مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:262023-03-02سياسي

رفع اختلاف راه آهن با شهرداری برای احداث کمربندی اسلامشهر


نماینده مردم اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی گفت: با امضای صورتجلسه همکاری مشترک بین شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران و شهرداری اسلامشهر، موانع بوجود آمده برای احداث کمربندی شمالی اسلامشهر برطرف می شود.

- مهدی شریفیان، نماینده مردم اسلامشهر، ری، تهران، شمیرانات و پردیس در مجلس شورای اسلامی، در گفتگو با خبرنگار فارس در اسلامشهر اظهار کرد: در جلسه مشترکی که با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیران راه آهن جمهوری اسلامی، فرماندار و مسؤولان شهرستان اسلامشهر داشتیم، صورتجلسه همکاری مشترک بین شهرداری اسلامشهر و شرکت راه آهن جمهوری اسلامی ایران به منظور تکمیل پروژه کمربندی شمالی و استفاده حداکثری از فرصت های اقتصادی منطقه امضاء شد.

وی در تشریح جلسه مشترک با حضور وزیر راه و شهرسازی در خصوص پرونده تعارض پروژه کمربندی شمالی و اراضی شرکت راه آهن گفت: در جریان سفر رییس جمهور به شهرستان اسلامشهر یکی از مسائل مهمی که مورد تأکید قرار گرفت، موضوع لزوم همکاری شرکت راه آهن در واگذاری بخشی از اراضی خود جهت اجرای پروژه کمربندی شمالی بود که خوشبختانه دستور رفع مشکلات موجود داده شد.

نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی افزود: پیرو دستور ریاست جمهور، جلسات متعددی برگزار شد که در نهایت روز گذشته، جلسه ای با حضور وزیر راه و شهرسازی، مدیرعامل شر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع اختلاف راه آهن با شهرداری برای احداث کمربندی اسلامشهر

رفع اختلاف راه آهن با شهرداری برای احداث کمربندی اسلامشهر