مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 14 مهر 1401 ساعت 06:022022-10-06اجتماعي

خلیج فارس متلاطم می شود


کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر از افزایش سرعت وزش باد در سطح استان خبر داد و گفت: خلیج فارس تاحدودی مواج و متلاطم می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بوشهر، پیام مساعدی صبح امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار داشت: بررسی نقشه های هواشناسی نشان می دهد امروز و در برخی ساعات سرعت وزش بادهای شمال غربی تا حدودی بر روی دریا افزایش می یابد و طی این مدت دریا تا حدودی متلاطم پیش بینی می شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر اضافه کرد: از روز جمعه تا روز یکشنبه آینده به سبب وزش باد جنوبی، انتظار می رود رطوبت و شرجی هوا افزایش یابد.

وی بیان کرد: برای ساعات آینده آسمان استان صاف تا قسمتی ابری همراه با غبار محلی، طی ساعاتی وزش باد گاهی گردوخاک، در برخی نقاط مه صبحگاهی پیش بینی می شود.

مساعدی خاطرنشان کرد: جهت وزش باد غالباً شمال غربی تا جنوب غربی با سرعت 10 تا 32 گاهی 40 کیلومتر در ساعت و در سواحل جنوبی بر روی دریا گاهی بیش از 46 کیلومتر در ساعت خواهد بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر افزود: ارتفاع موج دریا در سواحل شمالی و مرکزی 60 تا 120 و فردا 30 تا 90 گاهی 120 سانتیمتر و در سواحل جنوبی طی امروز 90 تا 150 گاهی 180 سانتیمتر خواهد بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خلیج فارس متلاطم می شود

خلیج فارس متلاطم می شود