سه شنبه، 11 اردیبهشت 1403 - Tue, 30th Apr 2024
صفحه اصلی  -  
سیاسی  -  
اقتصادی  -  
اجتماعی  -  
ورزشی  -  
فرهنگی  -  
پزشکی  -  
علمی  -  
فناوری  -  
حوادث  -  
بین الملل  -  
استانها  -  
کرونا

 
 


پست الکترونیکی:

 


اونس طلا 2,323.52
طلای 18 35,004,000
سکه امامی 416,010,000
بهار ازادی 376,950,000
دلار امریکا
یورو
لیر ترکیه
درهم امارات
پوند انگلیس
بیت کویین
بیشتر + کد نمایش

 
بهترین بازی های موبایلی تفنگی در سال 2021
بروزرسانی: 09:48

بهترین بازی های موبایلی تفنگی در سال 2021


بازی های موبایلی در چند سال اخیر به شدت پیشرفت داشته و گسترش پیدا کرده اند به گونه ای که امروزه گوشی موبایل به عنوان محبوب ترین پلتفرم بازی ها شناخته می شود و از پلتفرم های ایکس باکس، پلی استیشن و کامپیوتر پیشی گرفته است. سالانه هزاران بازی موبایلی در سبک های مختلف تولید می شوند که هر کدام ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی دارند. سبک بازی های تفنگی از جمله سبک هایی است که محبوبیت و جایگاه ویژه ای در میان گیمرهای سراسر جهان دارد و معمولاً شرکت های بازی سازی بیشتر محصولات خود را در این سبک جذاب و هیجان انگیز تولید می کنند.

در میان بهترین بازی های تاریخ نیز می توان شاهد چندین بازی تفنگی مختلف بود. محبوبیت این سبک از بازی ها در سال 2021 نیز همچنان حفظ شده است و بازیکنان بازی های متعددی در این سبک دانلود کرده اند. در ادامه مطلب به بررسی و معرفی بهترین بازی های موبایلی تفنگی در سال 2021 پرداخته خواهد شد.

بازی فری فایر

بهترین بازی های تفنگی

همانطور که گفته شد سبک بازی های تفنگی از جمله محبوب ترین، پرطرفدارترین، پرفروش ترین و جذاب ترین سبک های بازی است که توانسته میلیون ها گیمر از سراسر جهان را به خود جذب کند. در سال 2021 به علت شیوع بیماری کرونا استقبال از بازی های موبایلی نیز بیشتر از قبل شد و گیمرها زمان بیشتری را صرف انجام بازی های موبایلی کرده اند. از جمله بهترین بازی های موبایلی تفنگی که محبوبیت و کیفیت بالاتری دارند می تواند موارد زیر را عنوان نمود:

1-     بازی Garena Free Fire

بازی Garena Free Fire از جمله بازی های تفنگی، اکشن و بتل رویال است که در سال 2021 جزء پردانلودترین بازی های دنیای گیم بوده است. این بازی محبوب محصول کمپانی و استودیوی بازی سازی 111dots Studio است و توسط GARENA INTERNATIONAL I PRIVATE LIMITED منتشر شده است. در این بازی بازیکنان در یک جزیره دور افتاده گیر افتاده اند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند که بتوانند زنده بمانند و در نهایت بازیکنی برنده بازی خواهد بود که به عنوان آخرین نفر زنده مانده باشد. این بازی دارای دو نسخه محدود و کامل (Max) است که نسخه کامل می تواند جذابیت و هیجان بسیار زیادی خصوصاً برای بازیکنان بزرگسال داشته باشد.

2-     بازی Call of Duty: Mobile

اگر بازی Call of Duty: Mobile به عنوان بهترین بازی تاریخ صنعت گیم شناخته نشود قطعاً یکی از بهترین بازی های تاریخ است. این بازی در سبک بازی های تفنگی و اکشن و به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی اکتیویژن ساخته و عرضه شده است. تاکنون شرکت های مختلفی در پروژه کالاف دیوتی با اکتیویژن همکاری داشته اند. این بازی به بازی ترند این روزهای گوشی های موبایل تبدیل شده است و در چند ماه اخیر نیز میلیون ها بار دانلود و نصب شده است. این بازی تنوع بسیار بالایی دارد و بازیکنان می توانند ماموریت ها و مراحل مختلفی را تجربه کنند و مهارت های خود را به چالش بکشند. در سایت آریا نیوز مقاله ای تحت عنوان  جدیدترین اخبار بازی های موبایلی را از کجا بخوانیم؟ منتشر شده است که می تواند آخرین و جدیدترین اخبار مربوط به بازی کالاف دیوتی را در اختیار بازیکنان قرار بدهد.

3-     بازی Modern Combat 5

مجموعه بازی های Modern Combat همواره از بهترین بازی های سبک تفنگی بوده اند که توسط کمپانی و استودیوی بازی سازی معروف گیم لافت طراحی و تولید شده اند. این بازی دارای حالت های مختلفی است که هر کدام می تواند جذابیت های بالایی برای بازیکنان داشته باشند. تنوع بالای کاراکترها، سلاح ها و امکانات در این بازی باعث شده است که محبوبیت بالایی در میان عاشقان بازی های تفنگی داشته باشد. از ابتدای سال 2021 تاکنون نیز میلیون ها بار دانلود شده است و در میان بازی هایی با بیشتری آمار دانلود قرار داشته است. سازنده های بازی Modern Combat آن را به صورت رایگان در اختیار بازیکنان سراسر جهان قرار داده اند و بازیکنان می توانند از این بازی باکیفیت و هیجان انگیز لذت ببرند.

بازی مدرن کمبت

4-     بازی SHADOWGUN

بازی SHADOWGUN نیز از جمله بهترین بازی های تفنگی دنیای گیم است که در سال 2021 به شدت مورد استقبال عاشقان این سبک قرار گرفته است. این بازی به وسیله MADFINGER Games طراحی و تولید شده است و بازیکن را به دنیای عجیب و غریبی می برد. در این بازی بازیکن در سال 2350 قرار دارد و با پدیده های شگفت انگیزی مواجه می شود. هدف بازیکن در این بازی دستگیری دکتر ادگار سیمون است و در این مسیر با چالش ها و مشکلات مختلفی مواجه می شود. تنوع بالای مراحل و ماموریت ها، تنوع سلاح های قدرتمند و فوق العاده، گرافیک عالی، گیم پلی اعتیاد آور، صداگذاری های بی نظیر و ... از مهم ترین ویژگی های این بازی زیبا و جذاب است که می تواند هر بازیکنی را به خود جذب کند.

5-     بازی Fortnite

بازی Fortnite نیز از جمله پرطرفدارترین بازی های موبایلی در جهان است که در سبک بازی های اکشن و تفنگی توسط شرکت و استودیوی بازی سازی اپیک گیمز طراحی و تولید شده و برای پلتفرم های مختلف عرضه گشته است. این بازی بازیکن را به یک دنیای فانتزی و هیجان انگیز می برد و مانند بسیاری از بازی های بتل رویال دیگر بعد از ورود به محیط بازی بازیکن باید به دنبال راهی برای زنده ماند و نابودی دشمنان باشد. این بازی به صورت رایگان در اختیار بازیکنان سراسر جهان قرار گرفته است و به عنوان یکی از بهترین و پردانلودترین بازی های 2021 نیز شناخته می شود. این بازی محبوبیت بالایی در میان گیمرهای حرفه ای دارد و افراد مبتدی نیز می توانند با استفاده از آموزش بازی موبایل فورتنایت از آن لذت ببرند.

6-     بازی Overkill 3

کمپانی و استودیوی بازی سازی Craneballs با طراحی و تولید بازی Overkill 3 نشان داد که یکی از بهترین سازنده های بازی های تفنگی در دنیای گیم است. این بازی تقریبا می تواند به بازی محبوب کالاف دیوتی شبیه باشد. در این بازی نیز بازیکنان باید به مبارزه با دشمنان بپردازند و آنها را از پا در بیاورند. در این بازی از انواع سلاح های مدرن استفاده شده است که می تواند جذابیت بازی را دو چندان کند. وجود هواپیماهای بدون سرنشین، ماموریت ها و مراحل مختلف و متعدد، طراحی 3 بعدی کاراکترها، گرافیک و گیم پلی عالی و... از مهم ترین ویژگی های این بازی موبایلی جذاب هستند.

7-     بازی PUBG Mobile

عاشقان بازی های تفنگی و تیراندازی قطعاً در سال های اخیر بازی PUBG Mobile را تجربه کرده اند و به خوبی آگاه هستند که یکی از بهترین بازی های تاریخ سبک تفنگی می باشد. این بازی همواره در بین محبوب ترین، باکیفیت ترین و پردانلودترین بازی های موبایلی قرار داشته است. کمپانی تنسنت گیمز بازی پابجی را به صورت رایگان در اختیار بازیکنان قرار داده است. در این بازی بازیکنان در یک جزیره دور افتاده گیر افتاده و باید تلاش کنند که به عنوان آخرین نفر زنده بمانند. بازیکنان می توانند با مطالعه اخبار بازی لحظه ای از آخرین و جدیدترین تغییرات بازی مطلع شوند.

8-     بازی Guns of Boom

یکی دیگر از بهترین بازی های تفنگی و اکشن در سال 2021 بازی Guns of Boom می باشد که به وسیله شرکت و استودیوی بازی سازی Game Insight طراحی و تولید شده است. در این بازی بازیکنان می توانند در حالت های مختلف به رقابت و مبارزه با بازیکنان دیگر بپردازند. این بازی از گیم پلی بسیار ساده و اعتیادآوری برخوردار است و می تواند هر بازیکنی را برای مدت های طولانی سرگرم کند. این بازی نیز همانند بازی های معرفی شده در چند ماه ابتدایی سال 2021 با استقبال خوبی از جانب گیمرها مواجه شده است و میلیون ها بار دانلود شده است.

9-     بازی Into the Dead 2

یکی دیگر از بازی هایی که توسط کمپانی بازی سازی PIKPOK ساخته شده است و در بین 10 بازی برتر و باکیفیت تفنگی سال 2021 قرار گرفته است بازی Into the Dead 2 می باشد که می تواند هر بازیکنی را به وجد بیاورد. این بازی دنبال بازی جذاب و هیجان انگیز بازی Into the Dead 1 می باشد و در آن بازیکنان می توانند ماموریت ها و مراحل مختلف را پشت سر بگذارند و چالش های مختلفی را تجربه کنند. موسیقی و صداگذاری بی نظیر، کیفیت گرافیکی بالا، گیم پلی روان و اعتیاد آور، تنوع بالای سلاح و تجهیزات و ... از مهم ترین ویژگی های بازی بی نظیر Into the Dead 2 هستند.

بازی Into the Dead 2

10-   بازی Unkilled

بازی Unkilled را می توان هم در دسته بازی های زامبی و هم تیراندازی و تفنگی طبقه بندی کرد. در این بازی زیبا و جذاب که توسط کمپانی و استودیوی بازی سازی مطرح MADFINGER Games برای دستگاه های اندروید منتشر شده است نوعی ویروس خطرناک در شهر نیویورک پخش شده است و همه مردم به زامبی تبدیل شده اند. بازیکن در نقش کاراکتر جو می تواند بیش از 300 ماموریت مختلف را پشت سر بگذارد و با استفاده از سلاح های مختلف زامبی ها را نابود کند. بازی Unkilled را می توان یکی از بهترین و باکیفیت ترین بازی های موبایلی تفنگی در سال 2021 دانست که با استقبال بسیار خوبی نیز مواجه شده است.

سخن پایانی

بازی های موبایلی تفنگی از جمله بازی هایی هستند که محبوبیت بسیار زیادی در میان گیمرها دارند و سالانه ده ها بازی باکیفیت و بی نظیر در این سبک محبوب ساخته می شود. هر چند که انتخاب تعدادی از این بازی ها به عنوان بهترین بازی های تفنگی کار سخت و دشواری است اما بازی های معرفی شده در مقاله به دلیل ویژگی های ساختاری، قابلیت ها، میزان دانلود و محبوبیت و همچنین نظرات منتقدان و گیمرهای حرفه ای جز بهترین و باکیفیت ترین بازی های تفنگی سال 2021 شناخته می شوند. گیمرها می توانند برای دانلود و نصب هر کدام از بازی های مورد علاقه خود به رسانه گیم ایموجو مراجعه کنند و در سریع ترین زمان ممکن آنها را دریافت کنند. همچنین بازیکن می تواند از خدمات مختلف سایت مانند آموزش بازی، نقد و بررسی، رفع مشکلات و ... بهره مند شود.

 






 
اخبار داغ:
اسم ناجور این کوچه خواستگاران را فراری می دهد+ عکس
رامین رضاییان از بازی با پرسپولیس محروم شد؟
ستاره سپاهان با این استوری در آستانه دیدار با پرسپولیس جنجال به پا کرد! (تصویر)
ویدیویی از رقص معرکه ی حامد آهنگی با پیرمرد های برنامه شب های آهنگی 2 /گروهی چه خوشکل میرقصند+بیوگرافی !!!
چرا آیت الله هاشمی با لباس روحانیت، در شهر وحشت زده کرمانشاه گشت زد؟
استوری عجیب امید نورافکن علیه پرسپولیس + عکس
جمله عجیب کاپیتان استقلال به وحید امیری: موتور براوو هم نیستی!
جزییات پرداخت کمک رفاهی به فرهنگیان در آستانه روز معلم
پیش بینی قیمت طلا و سکه 11 اردیبهشت 1403؛ سکه امامی وارد روند صعودی شد
احکام جدید حقوق مستمری بگیران و بازنشستگان تامین اجتماعی چه زمانی صادر می شود؟ (11 اردیبهشت 1403)
قیمت دلار و یورو امروز سه شنبه 11 اردیبهشت 1403 + جدول
پوست این سبزیجات را هرگز نباید کند
میزان سود سهام سرمایه برای مرحله سوم تعیین شد.
پرسپولیس با اصالت است و باید از کاری که استقلال کرد دوری کنیم! | کار رقیب وجهه بین المللی شان را خراب می کند
تصمیم عجیب تراکتوری ها پیش از دیدار با استقلال
شغل عجیب و شوکه کننده فریبرز عرب نیا در کانادا !
زمان نهایی همسان سازی حقوق بازنشستگان اعلام شد | افزایش 35 درصدی حقوق بازنشستگان به مرحله اجرا رسید
1600 پهلوان پنبه دستگیر شدند!
رونمایی از ماچ و بوسه ریما رامین فر و امیر جعفری / عشق این زوج جهانی شد + عکس و بیوگرافی
خبر جدید سازمان تامین اجتماعی درباره افزایش مستمری بازنشستگان
آخرین و جدیدترین خبر از افزایش حقوق بازنشستگان تامین اجتماعی بانک رفاه 11 اردیبهشت
صحبت های جدید و جنجالی «بریتنی اسپیرز» با «سام اصغری» پس از طلاق!
تصاویری دیده نشده از مراحل آماده سازی عملیات وعده صادق+ فیلم

موضوعات داغ:
حقوق بازنشستگان
تامین اجتماعی
بازنشستگان تامین اجتماعی
افزایش حقوق بازنشستگان
افزایش حقوق
فریبرز عرب نیا
قیمت طلا و سکه
میلیارد تومان
رفاه اجتماعی
امید نورافکن
صنایع نظامی
شهرستان بابلسر
سد سیازاخ
احمد تاج الدینوف
بردپیت
دستخط
انحصارطلبی صداوسیما
جمهوری خواهان آمریکا
عصر حجر
زندان مشهد
هاکی زنان
روز روابط عمومی و ارتباطات
مرجعیت علمی
میانا
جان برنان
یادداشت روز
رئال بتیس بارسلونا
مصوبه شورای گفتگو
غازی زعیتر
ترکیدگی لوله آب
پایگاه خبری تحلیلی
هواداران پرسپولیس
تیم ملی کشتی فرنگی
افزایش مستمری ها
شبکه های اجتماعی
مدیرکل ارتباطات
کاپیتان تیم ملی
مرکز پژوهش های
کاهش ساعت کاری
شورای عالی کار
تمرین استقلال
سیدحسین حسینی
بینی قیمت طلا
اقتصاد ایران
راه حل سیاسی
کنترل جمعیت
پایگاه خبری
آیت الله هاشمی رفسنجانی
تیم فوتبال پرسپولیس
تیم فوتبال استقلال
پایگاه اطلاع رسانی
کارشناسان اقتصادی
بازیکن پرسپولیس
کمیسیون اجتماعی
مقام معظم رهبری
باشگاه تراکتور
کارگردان سینما
علیرضا جهانبخش
فوتبال استقلال
زنان و خانواده
مجتمع گردشگری
محمدعلی گرایی
تمدید قرارداد
یحیی گل محمدی
جامعه کارگری
هافبک سپاهان
شورای نگهبان
سرمایه گذاری
شورای اسلامی
رییس اتحادیه
رافائل سیلوا
حداقل دستمزد
یارانه بنزین
ضربات پنالتی
رییس کمیسیون
بهره برداری
تئاتر ایران
اطلاع رسانی
ویژه برنامه
مدیران شهری


 

کلینیک ترک اعتیاد
دانلود آهنگ | فضا2موزیک
ورق گالوانیزه چیست؟+منبع
رومارن
تهران روز
دانلود آهنگ های فوق العاده زیبا و جدید
دانلود آهنگ جدید
آکس مگ
فروشگاه ساز پادروشاپ
دوره ارز دیجیتال
موسسه مهاجرتی
اموزش کراتینه
ترندیول
پارتیشن
پارتیشن اداری
پارتیشن شیشه ای
پارتیشن شیشه ای
بیت موزیک
اجاره وثیقه
عایق پلیمری
دادخواه وکالت
قرعه کشی انلاین
رز موزیک
خدمات مرکزی بوش
تور مشهد با قطار
سیم بکسل و جرثقیل
قطعات ماشین آلات صنعتی
PDF سوالات پرتکرار مصاحبه دکتری با جواب
تعبیر خواب
هزینه چاپ کتاب
مجتمع فنی ونک
mexc
باحال مگ
دانلود رمان
خرید فنس چمنی
سفربازی؛ رزرو هتل با تخفیف
اخبار بازیگران
موزیک تگ
دانلود آهنگ ایرانی
ویکی درمان
مبلشویی تخصصی سعید در قائمشهر
ترخیص کالا از گمرک بندرعباس
خرید بلیط قطار مشهد
تحلیل بیت کوین
خرید سابسکرایب یوتیوب
خرید فالوور واقعی
پلازا
خرید پرفکت مانی
پایان نامه ارشد معماری
رزرو ارزان هتل
ایرانی موزیک
خرید گجت های خاص
دانلود فیلم
دانلود سریال





همه حقوق این سایت برای قطره محفوظ است. قطره مسئولیتی در قبال محتوای مطالب ندارد.
تمامی خدمات این سایت، حسب مورد دارای مجوزهای لازم از مراجع مربوطه می باشند و فعالیت های این سایت تابع قوانین و مقررات جمهوری اسلامی ایران است.