مطالب مرتبط:
بیش از یک هزار و 201 بازدید از مراکز گردشگری در نوروز امسال در کرمانشاه صورت گرفت
مراجعه 10 هزار بیمار به مراکز درمانی دانشگاه علوم پزشکی زاهدان
مراکز درمانی همدان در طرح سلامت نوروزی پذیرای بیش از 83 هزار نفر بودند
وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت های اورژانس در نوروز امسال
وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت های اورژانس در نوروز امسال
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 9 فروردین 1403 ساعت 11:152024-03-28پزشكي

بیش از 83 هزار مراجعه به مراکز درمانی همدان در نوروز امسال


رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از تداوم ارائه خدمت در ایام نوروز با بهره مندی بیش از 83 هزار مراجعه به مراکز درمانی خبر داد.

- ایسنا/همدان رییس دانشگاه علوم پزشکی همدان از تداوم ارائه خدمت در ایام نوروز با بهره مندی بیش از 83 هزار مراجعه به مراکز درمانی خبر داد.

دکتر محمد مهدی مجذوبی با اشاره به آمادگی کامل مراکز درمانی برای ارائه خدمات حوزه سلامت در ایام نوروز، افزود: مراکز دولتی و حتی بخشی از مطب های خصوصی برای ارائه خدمات در ایام نوروز هماهنگ شده اند.

وی با اشاره به اینکه از ابتدای طرح سلامت نوروزی که از 25 اسفندماه آغاز شده تا 8 فروردین ماه 83هزار و 852 مراجعه به مراکز درمانی استان اعم از مراکز دولتی، خصوصی و خیریه صورت گرفته است، اظهار کرد: در این مدت 4 هزار و 68 بیمار در بیمارستان های سطح استان بستری شدند و 1932 عمل جراحی در این مراکز انجام شده است.

مجذوبی همچنین به وقوع 283 حادثه ترافیکی در سطح استان از ابتدای طرح سلامت نوروزی اشاره کرد و گفت: تعداد 547 نفر در این حوادث مصدوم شده و متأسفانه پنج نفر فوت شدند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دریافت خبر ایسنا، مجذوبی با بیان اینکه در ایام نوروز همچنان ارائه خدمات به مراجعین و مسافران ادامه دارد و هیچ خدمتی دچار اختلال یا وقفه نشده است، به مردم توصیه کرد: در روزهای پایانی تعطیلات در ترددهای بین شهری ب


برچسب ها: مراکز درمانی - دانشگاه علوم پزشکی همدان - رییس دانشگاه علوم پزشکی - مراکز - ایام نوروز - دانشگاه علوم پزشکی - درمانی
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 83 هزار مراجعه به مراکز درمانی همدان در نوروز امسال

بیش از 83 هزار مراجعه به مراکز درمانی همدان در نوروز امسال