شنبه، 6 مرداد 1403 - Sat, 27th Jul 2024
صفحه اصلی  -  
سیاسی  -  
اقتصادی  -  
اجتماعی  -  
ورزشی  -  
فرهنگی  -  
پزشکی  -  
علمی  -  
فناوری  -  
حوادث  -  
بین الملل  -  
استانها  -  
کرونا

 
 


پست الکترونیکی:

 


اونس طلا 2,387.07
طلای 18 33,734,000
سکه امامی 412,820,000
بهار ازادی 377,250,000
دلار امریکا
یورو
لیر ترکیه
درهم امارات
پوند انگلیس
بیت کویین
بیشتر + کد نمایش

 
پرفروش ترین درب لابی ضد سرقت دُرناب و دیگر تولید کنندگان کدام است؟
بروزرسانی: 08:21

پرفروش ترین درب لابی ضد سرقت دُرناب و دیگر تولید کنندگان کدام است؟


خرید درب ضد سرقت، درب لابی ضد سرقت و درب ضد آب از جمله مواردی است که گروه دُرناب به تازگی راهنمای قدم به قدم آن را منتشر کرده است.

درب لابی ضد سرقت دُرناب چه ویژگی هایی دارد؟

درب لابی ضد سرقت شرکت ها و تولید کنندگان مختلف با یکدیگر متفاوت است چرا که هر یک از برند های مختلف بر اساس متریال و استراکچر خود به طراحی و تولید محصولات مختلف از جمله درب لابی ضد سرقت می پردازند.

گروه دُرناب نیز به عنوان یکی از برند ها و تولید کنندگان مستقیم و قدرت مند درب ضد سرقت در بازار ایران، درب لابی خود با یک زیرسازی خاص و نوین تولید کرده و در بازار به فروش می رساند.

نکته ای که در ارتباط با این خرید درب ضد سرقت مهم و اساسی است، زیرسازی غیر قابل مقایسه دُرناب با دیگر شرکت ها است.گروه دُرناب ورق زیرسازی مدل های خود را با ورق آهن 2 میلی متری تولید می کند که این عدد در مقابل ضخامت های 0.7 تا 1 میلی متری موجود در بازار بسیار مهم و قابل توجه است.

این شرکت یکی از مهم ترین بخش های زیرسازی یعنی تکمیل فاصله بین روکش و ورق استراکچر را با فوم قدرتمند پلی یورتان(پلی اورتان)تولید می کند که تنها همین یک موضوع درب لابی ضد سرقت دُرناب را از درب های ترک و ایرانی سایر شرکت ها جدا می کند.

اما این زیرسازی نوین در بازار ایران به همین دو مورد ختم نمی شود و این شرکت برای کاهش ضریب سرقت های احتمالی محصولات خود، محافظ یراق آلاتی را نیز در اطراف قفل های خود تعبیه کرده است.

محافظ یراق آلات درب لابی ضد سرقت دُرناب و تمامی دسته بندی های دیگر که مدل های متنوع و جذاب آن در سایت doornab.com موجود می باشد، داخل یک باکس آهنی با ورق 2 میلی متری قرار می گیرد تا در صورت ضربه زدن سارقین به محل قفل، توانایی آن ها در از بین بردن این مهم کاهش پیدا کند.

اما یکی از سوالات اساسی خریداران محترم و کاربران فضای مجازی، موضوع ابعاد استاندارد و تعریف شده درب لابی ضد سرقت دُرناب و دیگر شرکت ها است.همان طور که واضح و مشخص است، از آن جهت که درب های لابی ابعاد و سایز های مختلفی را دارند، ابعاد تعریف شده ای برای آن ها وجود نداشته و هریک از تولید کنندگان بر اساس توانایی و دستگاه های خود، ابعاد قابل تولید را به مشتریان اعلام می کند.

به عنوان مثال درب لابی ضد سرقت گروه دُرناب از آن جهت که تمامی مراحل تولید چارچوب تا روکش درب در کارخانه مرکزی انجام می شود، هیچگونه محدودیتی را در ابعاد ندارد، به عنوان مثال به تازگی این شرکت درب لابی ضد سرقتی را در منطقه قیطریه تهران نصب و اجرا کرده است که عرض آن 4 متر و ارتفاع آن 3 متر می باشد این ابعاد جزء ابعاد بزرگ و قابل توجه این صنعت است.

 

مراحل خرید درب ضد سرقت دُرناب چیست؟

خرید درب ضد سرقت دُرناب را می توان یکی از ساده ترین و بی دغدغه ترین خرید های اینترنتی دانست، چرا که این شرکت زیرسازی و پایه تولید را به گونه ای قرار داده است تا هر یک از مشتریان محترم بتوانند بر اساس سلیقه، بودجه و نیاز خود، به خرید درب ضد سرقت دُرناب بپردازند.

همان طور که پیش تر نیز اشاره کرده ایم گروه دُرناب از آن جهت که از صفر تا 100 تولیدات خود را در یک مجموعه عظیم واقع در شهر تهران انجام می دهد، این امکان را در اختیار مشتریان خود قرار می دهد تا هنگام خرید درب ضد سرقت دُرناب، محدود به طرح ها و مدل های سایت doornab نشده و بتوانند به سفارش و خرید درب لابی ضد سرقت و یا دیگر محصولات بپردازند.

خرید درب ضد سرقت دُرناب شیوه های متعددی را دارد، اولین و ساده ترین شیوه خرید مراجعه حضوری به شوروم مرکزی دُرناب واقع در خیابان شریعتی، ابتدای خیابان خواجه عبد الله انصاری تهران است.

شیوه دوم که شاید با همه گیری ویروس کرونا و گسترش آن در جهان بیشتر مورد نظر خریداران باشد، مراجعه به سایت رسمی، اینستاگرام و تلگرام دُرناب است.تمامی محصولات دُرناب اعم از درب ضد آب، درب داخلی و درب لابی در این شبکه های اجتماعی و فضای اینترنت وجود دارند هر یک از مشتریان محترم می توانند با مراجعه به هر کدام از آن ها، خرید درب ضد سرقت دُرناب خود را نهایی کنند.

اما با پاسخ های کامل و جامع به این دو موضوع در قسمت بعدی به بررسی انواع درب ضد آب و درب داخلی دُرناب پرداخته ایم که در این بخش نیز راه حل هایی در ارتباط با جلوگیری از خرابی و پوسیدگی درب ضد آب مطرح شده است که خواندن آن خالی از لطف نیست.

مشخصات درب ضد آب دُرناب چیست و در چند دسته به فروش می رسند؟

درب ضد آب دُرناب و بیشتر تولید کنندگان و فروشندگان این صنعت در دو دسته بندی کلی خلاصه می شوند که هر کدام از آن ها توضیحات مخصوص به خودش را دارد؛ درب ضد آب ABS و درب پلی وود، این دو دسته بندی مشهور هستند که در ادامه به توضیح هر یک از آن ها خواهیم پرداخت.

پیش از معرفی درب ضد آب دُرناب توجه به این نکته که این درب ها در دسته بندی درب داخلی دُرناب قرار می گیرند و محصولی خارج از روال شرکت نیستند، مهم و حائز اهمیت است.منظور از این جمله این است که درب داخلی دُرناب تنها محدود به این دو دسته بندی نبوده و محصولات ارزان، کلاسیک و مدرن دُرناب در سایت رسمی شرکت موجود می باشد.

درب ضد آب ABS دُرناب

محصولات این دسته بندی از درب ضد آب دُرناب، به یک نوع روکش خاص محدود می شوند.درب های ABS، نوع خاصی از انواع درب داخلی نیستند بلکه آن ها روکش های رزینی هستند که بر روی درب داخلی دُرناب کشیده می شوند و پس از آن در مقابل رطوبت و بخار آب، مقاوم یا ضد آب می شوند.

پس هنگام مشاهده درب ضد آب دُرناب که با روکش ABS هستند، انتظار مشاهده درب های رنگارنگ و مدرن را نداشته باشید چرات که در این قسمت تنها روکش ها مختلف این درب را خواهید دید.

اما زیرسازی این دسته بندی از درب ضد آب دُرناب کاملا متفاوت با دسته بندی دیگر است، چرا که ساختار این درب مانند تمامی مدل های دیگر درب داخلی دُرناب از هانیکام و تکنولوژی اتصال فینگرجوینت شده تولید می شوند اما درب پلی وود از ساختاری کاملا متمایز تولید می شود که در ادامه به بررسی آن پرداخته ایم.

درب پلی وود دُرناب

برای شناختن دومین دسته از درب ضد آب دُرناب که در دسته بندی درب داخلی سایت موجود است، می بایست در اولین قدم تمامی موضوعاتی را که مربوط به دسته قبلی در اختیار شما قرار داده ایم، فراموش کنید.

ساختار داخلی درب پلی وود دُرناب، از تکه ها و براده های چوب درختان تولید می شود و در این دسته بندی درب ضد آب، اثری از قطع مستقیم درختان برای تولید یک درب داخلی نیست که این موضوع یکی از مواردی است که برای بخش اعظمی از خریداران قابل توجه است.

این تکه ها و خرده چوب های بی ارزش در کنار ترکیبی از پلیمر، به یک درب ضد آب خاص و منحصر به فرد تبدیل می شود، چرا که طرح ها و مدل هایی که برای این درب داخلی وجود دارد، بسیار خاص و مدرن است به صورتی که حتی خریدارانی که به دنبال درب های ضد آب نیستند هم عموما درب داخلی دُرناب خود را از این دسته بندی انتخاب می کنند.

در این گفتگوی قطره با گروه دُرناب در حد توانمان تلاش کردیم تا اطلاعات جامع و کاملی را در ارتباط با موضوعات یاد شده در اختیار همراهانمان قرار دهیم، در پایان این گفت و گو در ارتباط با موضوعی صحبت کردیم که شاید برای اولین بار در یک مصاحبه خبری مطرح شده باشد و آن موضوع چیزی نیست جز درب پیوت که یکی از خاص ترین و متفاوت ترین انواع درب لابی ضد سرقت دُرناب است که مدیر فروش این شرکت در ارتباط با این موضوع نیز اطلاعاتی را در اختیارمان قرار داد.

درب پیوت، جدیدترین درب لابی ضد سرقت دُرناب

درب پیوت که به عنوان یکی از خاص ترین مدل های درب لابی شناخته می شود، مدتی است که تعداد عظیمی از پست های اینستاگرامی را در صنعت طراحی و اجرای دکوراسیون داخلی به خود اختصاص داده است.

درب پیوت دُرناب از آن جهت یکی از خاص ترین ها است که این مدل نیز هیچگونه محدودیتی را برای خریدار در عرض و ارتفاع نداشته و مشتریان محترم می توانند بر اساس سلیقه خود تا ارتفاع 6 متری، به خرید درب ضد سرقت دُرناب خود بپردازند.

درب پیوت دُرناب شامل جزئیات بسیار زیادی است اما از جمله مهم ترین نکات مربوط به آن نوع خاص بازشوی لنگه درب و محل قرار گیری لولا است.در این درب خاص لولا در قسمت پاشنه درب قرار می گیرد و درب پیوت بر روی یک لولای پاشنه ای باز و بسته می شود و به همین علت است که نام دیگر این درب، درب لولا پاشنه ای یا درب محوری است.

بخش عظیمی از افرادی که به دنبال خرید درب ضد سرقت دُرناب هستند، این گزینه را به عنوان بهترین و لاکچری ترین مدل موجود در بازار درب لابی ضد سرقت می شناسند که یقینا این موضوع از تمامی جهات واقعیت دارد.

هر یک از دنبال کنندگان سایت خبری قطره با مراجعه به سایت رسمی doornab که با یک سرچ ساده در گوگل می توان به آن رسید می توانند از مدل های فراوان و متنوع این شرکت و تولیدکننده ایرانی شامل درب ضد آب و درب داخلی دیدن فرمایند.

گروه دُرناب همواره در تلاش است تا بهترین و باکیفیت ترین محصولات را در اختیار هموطنان عزیزمان قرار دهد تا هر یک از آن ها تنها با خیالی راحت به انتخاب مدل و طرح مورد نظر خود بپردازند.






 
 
اخبار داغ:
نسخه ایرانی ستاره رئال به استقلال نزدیک شد
عصبانیت عجیب کیهان از کابینه احتمالی پزشکیان
چراغ سبز بزرگ ستاره جذاب نقل و انتقالات به استقلال | پرسپولیسی ها از حسادت سکوت کردند
عروسی گریه دار این دختر با یک حیوان برای فرار از بدبختی/ عکس
پاسخ آخر مدافع مراکشی به پرسپولیس | من استقلالی دو آتیشه ام!
حرکت رونالدینیویی پرسپولیس برای جذب جانشین عبدالکریم حسن!
ترامپ: اگر من ترور شوم ایران باید از روی زمین محو شود
محاسبه مبلغ نهایی حقوق بازنشستگان بانک رفاه + جدول | افزایش حداقل 5 میلیون و 500 هزار تومانی بازنشستگان در مرداد
بمب نقل و انتقالات استقلال ترکید؛ بازیکن چلسی آبی پوش شد
حمله توهین آمیز یک امام جمعه به ظریف
درمان خانگی معده درد | غذاهای مفید برای معده درد
عکس| اولین مدال طلای المپیک به چه کشوری خواهد رسید؟
صفرتاصد 5 شاسی بلند ارزان چینی + قیمت
جدیدترین خبرها از افزایش 90 درصدی حقوق بازنشستگان
فال حافظ امروز شنبه 6 مرداد 1403
ویدئو | واکنش معنادار سارا فرقانی به فصل جدید سریال پایتخت
چه خبر از پرونده باغ 1000 میلیاردی ازگل و کاظم صدیقی؟!
پرداخت مطالبات حقوق بازنشستگان از امروز | واریز معوقات 4 ماهه حقوق بازنشستگان
سحر گلدوست بازیگر سریال در انتهای شب کیست؟
پولشویی های جدید این بازار را نشانه گرفته است
کودک تان دندان درآورده؟ مراقب قطره آهن باشید!
رییس خشن یک باند در سرویس بهداشتی بازداشت شد

موضوعات داغ:
تامین اجتماعی
نقل و انتقالات
حقوق بازنشستگان
مراسم افتتاحیه
بازنشستگان تامین اجتماعی
کابینه دولت
متناسب سازی
باشگاه پرسپولیس
محقق اردبیلی
المپیاد دانشجویان
وزیر راه ،مسکن و شهرسازی
گرم آب
مدار زمین ثابت
کهربا
سن لورنزو
هنرپیشه
کارشناس آموزش و پرورش
مهار حریق
تولید صادرات محور
آب بندان
زمانی نژاد
رادوشویچ
بیرانوند در آنتورپ
استخدام شیمی
درمان عرق سوز
حمید حبیبی
روزنامه الرایه قطر
آلودگی زیست محیطی
پرورش آرتمیا
آزمون تافل
دانشگاه محقق
پرسپولیسی ها
ریاست جمهوری
میعانات گازی
هزار تومانی
استقلالی ها
طلای المپیک
سازمان تامین اجتماعی
بازی دوستانه استقلال
محمدجواد حسین نژاد
هواداران پرسپولیس
بازیکنان استقلال
تمرینات پرسپولیس
شبکه نمایش خانگی
المپیک تابستانی
شاگردان نکونام
امام محمد باقر
بازیگر پایتخت
نیروهای نظامی
جمهوری خواهان
عبدالکریم حسن
جمهوری اسلامی
خانه های خالی
بازی دوستانه
معاملات مسکن
المپیک پاریس
وزارت بهداشت
نمایش خانگی
وضعیت هشدار
سیاست خارجی
شباب الاهلی
دولت سیزدهم
مسئولان این
برنامه ریزی
زندگی مشترک
تأمین امنیت
دولت فرانسه
مرحوم حجازی
طرح مالیات بر خانه های خالی
رییس دانشگاه محقق اردبیلی
نخست وزیر رژیم صهیونیستی
ورزشگاه نقش جهان اصفهان
نقل و انتقالات لیگ برتر
مالیات بر خانه های خالی
مالیات از خانه های خالی
سازمان امور دانشجویان
جمهوری اسلامی ایران
ساماندهی بازار مسکن
سازمان امور مالیاتی
دانشگاه شهید بهشتی


 

ثبت شرکت هلدینگ پارسه
ویدیوهای آموزشی هشتم
تور لحظه آخری مشهد
قیمت دستگاه کیوسوئیچ
برقکار شبانه روزی ساختمان
گلسارموزیک
عطاری آنلاین
سرور اچ پی
خرید ممبر تلگرام
رازهای بازار فارکس
هدیه روز پزشک
وکیل ارشاد
بهترین بروکر فارکس
تور لحظه آخری آنتالیا
تور لحظه آخری استانبول
تور لحظه آخری کیش
تور لحظه آخری تایلند
تور لحظه آخری
بهترین وکیل مهریه و طلاق در تهران
عایق پلیمری
آهنگ 100
تور روسیه
تور مسافرتی
دوره بازاریابی دیجیتال
عمل اسلیو معده
تعمیرات مبل
کلینیک ترک اعتیاد
دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید
فروشگاه ساز پادروشاپ
ترندیول
بیت موزیک
رز موزیک
خدمات مرکزی بوش
قطعات ماشین آلات صنعتی
PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب
هزینه چاپ کتاب
مجتمع فنی ونک
mexc
باحال مگ
دانلود آهنگ ایرانی
مبلشویی تخصصی سعید در قائمشهر
خرید بلیط قطار مشهد
خرید سابسکرایب یوتیوب
خرید فالوور واقعی
پلازا
خرید پرفکت مانی
پایان نامه ارشد معماری
رزرو ارزان هتل
خرید گجت های خاص
دانلود آهنگ جدید
دانلود سریال





همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.