مطالب مرتبط:
تورم سالانه به 43.6 درصد رسید | نرخ تورم در گیلان بالاتر از میانگین کشوری
ماجرای بلاتکلیفی 2 ساله 700 دستگاه ویلچر متعلق جانبازان در گمرک تهران
ماجرای بلاتکلیفی 2 ساله 700 دستگاه ویلچر متعلق جانبازان در گمرک تهران
ترخیص 4997 دستگاه خودرو سواری از گمرکات در سال جاری
امکان واردات خودروی BMW برای جانبازان مهیا شد
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 7 بهمن 1402 ساعت 10:352024-01-27اقتصادي

مجوز مجلس به جانبازان 50 درصد و بالاتر برای واردات یک دستگاه خودرو


نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت، معدن و تجارت را مکلف کردند که به جانبازان پنجاه درصد و بالاتر مجوز واردات یک دستگاه خودرو متناسب با وضعیت جانبازی ایثارگر با رعایت قوانین و مقررات ارائه نماید.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی وزارت صنعت، معدن و تجارت را مکلف کردند که به جانبازان پنجاه درصد و بالاتر مجوز واردات یک دستگاه خودرو متناسب با وضعیت جانبازی ایثارگر با رعایت قوانین و مقررات ارائه نماید.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه نوبت صبح امروز شنبه هفتم بهمن 1402 و در جریان رسیدگی به گزارش سایت قطره و به نقل ازکمیسیون تلفیق لایحه بودجه سال 1403 در بخش هزینه ای، با تصویب جزء 10 بند ث تبصره 13 این لایحه به شرح زیر موافقت کردند: 10- وزارت صنعت، معدن و تجارت مکلف است با معرفی بنیاد شهید و امور ایثارگران به جانبازان پنجاه درصد (50%) و بالاتر که در سنوات گذشته از تسهیلات موضوع ماده (45) قانون جامع خدمات رسانی به ایثارگران مصوب 1386/4/3 استفاده ننموده اند، مجوز واردات یک دستگاه خودرو متناسب با وضعیت جانبازی ایثارگر با رعایت قوانین و مقررات ارائه نماید.

در خصوص سایر مشمولان ماده (45) قانون مذکور از محل تسهیلات قرض الحسنه بند (ث) این تبصره برای خرید خودرو داخلی اقدام می گردد.


برچسب ها: وزارت صنعت، معدن و تجارت - صنعت، معدن و تجارت - مجلس شورای اسلامی - نمایندگان مجلس - شورای اسلامی - جانبازان - قوانین و مقررات
آخرین اخبار سرویس:

مجوز مجلس به جانبازان 50 درصد و بالاتر برای واردات یک دستگاه خودرو

مجوز مجلس به جانبازان 50 درصد و بالاتر برای واردات یک دستگاه خودرو