مطالب مرتبط:
جانبازان 50 درصد به بالا مجاز به واردات یک دستگاه خودرو شدند
مجوز مجلس به جانبازان 50 درصد و بالاتر برای واردات یک دستگاه خودرو
وام ودیعه مسکن 300 میلیون تومان شد/ جانبازان مجاز به واردات یک دستگاه خودرو شدند
مجوز به جانبازان 50 درصد و بالاتر برای واردات خودرو
کدام جانبازان مجوز واردات خودرو گرفتند؟
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 11:152024-01-27سياسي

جانبازان 50 درصد به بالا مجاز به واردات یک دستگاه خودرو شدند


نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت صمت را مکلف کردند تا با معرفی بنیاد شهید اجازه واردات یک دستگاه خودرو به جانبازان 50 درصد و بالاتر را بدهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار سیاسی خبرگزاری فارس، نمایندگان در نشست علنی نوبت صبح امروز (شنبه، 7 بهمن ماه) مجلس شورای اسلامی در جریان بررسی بخش هزینه ای لایحه بودجه سال 1403 کل کشور، با ردیف (10) بند (ث) تبصره (13) ماده واحده این لایحه موافقت کردند.

بر این اساس وزارت صمت مکلف شد تا با معرفی بنیاد شهید اجازه واردات یک دستگاه خودرو به جانبازان 50 درصد  و بالاتر را بدهد.

در ردیف (10) بند (ث) تبصره (13) ماده واحده این لایحه آمده است: وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانبازان پنجاه درصد (50%) و بالاتر که در سنوات گذشته از تسهیلات موضوع ماده (45) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب 3/ 4/ 1386 استفاده ننموده اند، مجوز واردات یک دستگاه خودرو متناسب با وضعیت جانبازی ایثارگر با رعایت قوانین و مقررات ارائه نماید.

درخصوص سایر مشمولان ماده (45) قانون مذکور از محل تسهیلات قرض الحسنه بند (ث) این تبصره برای خرید خودرو داخلی اقدام می گردد.


برچسب ها: مجلس شورای اسلامی - جانبازان - بنیاد شهید - یک دستگاه - بنیاد شهید و امور ایثارگران - شورای اسلامی - وزارت صنعت، معدن و تجارت
آخرین اخبار سرویس:

جانبازان 50 درصد به بالا مجاز به واردات یک دستگاه خودرو شدند

جانبازان 50 درصد به بالا مجاز به واردات یک دستگاه خودرو شدند