مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 اسفند 1401 ساعت 21:552023-02-25اجتماعي

اقداماتی که شبکه گاز خراسان جنوبی را پایدار می کند


استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اجرای خط لوله گاز از سه راهی دشتک- زابل - سربیشه مصوب و ابلاع شد، گفت: این اقدام بزرگی است که شبکه گاز خراسان جنوبی را پایدار می کند.

- ایسنا/خراسان جنوبی استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه اجرای خط لوله گاز از سه راهی دشتک- زابل - سربیشه مصوب و ابلاع شد، گفت: این اقدام بزرگی است که شبکه گاز خراسان جنوبی را پایدار می کند.

جواد قناعت، امروز شنبه 6 اسفند در همایش تقدیر از کارکنان شرکت گاز استان، اظهار کرد: در فصل زمستان و برودت هوا کارکنان شرکت گاز استان در خط مقدم خدمت به مردم قرار داشتند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، استاندار با بیان اینکه از زمان استقرار در استان، موضوع گاز را با جدیت دنبال کردیم، گفت: افت فشار گاز معمولاً هر چند سال به دلیل برودت و تشدید سرمای هوا رخ می دهد که در سال جاری به دلیل یخبندان و قطع واردات گاز از کشور تاجیکستان در تأمین انرژی دچار مشکلات کوچکی شدیم.

قناعت با بیان اینکه خراسان جنوبی نیز در انتهای خط گازرسانی و نیز در کنار برخی استان های پرمصرف گاز کشور قرار دارد، یادآور شد: همین عوامل سبب شده در برودت هوا و مدیریت انرژی گاهاً دچار مشکل شویم که در سال جاری هم پیش بینی ها برای افت شبکه ها از قبل انجام شده بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقداماتی که شبکه گاز خراسان جنوبی را پایدار می کند

اقداماتی که شبکه گاز خراسان جنوبی را پایدار می کند