شنبه، 8 اردیبهشت 1403 - Sat, 27th Apr 2024
صفحه اصلی  -  
سیاسی  -  
اقتصادی  -  
اجتماعی  -  
ورزشی  -  
فرهنگی  -  
پزشکی  -  
علمی  -  
فناوری  -  
حوادث  -  
بین الملل  -  
استانها  -  
کرونا

 
 


پست الکترونیکی:

 


اونس طلا 2,338.12
طلای 18 35,232,000
سکه امامی 424,090,000
بهار ازادی 391,950,000
دلار امریکا
یورو
لیر ترکیه
درهم امارات
پوند انگلیس
بیت کویین
بیشتر + کد نمایش

 
طرح تعویض رایگان باتری ماشین های سایپا توسط امداد باتری
بروزرسانی: 08:14

طرح تعویض رایگان باتری ماشین های سایپا توسط امداد باتری


شاید برای شما پیش آید، درست در زمانی که عجله دارید و یا اینکه به مهمانی و یا محل کار خود رفته اید، ساعاتی بعد پشت فرمان بنشینید و استارت بزنید .خودرو استارت نمی خورد !؟ چه اتفاقی افتاده؟ نگران نباشید. احتمالا باتری ماشین خالی و یا خراب شده. در صورت مواجهه با این مشکل می توانید با امداد باتری تماس بگیرید و در هر ساعت از شبانه روز باطری ماشین خود را رایگان تعویض کنید .

در چنین زمانهایی برای تعویض باتری ماشین کافیست با شماره 1601 (بدون کد) تماس بگیرید تا در کمتر از یک ساعت باتری ماشین شما تعویض گردد. کارشناسان دوره دیده امداد باتری در هرساعت از شبانه‌روز آماده‌ی ارائه‌ی مشاوره‌ی رایگان درزمینه‌ی باتری ماشین و موارد مرتبط هستند. فهرست قیمت باتری ماشین را در وب‌سایت می‌توانید مشاهده کنید. انواع برندهای ایرانی مانند صبا باتری، سپاهان باتری، برنا باتری، آذر باتری و برندهای خارجی در امداد باتری آماده‌ی عرضه به شما مشتریان عزیز است.

قبل از اینکه ادامه مطلب را مطالعه کنید لازم است بدانید که امداد باتری استارتاپ تخصصی نصب و تعویض باتری خودرو در محل است که می‌تواند به‌کمک شما بیاید. حمل و نصب و تعویض خودرو کاملا رایگان است و شما فقط هزینه‌ی خود باتری را پرداخت خواهید کرد و هیچ هزینه‌ی دیگری از شما دریافت نخواهد شد.

 

خرید باتری تیبا

تیبا در ابتدا قرار بود  با نام مینیاتور به بازار عرضه گردد، اما در سال 1387 با نام تیبا به بازار عرضه شد. تیبا را ورژن به‌روز شده پراید است که توسط شرکت سایپا تولید می‌شود. درواقع ماشین تیبا از ترکیب سه خودرو پراید، کیا و ال نود تشکیل شده است و  هر کدام از قطعات این خودرو با یکی از سه ماشین یاد شده مشابه است.

تیبا از موتوری با قدرت 1500 سی سی یورو 4 بهره می‌برد که از زمان تولید توانست بین مصرف‌کنندگان داخلی و صادراتی محبوبیت خاصی پیدا کند. این خودروی ملی با دارا بودن ویژگی‌های منحصر به‌فردی از جمله شتاب و قدرت بالا و همچنین استانداردهای بالا توانسته به اهداف صادراتی دست پیدا کند.

اکنون تیبا در دو مدل تیبا 1 یا صندوق دار و تیبا 2 یا بدون صندوق (هاچبک) تولید می‌شود. تیبا 2 امکاناتی نظیر آینه‌های برقی، بالابرهای عقب برقی و رینگ‌های َآلومینیومی دارد.

ظرفیت باتری فابریک خودروی تیبا 50 آمپرساعت و ولتاژ آن 12 ولت است که با توجه به میزان مصرف برق خودرو و سایر مصرف‌کننده‌های موجود در خودرو می‌توان از باتری  با ظرفیت‌های  55 و 60 آمپر ساعت هم استفاده کرد. تیپ جعبه باتری تیبا L2 است، که طراحی این باتری بر اساس استاندارد DIN می‌باشد.

لازم به ذکر است باتری‌های موجود در داخل کشور عموما بر اساس استانداردهای DIN, JIS هستند. استاندارد DIN بر اساس استاندارد آلمان و اروپا است و استاندارد JIS براساس استاندارد ژاپن و کشورهای آسیای جنوب شرقی می‌باشد.

 

خرید باتری ساینا

خودرو ساینا Saina در دو نسخه دستی و اتوماتیک تولید می شود و مدل فیس لیفت شده ی تیبا محسوب می شود به گونه ای که از طراحی اغراق شده ای در نمای جلو برخوردار است. علاوه بر این مشخصات فنی ساینا با خودرو تیبا تفاوت چندانی ندارد. این خودرو که از تولیدات شرکت خودروسازی سایپا می باشد، دارای موتور یک و نیم لیتری منطبق با استاندارد یورو 4 اروپا و نیز قابل ارتقا به یورو 5 می باشد و در دو نوع گیربکس دستی و اتوماتیک تولید می گردد. ترمز ABS مجهز به سیستم EBD از ویژگی های دیگر این محصول می باشد. موتور این خودرو دارای 4 سیلندر و 8 سوپاپ است و حجم موتور آن 1503سی سی می باشد.

بهترین و مناسب ترین باطری برای این خودرو، باتری های ایرانی باکیفیتی مانند باتری سیلور پلاس یا اوربیتال وان سپاهان باتری و نیز باطری هایی مانند صبا باتری باطری ولتا و آرمو و باتری ولتا و باتری ایرانی راکت می باشد.

زمان تعویض باتری ماشین ساینا وقتی است که باتری توان رساندن آمپر مورد نیاز به استارت ماشین را نداشته باشد و نتواند ماشین را روشن کند. اما بهترین زمان تعویض باتری ماشین، قبل از خراب شدن آن است. باتری قبل از آن که به طور کامل از کار بیفتد، علائمی از خود نشان می دهد که شما را متوجه کند زمان تعویض باتری است. ما در اینجا به چند مورد از این علائم می پردازیم.

اتصالات باتری خوردگی دارد: وقتی به باتری اتومبیل خود نگاه می کنید، مشاهده یک ماده سفید و خاکستری روی فلزات باتری نشانه مطمئن خوردگی یا سولفاته است. سولفاته های روی سرباتری ها، اتصالات فلزی مثبت و منفی بالای باتری، می تواند منجر به مشکلات ولتاژ و مشکل در راه اندازی خودرو شود. بنابراین اگر از عمر باتری شما زمان زیادی گذشته است مثلا حدود 2 الی 3 سال و سولفاته مشاهده کرده اید، بدانید زمان تعویض باتری فرا رسیده است.

 شما می توانید بوی گندیده را حس کنید: اگر هنگام بازکردن کاپوت خودرو بوی تخم مرغ گندیده را احساس کردید، این ممکن است نشانه نشتی باتری خودرو باشد. نشت گاز در باتری می تواند ناشی از خرابی باتری باشد.

بدنه باتری شما خراب شده است: قرار گرفتن در معرض گرما یا سرما شدید می تواند در واقع باعث متورم شدن و ترک خوردن قاب باتری شود. اگر باتری شما ظاهری غیر از مستطیل به خود گرفته است، احتمال اینکه درست کار نکند زیاد است و باید تعویض شود.

در صورت مشاهده هر یک از این علائم، با نمایندگی های باتری تماس بگیرید تا شما را در تعویض باتری خودروتان کمک کنند. تعویض باتری ماشن باید به درستی انجام شود تا باتری بتواند بهترین عملکرد را در طی طول عمر 2 الی 3 ساله خود داشته باشد. در صورتی که تصمیم به تعویض باتری گرفته اید، با ما تماس بگیرید تا ما کارشناسان نصب خود را برای کمک به شما و تعویض باتری خودروتان به محل دلخواه شما بفرستیم.

خرید باتری چانگان

چانگان در ایران توسط سایپا تولید و به بازار عرضه می شود. لوازم جانبی مانند چراغ های روشنایی روز، کیسه های هوا، کمربند ایمنی پیش کشنده و محدود کننده و ترمزهای دیسکی چهار چرخ تجربه رانندگی ایمن را برای شما تضمین می کنند.

برای ارائه تجربه رانندگی با کیفیت بالا، CS35 از موتور آلومینیومی 1.6 لیتری کم اصطکاک و با وزن سبک استفاده می کند. باتری این خودرو در حالت فابریک کارخانه، باتری 60 آمپر قالب L2 قطب راست است. می دانم که تعجب کردید اما نه اشتباه تایپی است و نه اطلاعات نادرست! باتری که شرکت چانگان برای CS35 تولید و روی این خودرو کار گذاشت، برای اولین بار تولید شده بود و هیچ شرکت باتری سازی در سطح جهان این باتری را تا اون زمان تولید نکرده بود.

شرکت سایپا در ایران ساخت این باتری را به شرکت صبا باتری سپرد و این شرکت باتری فابریک CS35 را تولید و به کارخانه ی سایپا عرضه کرد اما وارد بازار فروش نکرد، یعنی در بازار ایران شما نمیتوانید باتری 60 آمپر قطب راست را پیدا کنید. در ایران برای خرید باتری چانگان CS35 باتری 6069 یا همان باتری 60 آمپر پایه بلند صبا را انتخاب می کنند. هنگام نصب این باتری روی چانگان ، از 2 میله ی اضافه برای تثبیت جای باتری استفاده می کنند.

برای خرید باتری مناسب برای چانگان، بهترین گزینه باتری صبا باتری است. درست است که نمی توان باتری فابریک خود خودرو CS35 را روی این ماشین نصب کرد اما میتوانید از برندی که باتری فابریک خودرو را تولید کرده است، یک محصول مشابه انتخاب و استفاده کنید تا کیفیت مناسب را از باتری دریافت کنید.

 

چند نمونه از علائم خرابی باتری ماشین عبارتند از :

دزدگیر خودرو از کار افتاده و ریموت عکس العملی نشان نمی دهد.

چراغهای سقفی و دیگر چراغهای اتاق ماشین روشن نمی شود و یا نورشان ضعیف شده .

با چرخاندن سویچ ماشین چراغهای پشت آمپر خودرو روشن نمی شود.

هنگام استارت زدن صدای تق تق سریع و یا ریز از داخل کاپوت شنیده می شود و خودرو روشن نمی شود..

علائم ظاهری باتری مثل جوشیدن اسید و بیرون زدن از باتری و سفید شدن چشمی روی باتری و همچنین بوی بد باتری..

خودرو به زور و با دور پایین استارت می خورد .

عمر باتری به کار رفته در خودرو به پایان رسیده است و زمان نرمال مختص باتری سپری شده .

باتری ماشین بعد از مدت کوتاهی، دشارژ شده و تخیله می شود.

اگر شما هم اکنون به خرید باتری ماشین نیازی ندارید، ممکن است در آینده‌ای نزدیک به این خدمات احتیاج داشته باشید. پیشنهاد می کنیم شماره 1601 را در تلفن همراه خود ذخیره کنید تا در زمان لازم در خدمت شما باشیم .

 






 
اخبار داغ:
این دختر ایرانی دل و دین ژوزه مورایس تازه مسلمان را برد! ؛ شیدا مقصودلو کیست؟+عکس
خوانندگی جذاب منوچهرهادی بعد از حواشی اش با یکتا ناصر/آقای کارگردان داره دلبری میکنه برای دخترش+بیوگرافی و فیلم!!
ترور امام جمعه مشهد شکست خورد +عکس و گزارش
طعنه سنگین نایب رییس فدراسیون فوتبال به استقلال ؟ / دقیقه 20 که بیانیه نمی دهند !!
دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در لیست سیاه گل محمدی؟!
رونمایی از 8 تیم پایانی جام حذفی
مالک جدید استقلال تکلیف «خطیر» را روشن کرد
8 تیم مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
این گروه از بازنشستگان امروز منتظر واریز پول باشند
جزییات مراسم تشییع همسر سید مصطفی خمینی + زمان و تاریخ دقیق و محل خاکسپاری و تشییع
پایان وحشتناک رابطه شیطانی زن و مرد جوان
ببینید / لحظه بمباران قطار حامل تسلیحات غربی در اوکراین
قیمت سکه و طلا امروز شنبه 8 اردیبهشت 1403/ جدول
عکس لو رفته همسر اول کریم باقری
واریز فوق العاده ویژه همسان سازی حقوق بازنشستگان+جزییات
عروس بزرگ امام چرا همسرش را «داداش» صدا می زد؟ /آقا مصطفی اصلا از وضعیت نجف راضی نبود /او نمی خواست مثل بقیه پوشیه بزنم
خطر بزرگ شدن لوزه ها در کودکان
چگونه از خدا بخواهیم آبروی ما را حفظ کند؟
این مدل از تاکسی پرنده مجوز تولید انبوه گرفت +ویدئو
طرز تهیه دونر مرغ
از لاغری با جوش شیرین تا سلامتی از دست رفته
تغییر چهره علیرام نورایی و همسرش در گذر زمان
دولت واردات خودرو های دست دوم را آزاد کرد، اما انجام نداد، چون به نفع مردم و به ضرر خودروساز بود
تصویر پارسا پیروزفر در کنار خواهرزاده زیبایش وایرال شد
پیکسل 8a رونمایی از جدیدترین میان رده گوگل با مشخصات و قیمتی جنجالی

موضوعات داغ:
نقل و انتقالات پرسپولیس
نقل و انتقالات
کشورهای عربی
تاکسی پرنده
تولید انبوه
ژوزه مورایس
دختر ایرانی
انتقالات پرسپولیس
تعطیلی پنجشنبه ها
تعطیلی پنجشنبه
کجیران
اتباع خارجی
ویروس مرموز چینی
حزب همبستگی
ورزشگاه انقلاب
مهاجم مقبره
محکومیت طولانی مدت
گردکوه
تئاتر مشهد
اتان امباپه
معاونت فرهنگی وزارت علوم
حسین مسافرآستانه
ستاد بزرگداشت مقام معلم
بیمارستان رازی رشت
امین فائضی
موکب افطاری
عمر مرموش
شهیدان سلطانی
گوشت گوساله
مرگ روناک
سهمیه المپیک
سلاح هسته ای
اتهام تجاوز
مصطفی خمینی
فریدون زندی
دختر نوجوان
تیم فوتبال آلومینیوم اراک
حجت الاسلام والمسلمین
تیم فوتبال آلومینیوم
استان آذربایجان غربی
جمهوری اسلامی ایران
نخست وزیر ارمنستان
چهارمحال و بختیاری
جمهوری آذربایجان
تلاش شبانه روزی
آذربایجان غربی
حادثه تروریستی
وام بازنشستگان
خبرگزاری تسنیم
سرمربی سپاهان
انقلاب اسلامی
یحیی گل محمدی
محمد رجاییان
ارتباط عاطفی
ضربات پنالتی
فوتبال ایران
تیم های پایه
شاخص کل بورس
افزایش قیمت
وسیله نقلیه
منوچهر هادی
آینده نزدیک
بازنشستگان تامین اجتماعی
مرکز اسناد انقلاب اسلامی
رییس اتاق بازرگانی تهران
بازیگر سینما و تلویزیون
کارشناسان بازار سرمایه
علوم پزشکی شهید بهشتی
عضو هیات علمی دانشگاه
سازمان تأمین اجتماعی
برنامه هسته ای ایران
دستیار یحیی گل محمدی
اتاق بازرگانی تهران
برنامه فوتبال برتر
رییس اتاق بازرگانی
مهرداد علی قارداشی
خداحافظی از فوتبال
بیانات رهبر انقلاب
رهبر انقلاب اسلامی
ورزشگاه امام خمینی


 

کلینیک ترک اعتیاد
دانلود آهنگ | فضا2موزیک
ورق گالوانیزه چیست؟+منبع
رومارن
تهران روز
دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید
دانلود آهنگ جدید
مجله خبری آکس مگ
فروشگاه ساز پادروشاپ
دوره ارز دیجیتال
موسسه مهاجرتی
اموزش کراتینه
ترندیول
پارتیشن
پارتیشن اداری
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
بیت موزیک
اجاره وثیقه
عایق پلیمری
دادخواه وکالت
قرعه کشی انلاین
رز موزیک
خدمات مرکزی بوش
تور مشهد با قطار
سیم بکسل و جرثقیل
قطعات ماشین آلات صنعتی
PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب
تعبیر خواب
هزینه چاپ کتاب
مجتمع فنی ونک
mexc
باحال مگ
دانلود رمان
خرید فنس چمنی
سفربازی؛ رزرو هتل با تخفیف
اخبار بازیگران
موزیک تگ
دانلود آهنگ ایرانی
ویکی درمان
مبلشویی تخصصی سعید در قائمشهر
ترخیص کالا از گمرک بندرعباس
خرید بلیط قطار مشهد
تحلیل بیت کوین
خرید سابسکرایب یوتیوب
خرید فالوور واقعی
پلازا
خرید پرفکت مانی
پایان نامه ارشد معماری
رزرو ارزان هتل
ایرانی موزیک
خرید گجت های خاص
موزیک ترین
دانلود فیلم
دانلود سریال





همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.