پنجشنبه، 6 اردیبهشت 1403 - Thu, 25th Apr 2024
صفحه اصلی  -  
سیاسی  -  
اقتصادی  -  
اجتماعی  -  
ورزشی  -  
فرهنگی  -  
پزشکی  -  
علمی  -  
فناوری  -  
حوادث  -  
بین الملل  -  
استانها  -  
کرونا

 
 


پست الکترونیکی:

 


اونس طلا 2,328.88
طلای 18 35,318,000
سکه امامی 421,900,000
بهار ازادی 392,200,000
دلار امریکا
یورو
لیر ترکیه
درهم امارات
پوند انگلیس
بیت کویین
بیشتر + کد نمایش

 
آفرهای ویژه تورهای کیش و مشهد در نوروز 1401
بروزرسانی: 15:18

آفرهای ویژه تورهای کیش و مشهد در نوروز 1401


پیشنهاد می کنیم با فرا رسیدن تعطیلات، فصل سفر و هیجانات متنوع کوله ‌بار سفر را ببندید و این بازه زمانی جذاب را در کنار خانواده تان به تفریح و خوشگذرانی بگذرانید و با توجه به اینکه دقیقا در این روزهایی که در اواخر اسفند ماه هستیم بسیاری از افراد به دنبال مقاصدی ارزان و مناسب برای سفرهای بهاری خود می گردند و از میان تمامی شهرهای داخلی، معمولا مقاصدی همچون کیش، مشهد را به عنوان مقاصدی فوق العاده پرطرفدار می شناسند و ترجیح می دهند که با یک برآورد مالی درست بهترین انتخاب را داشته باشند و بی شک این مقاصد می تواند انتخاب برتر مسافران ایرانی باشد، از آنجاییکه این روزها آفرهای ویژه تورهای کیش و مشهد در نوروز 1401 توسط آژانس نامی گشت به شما معرفی شده است، بی شک این فرصتی بی نظیر برای شما مسافران علاقه مند به تجربه سفری ارزان خواهد بود.

 

 

شما در نوروز 1401 امسال طیف وسیع و متنوعی از تورهای مسافرتی داخلی را در مناسب ترین حالت خود مشاهده خواهید کرد! در ضمن اگر از اطرافیان بپرسید که بهترین زمان برای سفر چه فصلی خواهد بود؟ اکثرا می گویند تعطیلات عید نوروز! چرا که به دلیل تعطیلی مدارس، زیبایی چشم‌ نواز طبیعت و آب ‌و‌هوای مطبوع و… دلایل قانع ‌کننده و کافی برای سفرشان در کنار خانوادشان است و می بایستی توجه داشته باشید که هر سفری هزینه‌ خاص خودش را می ‌طلبد و انتخاب ‌مقصد شما می تواند منجر به افزایش یا کاهش هزینه‌ های شما در طول سفرتان شود که در زیر به چند مورد از پرطرفدارترین مقاصد بهاری ویژه عید نوروز که بصورت آفر تورهای ارزان داخلی توسط نامی گشت ارائه شده است، پیشنهاد میکنیم تا بتوانید بهترین انتخاب را جهت گذراندن این تعطیلات هیجان انگیز داشته باشید.

 

تور کیش نوروز 1401، پرطرفدارترین تور داخلی

همانطور که همه شما علاقه مندان به سفرهای داخلی بخصوص کیش می دانید، قیمت هایی که در تور کیش نوروز 1401 عرضه می شوند با توجه به تعداد ستاره های هتل، تعداد شب های اقامت، نوع خدمات و به خصوص نوع پرواز و فصلی که برای سفرتان انتخاب می کنید، متغیر است. از این گذشته قیمت های ارائه شده از سوی آژانس های هواپیمایی به عنوان نرخ پایه در نظر گرفته می شود و تا قبل از بهمن ماه سال 1400 نمی توان قیمت قطعی تورهای کیش بهاری را بطور قطع بیان کرد. شما از این تاریخ به بعد است که با قطعی شدن قیمت پروازها و سایر وسایل حمل و نقل و نهایی شدن قیمت اقامت در هتل ها می توانید قیمت واقعی تور کیش را در کنار آفر تور کیش نوروز 1401 را قطعی مشاهده کنید و طبق برآورد هزینه هایتان یکی از متنوع ترین تورهای این مقصد را انتخاب نمایید.

 

 

همچنین با توجه به اینکه درخواست تور کیش در عید نوروز در سال های گذشته افزایش زیادی داشته است، تورهای نوروزی کیش اختلاف قیمت زیادی با تورهای کیش در دیگر ایام سال دارند و دلیل اساسی اختلاف قیمت تورهای نوروزی کیش افزایش قیمت بلیط رفت و برگشت و هتل محل اقامت می باشد و البته لازم به ذکر است که این اختلاف قیمت فقط به مختص تورها و هتل‌ های اقامتی کیش نمیشود و شما این افزایش قیمت ها را در مراکز خرید، رستوران ها و تفریحات متنوع و هیجان انگیز کیش هم شاهد خواهید بود.

از این رو برای کاهش هزینه هایتان پیشنهاد می کنیم به دنبال آفر تور کیش ویژه نوروز 1401 باشید؛ در نظر داشته باشید که این تورها توسط آژانس هواپیمایی نامی گشت در نیمه دوم اسفند ماه در طیف وسیعی از پکیج های ارزان قیمت و دقیقه نودی کیش ارائه می شود که میتواند گزینه ای منحصر به فردی برای شما مسافران باشد. در ادامه تور بهاره کیش مثل سال های گذشته در معروفترین و عالی ترین هتل های کیش برگزار می شود و شما انواع هتل های 2 ستاره تا 5 ستاره با توجه به بودجه مورد نظرتان پیش رو دارید و این امکان به شما داده می شود که با خیال راحت سفری راحت و بی دردسر را در این ایام تجربه کنید.

 

 

از هتل های 2 ستاره کیش که امکاناتی در حد هتل های 3 ستاره دارد می توان به: هتل پانیذ کیش اشاره نمود که با ساحل تنها 10 دقیقه پیاده روی دارد و در نزدیکی میدان پردیس کیش می باشد و مسافرانی که به کیش سفر کرده اند، می دانند که این میدان جزو مهمترین میدان های کیش برای خرید کردن بشمار می رود و همچنین بازارهای پردیس 1 و 2 و رستوران های محبوب و مطرح در آن قرار گرفته اند که می تواند گزینه ای عالی برای شما باشد.

 

آفر تور مشهد نوروز 1401، گزینه مناسب و ارزان داخلی

فصل بهار فصل شلوغی تور مشهد محسوب می شود، در این فصل، مدارس تعطیل و آب و هوای مشهد متعادل ‌تر از سایر مناطق گردشگری کشورمان شده است، به همین دلیل تور مشهد نوروز 1401، یکی از محبوب ‌ترین تورهای عید نوروز شناخته می شود. خوب نکته مهم بعدی در خصوص سفر به این مقصد این است که اگر قصد سفر به مشهد با هواپیما را دارید، به دنبال تهیه بلیط در ساعات ابتدایی صبح و یا بعد از ظهر باشید و همچینین آفر تور مشهد ویژه عید هم گزینه ای ارزان محسوب می شود. برای این منظور نامی گشت پیشنهاد میکند که آفر تور مشهد هوایی با هواپیمایی ماهان و یا ایران ایر را انتخاب کنید، چرا که بهترین ایرلاین های داخلی بشمار می روند.

 

 

در ادامه در بالا هم اشاره کردیم که این بازه زمانی، فصل شلوغی تور مشهد می باشد و این باعث افزایش نرخ تور مشهد در بهار، به نسبت سایر فصول سال خواهد شد. بنابراین اگر قصد خرید تور مشهد نوروزی، با قیمتی عالی و برای روزهای غیر تعطیل را دارید، بهتر است از 10 روز قبل از تاریخ سفرتان، اقدام به خرید تور مشهد خود کنید. اگر هم قصد سفر به مشهد در روزهای تعطیل عید را دارید، حداقل 15 روز قبل از تاریخ سفرتان، اقدام به رزرو و یا خرید تور مشهد مورد نظرتان نمایید؛ تا حق انتخاب بیشتری برای انتخاب هتل و یا مسیر سفر خود داشته باشید.

با پکیج های تور لحظه آخری و متنوع ترین آفر تور مشهد در نوروز 1401، شما با کمترین هزینه، این امکان را دارید که بیشترین لذت را از سفرتان در این شهر زیارتی ببرید، خوشبختانه پکیج های لحظه آخری این مقصد با قیمت های متفاوتی متناسب با بودجه شما تعیین و ارائه میشود و با توجه به اینکه قیمت تور مشهد لحظه آخری با توجه به نوع هتل، نوع پرواز و سایر امکانات ارائه شده در تور و زمان سفر شما متغیر خواهد بود و نیز باید توجه داشته باشید که با خرید یا رزرو تورهای سال نو این مقصد، بخش زیادی از دغدغه هایتان برای سفر به این شهر برطرف خواهد شد.

چرا که آزانس نامی گشت سعی کرده است با ارائه آفر ویژه تورهای مشهد بهار امسال برای شما امکاناتی نظیر گشت شهری (در مشهد و اطراف آن)، ترانسفر فرودگاهی (فاصله فرودگاه مشهد تا هتل مورد نظر)، بیمه مسافرتی (بیمه حین سفر) و معرفی مراکز خرید با تخفیف های باور نکردنی را در پکیج شما در نظر گرفته است تا با خیال راحت از اماکن دیدنی و زیارتی و کلی تفریحات آن به نحو احسن بهره مند شوید.

 

 

ضمنا در سال های اخیر تورهای نوروزی به دلیل تقاضای بالایی که دارد به تورهای نسبتا گران تبدیل شده است، اما زمانی که شما با آفر تور نوروز مشهد سفر می کنید به عنوان ارزان ترین تور مشهد با همان امکانات ولی نصف قیمت می توانید سفری لذت بخش و ارزانی را تجربه کنید. بنابراین پیشنهاد میکنیم برای انتخاب همیشه هوشمندانه عمل کنید و در زمان مناسب بهترین آفرهای تور مشهد را خریداری نمایید. در آخر برای اطلاع از هزینه به روز تورهای بهاره مشهد، می ‌توانید بر روی صفحه اصلی سایت نامی گشت مراجعه کنید. در این صفحه، پکیج‌ های تور مشهد این مجموعه براساس ارزان و کم‌ هزینه، اکونومی و اقتصادی، لوکس خاص و براساس هتل ‌های محبوب و از شهرهای مختلف دسته بندی شده است که انتخاب را برای شما راحت کرده است.

 

نتیجه گیری نهایی

همچنین در حال حاضر می توانید با انتخاب تورهای ارائه شده برای تورهای داخلی نوروز 1401 از سمت مجموعه نامی گشت که شامل تورهای متنوع و مقرون به صرفه است، کیفیت و آرامش را در بالاترین سطح را تجربه کنید. البته نا گفته نماند که افرادی که علاقه مند به شرکت در تور مشهد در تعطیلات سال نو هستند، می توانند علاوه بر مراجعه به صفحه اصلی سایت نامی گشت به آدرس namigasht.com، با شماره تلفن 5 رقمی ما بشماره 49398-021 هم تماس بگیرند و تمامی سوالات خود را از در خصوص تورهای این مقصد با کارشناسان با تجربه مجموعه مطرح کنند. ضمنا مجموعه نامی گشت سالهاست بعنوان مجری و برگزار کننده اصلی تورهای داخلی بخصوص تورهای کیش، مشهد و... در متنوع ترین حالت فعالیت دارد و مژده اینکه شما می توانید در کنار تور مسافرتی خود از پشتیبانی 24 ساعته و در حین سفر آژانس نامی گشت بهره مند شوید و سفری لذت بخش را تجربه کنید.

 

 

 






 
اخبار داغ:
بیوگرافی و علت درگذشت معصومه حائری عروس بزرگ امام خمینی (ره)
زمان قطعی افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه اعلام شد
دستگیری مردی که به بهانه شرکت در مراسم ترحیم مادرش به زنان تعرض می کرد
پشت پرده مرگ محمد حسین دشتی دانشجوی دندانپزشکی در رفسنجان| کشف جسد این دانشجو با هلی شات
زن مهدی قائدی با این استوری حسابی سرو صدا کرد | ستاره خانم مهدی قائدی رو با خاک یکسان کرد
گلایه رهبر انقلاب از بیمه تامین اجتماعی/ مجلس: ورود می کنیم
تغیر چهره جذاب خانوم بازیگر بعد از 15 سال/چقدر خوشکل تر شده طناز طباطبایی!!
وعده جذاب مالک جدید برای هواداران استقلال!
عیدی ویژه برای بازنشستگان کارگری در روز کارگر | تعیین تکلیف افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی
عکس/ دختر و پسر مرحوم حسن جوهرچی هم مدل شدند!
آخرین خبر از حقوق بازنشستگان بانک رفاه| خبر خوش مدیرعامل سازمان تامین اجتماعی برای حقوق اردیبهشت بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه
با پودر این دانه معده شما 100 ساله می شود
کیم کارداشیان دستیارانش را واردار به چه کارهایی می کند؟
تمام آنچه باید درباره بیماری مرموز سندرم DRESS بدانید
مطهری: این یک استارت دوباره است
اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟
دلیل محرومیت پرسپولیسی ها فاش شد
فوری | میزان افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه قطعی شد
بالاخره رقم نهایی حقوق بازنشستگان مشخص شد؟ | خبر خوش آخر هفته ای برای بازنشستگان
اعلام زمان پرداخت پول بیمه تکمیلی اسفندماه ماه بازنشستگان تامین اجتماعی
دین محمدی: طرفدار ماشین سازی از تراکتور بیش تر بود
انتقاد تند و تیز امیرعلی نبویان به شوخی جنجالی رائفی پور با زن ها؛ زشت است!
ببینید | لشگرکشی گارد مسلح ایالتی تگزاس به یک دانشگاه؛ در آمریکا چه خبر است؟

موضوعات داغ:
حقوق بازنشستگان
تامین اجتماعی
افزایش حقوق بازنشستگان
افزایش حقوق
بازنشستگان تامین اجتماعی
متناسب سازی
سازمان تامین اجتماعی
رابعه اسکویی
رامین رضاییان
تماشاگران زن
آلومینیوم اراک نساجی
کازابلانکا
فقر
معدنچی
لولیتا
مشترکان پرمصرف برق
ژائو مندس
مهدی روشنفکر
کاروان فولاد
آتش سوزی کالیفرنیا
انسان های نئاندرتال
دعای ماه رمضان
کنست رژیم صهیونیستی
برابری جنسیتی
جرج بست
علی عبدالله زاده
شهریار مندنی پور
یزن العرب
پیامک های خدماتی
عمه
دروازه بان استقلال
استقلال و پرسپولیس
میزان افزایش حقوق
برنامه هفتم توسعه
آگاهی تهران بزرگ
پلیس آگاهی تهران
سرمربی پرسپولیس
رونمایی از کتاب
در بازار امروز
افساد فی الارض
محصولات سایپا
مراسم رونمایی
بودجه سنواتی
پرسپولیسی ها
ایران خودرو
هزار تومانی
ارسال پیامک
فرجام خواهی
مصطفی خمینی
بازنشستگان تأمین اجتماعی
صندوق بازنشستگی کشوری
مرکز رسانه قوه قضاییه
سازمان تأمین اجتماعی
فراکسیون کارگری مجلس
پایگاه خبری تحلیلی
دانیال اسماعیلی فر
دانشگاه علوم پزشکی
سارا و نیکا فرقانی
مجمع تشخیص مصلحت
مدیر روابط عمومی
رهبر معظم انقلاب
هلدینگ خلیج فارس
دانیال اسماعیلی
کمیسیون اجتماعی
بهترین بازیکنان
صندوق بازنشستگی
فراکسیون کارگری
بیماری ناشناخته
همسر مهدی قائدی
دیوان عالی کشور
نهادهای نظارتی
آلومینیوم اراک
رابطه و ازدواج
مستمری بگیران
سیدحسین حسینی
جمهوری اسلامی
قانون برنامه
مرتضی اشراقی
نیروهای مسلح
شورای نگهبان


 

کلینیک ترک اعتیاد
دانلود آهنگ | فضا2موزیک
ورق گالوانیزه چیست؟+منبع
رومارن
تهران روز
دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید
دانلود آهنگ جدید
مجله خبری آکس مگ
فروشگاه ساز پادروشاپ
دوره ارز دیجیتال
موسسه مهاجرتی
اموزش کراتینه
ترندیول
پارتیشن
پارتیشن اداری
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
بیت موزیک
اجاره وثیقه
عایق پلیمری
دادخواه وکالت
قرعه کشی انلاین
رز موزیک
خدمات مرکزی بوش
تور مشهد با قطار
سیم بکسل و جرثقیل
قطعات ماشین آلات صنعتی
PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب
تعبیر خواب
هزینه چاپ کتاب
مجتمع فنی ونک
لوازم یدکی کیا
mexc
باحال مگ
دانلود رمان
خرید فنس چمنی
سفربازی؛ رزرو هتل با تخفیف
اخبار بازیگران
موزیک تگ
دانلود آهنگ ایرانی
ویکی درمان
مبلشویی تخصصی سعید در قائمشهر
ترخیص کالا از گمرک بندرعباس
خرید بلیط قطار مشهد
تحلیل بیت کوین
خرید سابسکرایب یوتیوب
خرید فالوور واقعی
پلازا
خرید پرفکت مانی
پایان نامه ارشد معماری
رزرو ارزان هتل
ایرانی موزیک
خرید گجت های خاص
موزیک ترین
دانلود فیلم
دانلود سریال





همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.