مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 شهریور 1400 ساعت 04:352021-08-28سياسي

آغاز یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در مازندران


مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران از آغاز یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در این استان خبر داد.

- آرزو ولیپور با اشاره به آغاز یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در استان بیان کرد: تاکنون مشارکت خوبی توسط هم استانی ها و کتاب دوستان عزیز در این جشنواره داشته ایم و انتظار می رود در هفته های آینده نیز بهتر شود.

وی با ابراز خرسندی از استقبال گسترده هم استانی ها از جشنواره کتابخوانی رضوی در دهمین دوره برگزاری این جشنواره، گفت: آمار ارائه شده از رشد چشمگیر شرکت کنندگان نشان دهنده ظرفیت های عظیم در این عرصه است، پس برای بهره مندی از آن باید بیش از پیش تلاش کنیم.

مدیرکل کتابخانه های عمومی مازندران با بیان اینکه تبلیغ جشنواره کتابخوانی رضوی بر عهده همه ادارات و نهادها است، تصریح کرد: استان مازندران در جشنواره های گذشته نشان داده است ظرفیت پیشتازی را دارد و نیاز است همه نهادهای فرهنگی، اجتماعی و سیاسی پای کار باشند و در تبلیغ و اطلاع رسانی این جشنواره تلاش کنند.

این مسئول فرهنگی استان مازندران با اشاره به مهم ترین اهداف این جشنواره، ادامه داد: این جشنواره در راستای اشاعه و ترویج فرهنگ منور رضوی، گسترش فرهنگ کتابخوانی، شناسایی و معرفی کتاب های فاخر مرتبط با فرهنگ و سیره اهل بیت (ع)، با اضافه شدن بخش ویژه حضرت مهدی (عج)


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در مازندران

آغاز یازدهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در مازندران