مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 12:102023-03-02اقتصادي

ارائه سرویس رایگان مدرسه به 5800 دانش آموز معلول شهر تهران در سال آتی


رییس کمیته بودجه شورای شهر تهران در تشریح بودجه 1402 شهرداری تهران در ماموریت حمل و نقل گفت: تخصیص 45 درصدی بودجه شهرداری تهران به ارزش 34 هزار میلیارد تومان به حوزه حمل و نقل نشان از اهتمام شورای ششم در حل معضلات حمل و نقل عمومی و به تبعه آن کاهش آلودگی هوا دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، میثم مظفر رییس کمیته بودجه شورای اسلامی شهر تهران در تشریح بودجه سال آینده شهرداری تهران بیان کرد: در اتفاقی کم سابقه 45 درصد از کیک بودجه ای که برای شهرداری تهران مصوب شد به حوزه حمل و نقل و ترافیک به ارزش 34هزار میلیارد تومان اختصاص یافت، به طور قطعی توسعه حمل و نقل عمومی اصلی ترین اولویت شورای ششم است و انتظار داریم با این تدابیر بودجه ای خاص که صورت گرفته، شهرداری تهران موفق به ایجاد تحولات چشمگیری در این حوزه شود.

مظفر ادامه داد: در زمینه افزایش ضریب جابجایی مسافر در شبکه مترو ، انعقاد قرارداد جهت تأمین و خرید 640 واگن جدید و پیش بینی رقم پیش پرداخت این قرارداد در بودجه سال آتی لحاظ شده که البته ساخت این واگن ها نیاز به زمان قابل توجهی دارد و از یک سال و نیم آینده به ناوگان مترو اضافه خواهد شد.

خرید و ورود 7 واگن جدید و اورهال 200 واگن در سال آینده و افزایش 8 ایستگاه جدید در خطوط 4 ، 6 و 7 مترو تهران در بودجه درنظر گرفته شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ارائه سرویس رایگان مدرسه به 5800 دانش آموز معلول شهر تهران در سال آتی

ارائه سرویس رایگان مدرسه به 5800 دانش آموز معلول شهر تهران در سال آتی