مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 12 تیر 1399 ساعت 08:402020-07-02اقتصادي

واحدهای صنعتی کرمانشاه با ظرفیت 30 تا 80 درصدی فعالیت می کنند


دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه، مشکل عمده واحدهای تولیدی را کمبود نقدیندگی دانست و گفت: 280 واحد از یک هزار و 112 واحد صنعتی استان به صورت تعطیل و یا نیمه تعطیل است و مابقی نیز با ظرفیتی بین 30 تا 80 درصد مشغول به فعالیت هستند.

- فرهاد مرزی امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در کرمانشاه ضمن تبریک هفته صنعت به صنعتگران و تلاشگران استان، اظهار داشت: واحدهای تولیدی استان با توجه به شرایط اقتصادی حاکم امروز در جامعه توانسته اند با حفظ تولید و اشتغال به فعالیت خود ادامه دهند.

وی به وجود یک هزار و 112 واحد صنعتی در استان اشاره و بیان کرد: حدود 280 واحد از این تعداد به صورت تعطیل و یا نیمه تعطیل هستند و مابقی نیز با ظرفیتی بین 30 تا 80 درصد مشغول به تولید برای استان و خارج از استان و حتی صادرات هستند.

دبیر خانه صنعت، معدن و تجارت استان کرمانشاه بحث نقدیندگی را اهم مشکلات واحدهای تولیدی دانست و گفت: واحدها با مشکلات نقدیندگی روبه رو هستند نرخ ارز دائما تغییر می کند به طوری که دیگر واحدها قادر به خرید تعهدی نیستند و باید به صورت نقدی خرید کنند، در حال حاضر سرمایه در گردش تمام تولیدکنندگان به یک چهارم و یک پنجم رسیده است.

وی به مشکلات بازار فروش هم اشاره ای داشت و تصریح کرد: توان خریداری به علت شیوع ویروس کرونا کم شده همین سبب شده فرو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

واحدهای صنعتی کرمانشاه با ظرفیت 30 تا 80 درصدی فعالیت می کنند

واحدهای صنعتی کرمانشاه با ظرفیت 30 تا 80 درصدی فعالیت می کنند