مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:502023-03-02اقتصادي

لیست مالکان بالای 100 خانه آماده شد!


سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: اطلاعات موجود در سامانه ملی املاک و اسکان کشور در خصوص وضعیت اقامتگاه های مسکونی بیش از 73 میلیون شخص حقیقی و حقوقی تکمیل شده است.

- سرپرست دفتر اقتصاد مسکن وزارت راه و شهرسازی گفت: اطلاعات موجود در سامانه ملی املاک و اسکان کشور در خصوص وضعیت اقامتگاه های مسکونی بیش از 73 میلیون شخص حقیقی و حقوقی تکمیل شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، ابوالفضل نوروزی، مشاور وزیر راه و شهرسازی و سرپرست دفتر اقتصاد مسکن روند تکمیل اطلاعات سامانه املاک و اسکان را تشریح کرد و با اشاره به اینکه همکاری خوبی در موضوع اخذ مالیات خانه های خالی با سازمان امور مالیاتی ایجاد شده است، توضیح داد: شناسایی خانه های خالی در حال افزایش است و با اولویت دانه درشت ها این مالیات اخذ خواهد شد.

به همین منظور وزارت راه و شهرسازی طی نامه ای فهرست اشخاص حقوقی و حقیقی دارای بیش از 100 و بین 50 تا 100 واحد مسکونی خالی را به سازمان امور مالیاتی ارسال کرده است.

سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با اعلام اینکه پیش از ارسال این فهرست با ارسال پیامک و نامه اخطار، مهلت یک هفته ای برای مشخص کردن وضعیت واحدهای مسکونی، به اشخاص داده شد گفت: برخی با خوداظهاری، ساکن را معرفی یا ملک را برای فروش و اجاره به بازار عرضه کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لیست مالکان بالای 100 خانه آماده شد!

لیست مالکان بالای 100 خانه آماده شد!