مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 6 آبان 1402 ساعت 16:152023-10-28اقتصادي

ساخت 5 طرح اردوگاه های تفریحی و رفاهی و مجتمع خدمات تفریحی و رفاهی در گچساران


رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گچساران گفت: در این شهرستان 5 طرح اردوگاه های تفریحی و رفاهی، مجتمع خدمات تفریحی و رفاهی و واحدهای پذیرایی بین راهی در مناطق روستایی و شهری در دست ساخت است.

- رحیم خردمند در گفت و گو با خبرنگار فارس در گچساران اظهار کرد: تاکنون اقدامات متعددی در حوزه میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گچساران انجام شده است.

وی بیان کرد: در گچساران 5 طرح اردوگاه های تفریحی و رفاهی، مجتمع خدمات تفریحی و رفاهی و واحدهای پذیرایی بین راهی در مناطق روستایی و شهری در دست ساخت است.

رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گچساران با اشاره به پیشرفت فیزیکی 40 الی 50 درصد این طرح ها تصریح کرد:هم اکنون فاز نخست مجتمع خدماتی، رفاهی منطقه خیرآباد در زمینی به مساحت هفت هزار متر مربع و پیشرفت فیزیکی 40 درصد در دست اجراست.

  خردمند عنوان کرد: برای اجرای این طرح گردشگری امسال بیش از 38 میلیارد ریال تسهیلات بانکی از محل تسهیلات تبصره 18 پرداخت شد.

  وی گفت: همچنین طرح اردوگاه گردشگری در منطقه تلخاب شیرین این شهرستان به مساحت 6 هزار متر مربع و 50 درصد پیشرفت فیزیکی در دست اجراست.

  رییس اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گچساران خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح امسال 17 میلیارد ریال تسهیلات از محل تبصره 18 پردا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 5 طرح اردوگاه های تفریحی و رفاهی و مجتمع خدمات تفریحی و رفاهی در گچساران

ساخت 5 طرح اردوگاه های تفریحی و رفاهی و مجتمع خدمات تفریحی و رفاهی در گچساران