


پست الکترونیکی:

 


اونس طلا 2,328.88
طلای 18 35,318,000
سکه امامی 421,900,000
بهار ازادی 392,200,000
دلار امریکا
یورو
لیر ترکیه
درهم امارات
پوند انگلیس
بیت کویین
بیشتر + کد نمایش

 
خدمات کولر گازی و آبی در محل با "خدمت از ما"
بروزرسانی: 15:22

خدمات کولر گازی و آبی در محل با "خدمت از ما"


 سیستم‌های سرمایشی متداول مانند کولر آبی و کولر گازی به عنوان مهمترین دستگاه‌های خنک کننده در ساختمان‌های اداری و مسکونی در فصل تابستان کاربرد گسترده‌ای دارند. خدمات کولرهای آبی بیشتر در مناطقی با آب و هوای خشک و خدمات کولرهای گازی در مناطق مرطوب مانند شمال و جنوب کشور کاربرد خواهان دارند. دلیل محبوبیت کولرهای آبی سازگاری با محیط زیست، کم مصرف بودن، پایین بودن هزینه‌های تعمیر، سرویس و نگهداری می‌باشد. کولرهای گازی نیز به دلیل قدرت بالای خنک کنندگی، صرفه‌جویی در مصرف آب و کمک به تصفیه هوا پرطرفدار هستند. هر یک از این تجهیزات سرمایشی ممکن است بعد از مدتی دچار مشکلات فنی شده و به تعمیر نیاز داشته باشند. در چنین مواقعی بهتر است از خدمات کولر در محل استفاده شود. در این مقاله قصد داریم به معرفی خدمات کولر در محل ارائه شده توسط بازار آنلاین "خدمت از ما" بپردازیم.

خدمات کولر

خدمات کولر گازی و آبی شامل چه مواردی است؟

  • نصب کولر گازی

یکی از خدمات کولر که توسط نیروهای نصاب کولر گازی انجام می‌شود، نصب کولر گازی است. کولرهای گازی جزء دستگاه‌های حساس هستند و به همین دلیل حتما باید یک فرد ماهر و متخصص، آن‌ها را از طریق خدمات کولر در محل نصب کند‌. نصاب کولر گازی دارای مهارت بسیاری زیادی در زمینه نصب کولر است؛ زیرا همه نصابان حرفه‌ای دوره‌های آموزشی این شغل را پشت سر گذرانده‌اند. نصب کولر گازی یکی از کارهایی است که شامل خدمات پس از فروش است و نصاب هیچ هزینه‌ای را بابت نصب اولیه کولر گازی از شما دریافت نخواهد کرد. البته اگر پس از نصب اولیه کسی بخواهد مکان نصب کولر را جا به جا کند و آن را در جای دیگری نصب کند، باید به نصاب اجرت بدهد. نصاب با تخصصی که دارد، می‌داند که مناسب‌ترین مکان برای نصب یونیت خارجی و یونیت داخلی کولر کجاست. هیچ نکته‌ای راجع به لوله کشی و اتصالات الکتریکی کولر گازی از دید یک نصاب حرفه‌ای پنهان نمی‌ماند. هزینه نصب و اجرت نصاب کولر گازی را اتحادیه این صنف تعیین می‌کند‌. عوامل موثر در هزینه نصب کولر گازی عبارتند از: سیم کشی برق، لوله کشی، مدت زمان نصب، سوراخ‌‌کاری‌های مورد نیاز در دیوار و محل نصب کندانسور.

  • تعمیر کولر گازی

یکی دیگر از خدمات کولر در محل که توسط استارت آپ خدمت از ما ارائه شده، تعمیر کولر گازی است. تعمیر این کولر نیز حتما باید توسط تعمیرکاران ماهر و متخصص انجام شود. فردی که  تخصص و مهارت کافی در زمینه تعمیر کولر گازی ندارد، هرگز نباید برای این کار اقدام کند، زیرا به جای برطرف کردن مشکل اصلی کولر گازی باعث به وجود آمدن مشکلات جدید خواهد شد. خدمات کولر در محل مزایای بسیار زیادی دارد. در صورت بروز هر گونه مشکلی در کولر گازی می‌توان با یک تماس منتظر حضور تعمیرکاران در منزل خود باشید. برخی از مشکلات کولر گازی به سادگی رفع می‌شوند و برخی دیگر به وقت بیشتری نیاز دارند. تعمیر کولرهای گازی به عنوان یکی از خدمات در سایت خدمت از ما قیمت ثابتی ندارد و با توجه به عواملی مانند هزینه ایاب و ذهاب تعمیرکاران، برند دستگاه کولر گازی، دستمزد تعمیرکار، منطقه جغرافیایی محل سکونت صاحب کولر گازی، هزینه‌های مربوط به تعمیر یا تعویض قطعاتی مانند کمپرسور، برد و غیره تعیین می‌شود. مشکلات رایج در کولرهای گازی که به خدمات کولر نیاز دارند شامل سوختن فن کولر، قطع و وصل شدن برق، سر و صدای زیاد کولر گازی، سرد نکردن هوای محیط، خراب شدن خازن یا خراب شدن کمپرسور و غیره می‌باشد. اقداماتی که تعمیرکار در تعمیر کولر گازی انجام می‌دهد عبارتند از: تعمیر یا تعویض قطعات معیوب مانند کمپرسور، برد، ولر و غیره، رفع سر و صداهای اضافی کولر، رفع گرفتگی در فیلتر هوا، رفع نشتی آب، عیب یابی کولر و پیدا کردن مشکل اصلی.

خدمات کولر آبی

  • تعمیر کولر آبی

از دیگر خدمات کولر که در "خدمت از ما" وجود دارد، تعمیر کولر آبی می‌باشد. تعمیر این نوع کولر در محل توسط بهترین و ماهرترین تعمیرکاران متخصص انجام می‌شود‌. تعمیر و سرویس دوره‌ای کولر آبی در منزل یا محل کار حتما باید جدی گرفته شود. زیرا عدم توجه به این موارد خسارت‌های جبران ناپذیری را به کولر وارد خواهد کرد.‌ مشکلات رایجی که در کولرهای آبی ایجاد می‌شوند، شامل پوسیدگی و سوراخ شدن کفی کولر آبی، ایجاد بوی بد، روشن نشدن کولر آبی، کار نکردن و سوختن پمپ آب، عدم تولید باد سرد، نیم سوز شدن موتور کولر، بروز مشکل در بخش برزنت، شل شدن یا خراب شدن تسمه پروانه کولر آبی می‌باشد. هر یک از این مشکلات اگر به موقع برطرف نشوند مشکلات بزرگتری را به بار می‌آورند. عواملی مانند برند کولر آبی، دستمزد تعمیرکار، هزینه‌های ایاب و ذهاب، مدت زمانی که صرف تعمیر کولر آبی می‌شود، هزینه تعمیر یا تعویض قطعات معیوب، بر روی قیمت تعمیر کولرهای آبی تاثیرگذار است. زمانی که مشتری برای درخواست تعمیرکار در محل تماس می‌گیرد، تعمیرکاران متخصص خدمت از ما در کوتاه‌ترین زمان ممکن به آدرس مشتری اعزام می‌شوند.

  • نصب سایبان کولر آبی

یکی از خدمات کولر آبی که در کنار خدماتی مانند  نصب، تعمیر و سرویس کولر آبی به کاهش مصرف انرژی این دستگاه کمک می‌کند، نصب سایبان روی کولر است. قبل از شروع فصل تابستان و استفاده از کولر آبی بهتر است برای نصب سایبان روی کولر اقدام شود. اکثر کولرهای آبی بر روی پشت بام‌ها نصب می‌شوند و در معرض تابش مستقیم نور خورشید قرار دارند. با نصب سایه‌بان از گرم شدن دستگاه و افزایش مصرف برق برای خنک سازی کولر جلوگیری خواهد شد. قیمت خدمات نصب سایه‌بان روی کولر آبی به عواملی مانند محل نصب کولر، اندازه کولر، جنس سایه‌بان، تجهیزات مورد نیاز برای نصب سایه‌بان، مدت زمان مورد نیاز برای انجام این نوع خدمات بستگی دارد. بهترین جنس سایه‌بان برای کولرهای آبی سایه‌بان‌های حصیری هستند. این سایه‌بان‌ها تاثیر بسیار زیادی در خنک ماندن کولر دارند و دارای وزن بسیار سبکی است. در فصل زمستان نیز از تجمع برف یا باران روی بدنه کولر آبی و پوسیده شدن آن جلوگیری می‌کند.

خدمات کولر در محل

معرفی سایر خدمات کولر در سایت خدمت از ما

در صورت نیاز به خدمات کولر گازی و آبی می‌توانید به اپلیکیشن یا وب سایت "خدمت از ما" مراجعه کنید. "خدمت از ما" به عنوان یک پلتفرم آنلاین، یکی از معتبرترین و مطمئن‌ترین سایت‌های ارائه دهنده خدمات کولر است و تمام خدمات خود را با بهره‌گیری از تکنسین‌ها و تعمیرکاران ماهر و متخصص و اعزام آن‌ها به محل با قیمتی بسیار منصفانه انجام می‌دهد. فعالیت رسمی این بازار آنلاین از سال 1395 آغاز شده است و در طول این سال‌ها رضایت مشتریان خود را جلب کرده است. خدمات محبوب "خدمت از ما" در زمینه دستگاه‌های سرمایشی عبارتند از: نصب کولر گازی، نصب کولر آبی، تعمیر کولر گازی و اسپلیت، تعمیر کولر آبی، سرویس و تعمیر چیلر، کانال سازی و ساخت دریچه کولر، نصب دستگاه چیلر، نصب، سرویس و تعمیر فن کویل، سرویس کولر آبی، نصب سایه‌بان روی کولر آبی، تعمیر و نگهداری از سیستم‌های تهویه مطبوع، تعمیر و سرویس کولرهای گازی مدل پنجره‌ای، نظافت و تمیز کردن داکت و کانال کولر، نصب کردن فیلتر هپا، تعمیر و تعویض کانال و داکت کولر، شارژ گاز در کولرهای گازی، تعمیر و نصب پنکه.

برای ثبت سفارش یا لغو درخواست در سایت "خدمت از ما" هیچ هزینه‌ای از مشتریان دریافت نمی‌شود. تمام تعمیرکاران قابل اعتماد این مجموعه دوره‌های آموزشی را گذرانده‌اند و از تجربه کافی برخوردارند. کاربران با ورود به سایت می‌توانند نظرات مشتریان قبلی را درباره تعمیرکار متخصص مورد نظر خود مطالعه کنند. تمام خدمات سرمایشی، گرمایشی، دکوراسیون و زیبایی ارائه شده در بازار "خدمت از ما" با کیفیت بسیار بالایی انجام می‌شود.






 
اخبار داغ:
بیوگرافی و علت درگذشت معصومه حائری عروس بزرگ امام خمینی (ره)
زمان قطعی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه اعلام شد
دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می کرد
پشت پرده مرگ محمد حسین دشتی دانشجوی دندانپزشکی در رفسنجان| کشف جسد این دانشجو با هلی شات
زن مهدی قائدی با این استوری حسابی سرو صدا کرد | ستاره خانم مهدی قائدی رو با خاک یکسان کرد
گلایه رهبر انقلاب از بیمه تامین اجتماعی/ مجلس: ورود می کنیم
تغیر چهره جذاب خانوم بازیگر بعد از 15 سال/چقدر خوشکل تر شده طناز طباطبایی!!
وعده جذاب مالک جدید برای هواداران استقلال!
عیدی ویژه برای بازنشستگان کارگری در روز کارگر | تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
عکس/ دختر و پسر مرحوم حسن جوهرچی هم مدل شدند!
آخرین خبر از حقوق بازنشستگان بانک رفاه| خبر خوش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای حقوق اردیبهشت بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه
با پودر این دانه معده شما 100 ساله می شود
تمام آنچه باید درباره بیماری مرموز سندرم DRESS بدانید
کیم کارداشیان دستیارانش را واردار به چه کارهایی می کند؟
مطهری: این یک استارت دوباره است
دلیل محرومیت پرسپولیسی ها فاش شد
اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
بالاخره رقم نهایی حقوق بازنشستگان مشخص شد؟ | خبر خوش آخر هفته ای برای بازنشستگان
فوری | میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه قطعی شد
اعلام زمان پرداخت پول بیمه تکمیلی اسفندماه ماه بازنشستگان تامین اجتماعی
دین محمدی: طرفدار ماشین سازی از تراکتور بیش تر بود
انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی پور با زن ها؛ زشت است!
تجاوز به زنان در مراسم ترحیم| اخاذی از زنان با تهیه فیلم سیاه و عکس مستهجن
ببینید | لشگرکشی گارد مسلح ایالتی تگزاس به یک دانشگاه؛ در آمریکا چه خبر است؟
اگر آیفون دارید، می توانید بدون رمز وارد واتس اپ شوید

موضوعات داغ:
حقوق بازنشستگان
تامین اجتماعی
افزایش حقوق
افزایش حقوق بازنشستگان
بازنشستگان تامین اجتماعی
متناسب سازی
سازمان تامین اجتماعی
پلیس آگاهی تهران بزرگ
رابعه اسکویی
آگاهی تهران بزرگ
احداث کارخانه
نقش رجب
رمضانعلی حیدری خلیلی
اینتل
انهدام گروهک تروریستی
بلیط هواپیما استانبول
تنیس جوانان
فرزاد حسنی
قدرت بهادری
کرم
محمدعلی رضایی
فردیس و اشتهارد
میدان شقایق
سرپرست تعاون
خاخام
نظریه مشورتی
وام مسکن فرهنگیان
دادگاه انقلاب اسلامی تهران
نیکولاس گونزالس
اسکورسیزی
صندوق بازنشستگی کشوری
مراسم رونمایی از کتاب
بیمه تکمیلی
اتحاد کلباء
سازمان تأمین اجتماعی
دروازه بان استقلال
استقلال و پرسپولیس
میزان افزایش حقوق
برنامه هفتم توسعه
صندوق بازنشستگی
سرمربی پرسپولیس
رونمایی از کتاب
مراسم رونمایی
بودجه سنواتی
نیروهای مسلح
پرسپولیسی ها
هزار تومانی
حساب کاربری
بازنشستگان تأمین اجتماعی
رییس پلیس آگاهی تهران
فراکسیون کارگری مجلس
قانون تامین اجتماعی
پایگاه خبری تحلیلی
دانیال اسماعیلی فر
دانشگاه علوم پزشکی
برخورد با سارقان
مدیر روابط عمومی
رهبر معظم انقلاب
هلدینگ خلیج فارس
دانیال اسماعیلی
کمیسیون اجتماعی
بهترین بازیکنان
فراکسیون کارگری
بیماری ناشناخته
همسر مهدی قائدی
آیت الله العظمی
استان کرمانشاه
آلومینیوم اراک
رابطه و ازدواج
سارقان زورگیر
سیدحسین حسینی
جمهوری اسلامی
حوزه علمیه قم
قانون برنامه
مرتضی اشراقی
شورای نگهبان
اول اردیبهشت
دانشگاه علوم
دستگاه گوارش
پاری سن ژرمن


 

کلینیک ترک اعتیاد
دانلود آهنگ | فضا2موزیک
ورق گالوانیزه چیست؟+منبع
رومارن
تهران روز
دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید
دانلود آهنگ جدید
مجله خبری آکس مگ
فروشگاه ساز پادروشاپ
دوره ارز دیجیتال
موسسه مهاجرتی
اموزش کراتینه
ترندیول
پارتیشن
پارتیشن اداری
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
بیت موزیک
اجاره وثیقه
عایق پلیمری
دادخواه وکالت
قرعه کشی انلاین
رز موزیک
خدمات مرکزی بوش
تور مشهد با قطار
سیم بکسل و جرثقیل
قطعات ماشین آلات صنعتی
PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب
تعبیر خواب
هزینه چاپ کتاب
مجتمع فنی ونک
لوازم یدکی کیا
mexc
باحال مگ
دانلود رمان
خرید فنس چمنی
سفربازی؛ رزرو هتل با تخفیف
اخبار بازیگران
موزیک تگ
دانلود آهنگ ایرانی
ویکی درمان
مبلشویی تخصصی سعید در قائمشهر
ترخیص کالا از گمرک بندرعباس
خرید بلیط قطار مشهد
تحلیل بیت کوین
خرید سابسکرایب یوتیوب
خرید فالوور واقعی
پلازا
خرید پرفکت مانی
پایان نامه ارشد معماری
رزرو ارزان هتل
ایرانی موزیک
خرید گجت های خاص
موزیک ترین
دانلود فیلم
دانلود سریال





همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.