مطالب مرتبط:
سرتیپ پاسدار مرتضی قربانی: اسراییل مطمئن باشد که چنان سیلی محکمی از جمهوری اسلامی و جبهه مقاومت دریافت خواهد کرد که دیگر نتواند از جای خود بلند شود.
هشدار ستادکل نیروهای مسلح ایران به اردن
اردن هدف بعدی حمله ایران است؟/ خبر مهم یک منبع آگاه در نیروهای مسلح
نیروهای مسلح تحرکات نظامی اردن را زیر نظر گرفتند
نیروهای مسلح ما در آمادگی کامل به سر می برند
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 26 فروردین 1403 ساعت 12:152024-04-14سياسي

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت


شورای نگهبان با صدور بیانیه ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های فلسطین اشغالی قدردانی کرد.

- شورای نگهبان با صدور بیانیه ای از اقدام نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حمله موفق به مواضع رژیم صهیونیستی در سرزمین های فلسطین اشغالی قدردانی کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، متن بیانیه شورای نگهبان به شرح زیر است: وَ قاتِلُوهُمْ حَتَّی لا تَکُونَ فِتْنَهٌ وَ یَکُونَ الدِّینُ لِلَّهِ فَإِنِ انْتَهَوْا فَلا عُدْوانَ إِلَّا عَلَی الظَّالِمِینَ (سوره بقره آیه 193) شب گذشته سرانجام انتظارها به پایان رسید و حمله گسترده موشکی و پهپادی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به جنایت های رژیم صهیونیستی انجام و مواضع نظامی این رژیم در سرزمین های فلسطین اشغالی با موفقیت هدف قرار گرفت.

این رژیم جنایتکار و کودک کُش در ادامه شرارت هایش در روزهای گذشته با حمله به ساختمان کنسولی سفارت جمهوری اسلامی ایران در شهر دمشق، جمعی از فرماندهان نظامی ایران را به شهادت رساند و می بایست پاسخی محکم و بازدارنده دریافت می کرد.

سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، با ده ها فروند موشک و پهپاد و تاکتیک های پیچیده، مواضع اطلاعاتی و پشتیبانی در حمل


برچسب ها: جمهوری اسلامی ایران - نیروهای مسلح - شورای نگهبان - رژیم صهیونیستی - سپاه پاسداران انقلاب - فلسطین اشغالی - جمهوری اسلامی
آخرین اخبار سرویس:

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت

قدردانی شورای نگهبان از نیروهای مسلح و جبهه مقاومت