مطالب مرتبط:
وزیر بهداشت:182 هزار ماموریت توسط اورژانس در کشور انجام شد
کاهش 6 درصدی ماموریت های اورژانس در ایام نوروز
اطلاعیه تامین اجتماعی از زمان واریزی افزایش حقوق بازنشستگان برای امسال | حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی چه زمان با چه مبلغی افزایش پیدا می کند؟ | خبر خوش برای بازنشستگان رسید
افزایش 13 درصدی تردد اتوبوس های نوروز امسال در فارس
سه هزار و 559 ماموریت توسط اورژانس لرستان انجام شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 8 فروردین 1403 ساعت 20:052024-03-27پزشكي

وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت های اورژانس در نوروز امسال


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  گفت: از 25 اسفندماه تاکنون در سطح کشور 182 هزار ماموریت اورژانس انجام گرفته شده که ماموریت های اورژانس در نوروز امسال نسبت به سال قبل شش درصد کاهش داشته است.

- ایسنا/اصفهان وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی  گفت: از 25 اسفندماه تاکنون در سطح کشور 182 هزار ماموریت اورژانس انجام گرفته شده که ماموریت های اورژانس در نوروز امسال نسبت به سال قبل شش درصد کاهش داشته است.

دکتر بهرام عین اللهی در گفت وگو با خبرنگاران، اظهار کرد: مرکز اورژانس با حضور 26 هزار نفر به صورت شبانه روزی در حال خدمت به شهروندان در تعطیلات نوروزی هستند.

وی افزود: شهروندان در تعطیلات عید نوروز 607 هزار تماس با اورژانس کشور گرفته اند که 58 هزار بیمار توسط اورژانس در محل درمان شده و 77 هزار نفر با آمبولانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

وی تصریح کرد: مراجعه دو میلیون و 700 هزار بیمار در این ایام به ثبت رسید که دو میلیون و 200 هزار نفر آنها سرپایی درمان شدند و 850 بیمار بدحال احیای قلبی شدند.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تاکید کرد: بیمارستان های کشور میزبان 470 هزار بیمار هستند و 116 هزار عمل جراحی در کشور انجام شده که 35 هزار جراحی به صورت اورژانسی بوده است.


برچسب ها: اورژانس - ماموریت - درمان و آموزش پزشکی - هزار - نوروز - درمان و آموزش - آموزش پزشکی
آخرین اخبار سرویس:

وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت های اورژانس در نوروز امسال

وزیر بهداشت خبر داد: کاهش ماموریت های اورژانس در نوروز امسال