مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:422023-03-02سياسي

توزیع 8 هزار نهال به یاد 8 هزار شهید همدان


رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان گفت: به یاد و خاطره 8 هزار شهید 8 هزار اصله نهال مثمر کاشته و رایگان توزیع می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان حسین خانجانی صبح امروز در جمع خبرنگاران از توزیع 8 هزار نهال به یاد 8 هزار شهید همدان خبر داد و اظهار کرد: سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری در هفته منابع طبیعی وروز درختکاری و از 15 اسفندماه در اجرای پویش مردمی با شعار درخت برای زندگی و به پاسداشت یاد و خاطره 8 هزار شهید استان همدان، شرکت کرده و اقدام به کاشت و توزیع رایگان 8 هزار اصله نهال می کند.

وی با اشاره به اهمیت ارتقای فضای سبز در شهر همدان افزود: هفته منابع طبیعی و روز درختکاری فرصتی برای توجه بیشتر به فضای سبز و جلب مشارکت شهروندان نسبت به کاشت و نگهداری درختان و اختصاص فضای کوچکی از محیط کار و زندگی خود به کاشت نهال و فضای سبز است.

 رییس سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان خاطرنشان کرد: در این راستا سازمان سیما منظر و فضای سبز شهری شهرداری همدان نسبت به راه اندازی سامانه ثبت نام اهدای نهال اقدام نموده و شهروندان می توانند با ورود به سامانه www.

simasabz.

hamedan.

ir نسبت به ثبت نام نهال رایگان اقدام کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع 8 هزار نهال به یاد 8 هزار شهید همدان

توزیع 8 هزار نهال به یاد 8 هزار شهید همدان