مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 3 مهر 1402 ساعت 13:302023-09-25اجتماعي

بهسازی و مرمت جاده های عشایری بروجرد


معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: به دنبال ایجاد زیرساخت و توسعه راه های روستایی و عشایری شهرستان جاده عشایری روستای دره بیداد شهرستان بهسازی و مرمت شد.

- ایسنا/لرستان معاون استاندار لرستان و فرماندار بروجرد گفت: به دنبال ایجاد زیرساخت و توسعه راه های روستایی و عشایری شهرستان جاده عشایری روستای دره بیداد شهرستان بهسازی و مرمت شد.

مسلم مرادی امروز سوم مهرماه در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: به دنبال ایجاد زیرساخت و توسعه راه های روستایی و عشایری شهرستان، با همکاری و مشارکت اداره راهداری، امور منابع آب، امور عشایر شهرستان و.

جاده عشایری روستای دره بیداد جهت تردد روستاییان و عشایر گرامی بهسازی و مرمت شد.

وی تصریح کرد: هم اکنون 700 خانوار عشایر این شهرستان با داشتن 110 هزار رأس دام سبک و سنگین سالانه یک هزار و 500 تن فرآورده گوشتی تولید می کنند.

فرماندار بروجرد خاطرنشان کرد: عشایر قشری تولیدکننده هستند که رفع مشکلات آن ها ضروری است و تداوم فروش دام در بین عشایر، به مرور منجر به بیکار شدن و مهاجرت آن ها به حاشیه شهرها می شود.

مرادی اضافه کرد: عشایر ایران از پشتوانه های بزرگ کشور و محافظان امنیت هستند و در هر نقطه پاسدار ملیت، دین، طرفدار روحانیون و علاقه مند به سنت بومی کشور بوده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بهسازی و مرمت جاده های عشایری بروجرد

بهسازی و مرمت جاده های عشایری بروجرد