جمعه، 7 اردیبهشت 1403 - Fri, 26th Apr 2024
صفحه اصلی  -  
سیاسی  -  
اقتصادی  -  
اجتماعی  -  
ورزشی  -  
فرهنگی  -  
پزشکی  -  
علمی  -  
فناوری  -  
حوادث  -  
بین الملل  -  
استانها  -  
کرونا

 
 


پست الکترونیکی:

 


اونس طلا 2,336.48
طلای 18 35,232,000
سکه امامی 424,090,000
بهار ازادی 391,950,000
دلار امریکا
یورو
لیر ترکیه
درهم امارات
پوند انگلیس
بیت کویین
بیشتر + کد نمایش

 
بهترین دوره ارز دیجیتال و کریپتوکارنسی کدام است؟
بروزرسانی: 20:21

بهترین دوره ارز دیجیتال و کریپتوکارنسی کدام است؟


این روزها در فضای مجازی مطالب بسیاری درباره ارز های دیجیتال رمزنگاری شده گفته می شود اما آشنایی با دنیای کریپتوکارنسی برای همه افراد ساده نیست و بسیاری از علاقه مندان به این حوزه اطلاعات کافی در این باره ندارد، بنابراین لازم است در یک چارچوب استاندارد تمامی مفاهیم صفر تا صد آموزش داده شده باشد. دوره های مختلفی ارائه شده است اما به راستی بهترین دوره ارز دیجیتال و کریپتوکارنسی فارسی کدام است؟



https://www.ghatreh.com/image/larg/beharz000.jpg

بهترین دوره ارز دیجیتال کدام است؟

استفاده از واژه هایی مثل بهترین و برترین ممکن است در نگاه اولیه جنبه تبلیغاتی داشته باشد اما واقعا هدف ما در این مقاله تبلیغ دوره خاص نیست و صرفا قرار است ویژگی های یک دوره آموزشی استاندارد برای یادگیری رمزارزها را به شما عزیزان معرفی کنیم.

یک دوره استاندارد باید از صفر مطلق شروع به آموزش کند یعنی باید طوری باشد که حتی مبتدی ترین افراد نیز بتوانند متوجه موضوعات و مفاهیم شوند و نباید از کلمات و اصطلاحات تخصصی استفاده شود.

متاسفانه بسیاری از دوره های موجود طوری تهیه شده اند که شما باید ماه ها مطالعه داشته باشید تا بتوانید جلسات اولیه را بفهمید که این به نوعی رفع مسئولیت و صرفا فروش محصول است.

منظور از بهترین دوره، کورسی است که شما در حد صفر وارد آن شوید و در نهایت اگر به صد نرسید حداقل به هفتاد رسیده باشید و این هنر استاد و مدیریت آموزشی است که چینش محتوا طوری باشد که باعث سردرگمی نشود.

کریپتوکارنسی ها یا ارز های رمزنگاری شده این روزها به عنوان پول آینده توانسته اند در کل جهان و خصوصا کشور ما مطرح شوند و بسیاری از هموطن های ما به سمت سرمایه گذاری در این حوزه رفته اند در حالی که ممکن است با آگاهی و اطلاعات کافی اقدام نکرده باشند.

بنابراین یکی از انگیزه های اصلی ما این است که بتوانیم آگاهی عمومی را ارتقا دهیم تا سرمایه هموطن های عزیزمان حفظ شود.

همانطور که متوجه شدید موفقیت در بازار ارزهای دیجیتال بدون آموزش محال است اکنون دو روش برای آموزش وجود دارد روش اول مطالعه کتاب ها , مقاله ها , سایت ها و دیگر منابع آموزشی در این حوزه است که از معایب این روش عدم اطمینان از استاندارد بودن منابع و دوم زمان بر بودن است و پراکندگی منابع و مطالب است.

 اما برای اطمینان از  یک آموزش استاندارد در یک زمان معقول میتوان دوره های آموزشی که توسط موسسات آموزشی برگزار می شود را انتخاب کرد .

با یک جستجو در اینترنت متوجه خواهید شد که دوره های آموزشی مختلفی در این حوزه برگزار می شود، یکی از بهترین دوره های آموزشی , دوره آموزش ارز دیجیتال داتیس نتورک است.

https://www.ghatreh.com/image/larg/beharz0001.jpg

کریپتوکارنسی چیست؟

CryptoCurrency یا کریپتو یا رمز ارز به زبان ساده نوعی ارز دیجیتال است که با تکنولوژی رمزنگاری ایجاد شده و امنیت آن تامین می شود.

Cryptocurrency پول دیجیتال است.

این بدان معناست که هیچ سکه یا اسکناس فیزیکی برای این نوع پول ها وجود ندارد و کاملا به صورت آنلاین است.

شما می توانید ارز رمزنگاری شده را به صورت آنلاین و بدون نیاز به مراجعه بانک به شخصی دیگر منتقل کنید.

بیت کوین و اتر ارزهای رمزپایه شناخته شده ای هستند ، اما به صورت مدارم کریپتوکارنسی های جدید ساخته می شوند و هرکدام با اهداف خاص خود عرضه می شوند، مثلا EOS یک کریپتو است که با هدف ارائه سرویس به DAPP ها ساخته و منتشر شد.

Cryptocurrency نوعی ارز دیجیتال است اما هر ارز دیجیتالی، کریپتوکارنسی نیست.

اگر بخواهیم کمی عمیق تر نگاه کنیم، کریپتوکارنسی یا رمزارز به دسته‌ای از پول‌های دیجیتال یا مجازی گفته می‌شود که در آن‌ها از رمزنگاری (کریپتوگرافی) برای تراکنش‌های مالی استفاده شده‌است؛ به طوری که رمزگشایی آن‌ها بسیار دشوار و بعضا غیرممکن است.

این نوع ارزها توسط مرکز خاصی کنترل نمی‌شوند، سریع و مقرون به صرفه‌اند و محدودیت جغرافیایی را از میان برداشته‌اند؛ و از همه مهم‌تر با دغدغه‌ی حفظ حریم خصوصی ایجاد شده‌اند.

پس از تولد بیت‌ کوین به عنوان اولین رمز ارز در سال 2009، تا به امروز بیش از 1900 کریپتوکارنسی بوجود آمده است.

معرفی بیت کوین

«بیت کوین» که به آن BTC نیز گفته می‌شود،

اولین پروژه موفق ارز دیجیتال است که در ژانویه ۲۰۰۹ ایجاد شد.

ایده اصلی این رمز ارز در وایت پیپر بیت کوین توسط فرد یا گروهی ناشناس به نام «ساتوشی ناکاموتو» ارائه شد. بیت کوین یک فناوری متن‌باز است؛ یعنی هیچ فردی مالک یا کنترل‌کننده آن نیست.

 بنابراین، کد منبع آن در اختیار همه مردم جهان قرار گرفته است و هر کسی می‌تواند آن را بررسی و ویرایش کرده و در بهبود و توسعه آن شرکت کند.

بیت کوین نه ‌تنها اولین ارز دیجیتال است، بلکه به ‌عنوان محبوب‌ترین و با ارزش‌ترین آن‌ها نیز شناخته می‌شود. تا تاریخ ۱ مارس ۲۰۲۱ بیش از ۶/۱۸ میلیون بیت کوین در گردش بوده و ارزش کل بازار آن حدود ۹۲۷ میلیارد دلار برآورد شده است.

در معاملات این رمز ارز از فناوری همتا به همتا استفاده می‌شود؛ یعنی زمانی که دو نفر با یکدیگر معامله می‌کند، هیچ بانک یا مرکزی به‌عنوان واسط و یا شخص ثالث میان آن‌ها وجود ندارد.

بیت کوین چیست؟

بیت کوین نه‌تنها اولین ارز دیجیتال است، بلکه به‌عنوان محبوب‌ترین و باارزش‌ترین آن‌ها نیز شناخته می‌شود.

https://www.ghatreh.com/image/larg/beharz0002.jpg

آلت کوین چیست؟

پس از موفقیت بیت کوین؛ ارزهای دیجیتال دیگر باهدف رقابت با آن طراحی و وارد بازار شدند. به سایر ارزهای دیجیتال آلت کوین گفته می‌شود.

AltCoin در لغت از دو کلمه Alternative و Coin تشکیل‌شده و به معنای سکه جایگزین است.

 برخی از آلت کوین‌ها عبارت‌اند از: Ethereum، Peercoin، Litecoin، Cardano و .EOS

با وجود ویژگی‌های مشترکی که میان آلت کوین‌ها و بیت کوین دیده می‌شود در برخی جنبه‌ها با یکدیگر متفاوت هستند. مثلا عده‌ای از آلت کوین برای تولید «بلاک» یا «اعتبار سنجی از سازوکار اجماع متفاوتی نسبت به بیت کوین» استفاده می‌کنند. این رمز ارزها با ارائه قابلیت‌های جدید و اضافه مانند «قراردادهای هوشمند» و «نوسانات قیمت» سعی دارند با بیت کوین رقابت کنند.

از آنجایی ‌که آلت کوین‌ها برگرفته از بیت کوین هستند، قیمت آن‌ها نیز از بیت کوین پیروی می‌کند. با این‌ حال، کارشناسان فکر می‌کنند که با بلوغ اکوسیستم‌های سرمایه‌گذاری ارزهای دیجیتال و توسعه بازارهای جدید در آینده، حرکت قیمت آلت کوین‌ها مستقل از سیگنال‌های معاملات بیت کوین خواهد شد.

دوره صفر تا صد رمزارز باید شامل چه موضوعاتی باشد؟

اگر قصد دارید همه چیز را صفر تا صد درباره رمزارزها یاد بگیرید لازم است در سرفصل های دوره ای که خریداری می کنید موضوعات زیر که لیست کرده ایم درج شده باشد:

·        اهمیت رمزارزها

·        آشنایی با اصطلاحات دنیای کریپتوکارنسی

·        مفهوم بلاکچین

·        معرفی پادشاه ارز های دیجیتال بیت کوین

·        معرفی آلت کوین ها

·        معرفی پروژه های برتر و آینده دار

·        آشنایی با الگوریتم ها

·        مفهوم کیف پول

·        انواع کیف پول ها

·        روش های ایجاد کیف پول

·        موارد امنیتی در کیف پول و ارزهای دیجیتال

·        باید و نباید های ارز دیجیتال

·        روش های مطرح اسکم و کلاهبرداری در دنیای کریپتو

·        پیش گیری از کلاه برداری های انجام شده

·        صرافی ارز دیجیتال

·        انواع صرافی

·        کدام صرافی برای ایرانیان مناسب است؟

·        صرافی خارجی و ایرانی، کدام بهتر است؟

·        موضوعات مبتدی در ترید کردنپ

·        روش جلوگیری از ضرر و پیشبینی در سود

·        آموزش کامل استفاده با بایننس برای ترید و خرید و فروش

·        هارد فورک و سافت فورک ها

·        پاداش ها و ایردراپ ها و جوایز ارز دیجیتال

·        تریدینگ ویو و ابزار های تحلیل

·        آموزش استفاده از تریدینگ ویو برای بررسی چارت قیمت

·        بررسی نهنگ ها و تاثیر در قیمت ارز دیجیتال

·        پیشبینی قیمت های ارز دیجیتال

·        تاثیر خبرها در قیمت ار دیجیتال

·        روش های درآمدی در سرمایه گذاری ارز دیجیتال

·        روش های درآمدی در ترید در ارز دیجیتال

·        روش های درآمدی استخراج در ارز دیجیتال

·        روش های درآمدی صرافی در ارز دیجیتال

·        روش های درآمدی بلاک چین در ارز دیجیتال

·        آموزش خرید از صرافی ها و نکات کلیدی برای سود بیشتر

·        آشنایی با قرارداهای هوشمند

·        روش های درآمدی ارزهای دیجیتال

·        معرفی سایت های معتبر

·        روش چک کردن قیمت های ارزها

·        خرید و فروش ارز با تومان

·        انواع متدهای استخراج

·        یادگیری روش های پیش فروش و پیش خرید ارز دیجیتال

·        ایردراپ های معتبر

·        ماینرها

·        استخراج بیت کوین و اتریوم و چیانتورک و ...

معرفی دوره متخصص ارز دیجیتال

دوره های ایرانی و خارجی بسیاری وجود دارد که کیفیت بالایی دارند اما با توجه به مفاهیم و استاندارد هایی که اشاره کردیم در داتیس نتورک تصمیم گرفتیم یک دوره جامع که شما را از مطالعه آموزش های مختلف بی نیاز کند را تولید کنیم و متعهد هستیم در صورت عدم رضایت از محتوای دوره کل هزینه به شما بازگشت داده شود.

بنابراین در صورتی که به ما اعتماد کردید مطمئن باشید اگر کیفیت مد نظر شما وجود نداشته باشد هزینه دوره به شما بازگشت داده می شود.

چرا دوره متخصص ارز دیجیتال با سایر دوره ها متفاوت است؟

سایر دوره های آموزشی منتشر شده برای ما قابل احترام هستند و هرکسی که در راستای رشد رمزارزها فعالیت کند شایسته تقدیر است، اما هدف ما مهمترین وجه تمایز با سایرین است.

ما در داتیس نتورک دوره آموزشی را صرفا برای کسب درآمد تولید نمی کنیم، بلکه هدف مهمتری داریم و آن رشد و اعتلای دانش علاقه مندان به حوزه های فناوری اطلاعات خصوصا کریپتوکارنسی می باشد.

شاید تصور کنید جمله شعاری باشد اما اگر از کاربران داتیس نتورک باشید حتما مشاهده کرده اید که مقاله ها و سایر فعالیت های سایت در همین راستا می باشد.

https://www.ghatreh.com/image/larg/beharz0003.jpg

وجه تمایز دیگر تمرکز بر آموزش از پایه می باشد، یعنی دید ما این است که کاربر هیچ اطلاعی از دنیای رمزارز ندارد، بنابراین از صفر تا صد را آموزش می دهیم، به شما این تضمین را می دهیم که تمامی موضوعات کلیدی را در این دوره گنجانده ایم.

حتما مشاهده کرده اید که در بسیاری از دوره های حضوری و غیرحضوری اساتید به سرعت وارد بحث های تحلیل تکنیکال و ... می شوند درحالی که در دوره متخصص ارز دیجیتال داتیس نتورک ما به هیچ وجه وارد مباحث بی ربط نخواهیم شد و هدف ما آموزش صفر تا صد ارز دیجیتال است و برای یادگیری تحلیل تکنیکال و فاندامنتال به شما عزیزان روش های بهتری را معرفی خواهیم کرد.

بنابراین نکته مهم این است که فراموش نکنید هدف دوره متخصص ارز دیجیتال ترید کردن نیست و ما می خواهیم شما را متخصص ارز دیجیتال کنیم.

برای تریدر کریپتو شدن لازم است ابتدا متخصص ارز دیجیتال شوید سپس تحلیل تکنیکال و فاندامنتال ساده خواهد بود و ما شما را تا مقصد همراهی خواهیم کرد.

جمع بندی

در انتخاب دوره برای یادگیری باید دقت بیشتری کنید زیرا علاوه بر هزینه، وقت خود را نیز صرف می کنید و در صورتی که مفاهیم اشتباهی به شما ارائه شود ممکن است منجر به ضرر های هنگفتی شود و سرمایه خود را نیز از دست بدهید.

بنابراین حتما چند روز تحقیق کنید و سپس اقدام به شرکت در دوره های آموزشی کنید.






 
اخبار داغ:
پایان مصدومیت 1 ماه علیرضا بیرانوند دروازبان باتجربه ارتش سرخ/تمرینات سخت آقای دروازبان برای بازگشت به روزهای اوج+بیوگرافی و فیلم!
پخش زنده فوتسال ایران ازبکستان (جام ملت های آسیا)
بیماری اشکان خطیبی C-PTSD چیست؟ خانواده ام را از دست دادم!
پخش زنده بازی فوتبال مس کرمان چادرملو اردکان امروز 7 اردیبهشت 1403 + تماشای آنلاین
مرگ مشکوک مهران رحیمی قاضی سابق
پخش زنده بازی فوتبال آلومینیوم اراک پرسپولیس امروز 7 اردیبهشت 1403 + تماشای آنلاین
نتیجه و ویدیو خلاصه بازی فوتسال ایران و ازبکستان| فینالیست شدیم!
دو بازیکن سابق استقلال و پرسپولیس در لیست سیاه گل محمدی؟!
جدول واریز اردیبهشت ماه افزایش حقوق برای بازنشستگان تامین اجتماعی و لشکری و کشوری
ام وی ام ها گرفتار سیلاب شدند / انبار مدیران خودرو در آب+ عکس
شاهکار جدید شهرداری تهران سوژه مردم شد
مبلغ سود سهام عدالت مرحله سوم/ تاریخ واریز در اردیبهشت
یک خبر عصرگاهی از حقوق بازنشستگان بانک رفاه
(ویدئو) تحقیر بلینکن در چین با عدم استقبال رسمی
گزارش یک جلسه مهم درباره همسان سازی حقوق بازنشستگان
محافظ سابق خاتمی: در سال 75 می خواستم هاشمی را ترور کنم
آیا ادعای سید حسین نصر درباره ی همکاری شریعتی با ساواک حقیقت دارد؟
بازنشستگان بخوانند | بازنشستگان واریزی 11 میلیونی را د حساب خود میبینند
سخنگوی بورل: گنجاندن نام سپاه در فهرست سازمان های تروریستی ممکن نیست
لکه های سفید روی ناخن ها: از کمبود ویتامین تا علل جدی تر
تعطیلی /لایحه افزایش تعطیلات آخر هفته نهایی می شود یا فراموش؟
کنکور سراسری 1403 در بجنورد
دفترچه سوالات کنکور علوم تجربی و دانشگاه فرهنگیان منتشر شد

موضوعات داغ:
تامین اجتماعی
آلومینیوم اراک
حقوق بازنشستگان
بازی فوتبال
فوتسال ایران
بازنشستگان تامین اجتماعی
ایران و ازبکستان
همسان سازی حقوق
سود سهام عدالت
آلومینیوم اراک پرسپولیس
اپلیکیشن های سفر
شورایعالی حفاظت محیط زیست
کشورهای صادرکننده سلاح
بانه
ژیمناستیک
مرکز کنترل ترافیک
بارسلونا الچه
پروبیوتیک
برزچ
آمفتامین
سامانه جامع الکترونیکی
علی عبدالله صالح
فرمولاسیون دارو
پویش آجرهای مهربانی
رنکینگ جهانی شطرنج
کوچه
مستند صحنه هایی از یک جدایی
هوشنگ ابتهاج
مثل یک خواب
ترکیب صنعت نفت آبادان
بازیگران ایرانی
دستمزد کارگران
باشگاه استقلال
شهرداری تهران
همایون شجریان
پایگاه خبری
مهدی لیموچی
سرمربی سابق پرسپولیس
جام ملت های آسیا 2024
دروازه بان استقلال
ایران ازبکستان
سید حسین حسینی
مرگ اسرارآمیز
سیدحسین حسینی
یحیی گل محمدی
نیروهای مسلح
سرمربی خارجی
پرسپولیسی ها
سید حسین نصر
سپرده گذاری
بهروز وثوقی
استقلالی ها
رقابت های جام ملت های آسیا
مسابقات جام ملت های آسیا
مدیرعامل باشگاه استقلال
استان سیستان و بلوچستان
بیمارستان شریعتی تهران
باشگاه آلومینیوم اراک
واریز سود سهام عدالت
تیم ملی فوتسال ایران
مرکز پژوهش های مجلس
پرسپولیس آلومینیوم
پایگاه خبری تحلیلی
دانشگاه علوم پزشکی
استاندار کرمانشاه
سیستان و بلوچستان
وزیر خارجه آمریکا
مرحله نیمه نهایی
فرمانده انتظامی
باشگاه تراکتور
الهلال عربستان
مرکز پژوهش های
امام خمینی (ره)
تیم ملی فوتسال
نزاع و درگیری
العین امارات
سیاوش یزدانی
شهرستان بابل
مسائل فرهنگی
رییس دانشگاه


 

کلینیک ترک اعتیاد
دانلود آهنگ | فضا2موزیک
ورق گالوانیزه چیست؟+منبع
رومارن
تهران روز
دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید
دانلود آهنگ جدید
مجله خبری آکس مگ
فروشگاه ساز پادروشاپ
دوره ارز دیجیتال
موسسه مهاجرتی
اموزش کراتینه
ترندیول
پارتیشن
پارتیشن اداری
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
بیت موزیک
اجاره وثیقه
عایق پلیمری
دادخواه وکالت
قرعه کشی انلاین
رز موزیک
خدمات مرکزی بوش
تور مشهد با قطار
سیم بکسل و جرثقیل
قطعات ماشین آلات صنعتی
PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب
تعبیر خواب
هزینه چاپ کتاب
مجتمع فنی ونک
mexc
باحال مگ
دانلود رمان
خرید فنس چمنی
سفربازی؛ رزرو هتل با تخفیف
اخبار بازیگران
موزیک تگ
دانلود آهنگ ایرانی
ویکی درمان
مبلشویی تخصصی سعید در قائمشهر
ترخیص کالا از گمرک بندرعباس
خرید بلیط قطار مشهد
تحلیل بیت کوین
خرید سابسکرایب یوتیوب
خرید فالوور واقعی
پلازا
خرید پرفکت مانی
پایان نامه ارشد معماری
رزرو ارزان هتل
ایرانی موزیک
خرید گجت های خاص
موزیک ترین
دانلود فیلم
دانلود سریال





همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.