مطالب مرتبط:
سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی: اسراییل مطمئن باشد که چنان سیلی محکمی از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت دریافت خواهد کرد که دیگر نتواند از جای خود بلند شود.
قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت
شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت قدردانی کرد
شاهد پاسخ کوبنده سپاه اسلام و جبهه مقاومت بودیم
منبع فلسطینی: حمله ایران فقط از یک جبهه بود
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 14:502024-04-14سياسي

تمام ظرفیت های دانشگاهی را در اختیار جبهه مقاومت قرار خواهیم داد


ضمن اعلام حمایت از نیروی نظامی فعال در عملیات شب گذشته اعلام می کنم تمام ظرفیت های عملیاتی خود را در اختیار جبهه مقاومت قرار خواهیم داد.

- مقیمی در حاشیه تجمع دانشجویان در مقابل مزار شهدای دانشگاه تهران: تمام ظرفیت های دانشگاهی را در اختیار جبهه مقاومت قرار خواهیم داد رییس دانشگاه تهران گفت: ضمن اعلام حمایت از نیروی نظامی فعال در عملیات شب گذشته اعلام می کنم تمام ظرفیت های عملیاتی خود را در اختیار جبهه مقاومت قرار خواهیم داد.

  به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، تجمع اساتید و دانشجویان امروز پس از برگزاری نماز ظهر و عصر در مقابل مزار شهدای دانشگاه تهران در حمایت از مجاهدت سربازان سپاه اسلام برگزار شد.

در این مراسم علاوه بر دانشجویان و اساتید دانشگاه تهران، رییس دانشگاه آزاد و نماینده ولی فقیه در دانشگاه تهران حضور داشتند.

در ابتدای مراسم شرکت کنندگان ضمن حمایت از مردم فلسطین با شعار با شعار مرگ بر اسراییل و مرگ بر آمریکا از اقدام شب گذشته سپاه پاسداران حمایت کردند.

در این مراسم سید محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران ضمن تبریک پیروزهایی جبهه مقاومت و گرامیداشت شهدای انقلاب اسلامی اظهار کرد: شب گذشته شاهد اتفاقا مبارکی در منطقه بودیم که باعث شادی و احساس غرور مسلمانان جهان شد، همانطور که در رسانه ها مشاهده کردید در اقصی نقاط کشورهای منطقه


برچسب ها: دانشگاه تهران - دانشگاه - جبهه مقاومت - دانشجویان - تهران - مقاومت - عملیات
آخرین اخبار سرویس:

تمام ظرفیت های دانشگاهی را در اختیار جبهه مقاومت قرار خواهیم داد

تمام ظرفیت های دانشگاهی را در اختیار جبهه مقاومت قرار خواهیم داد