مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 11:252023-03-02اقتصادي

شرط کاهش حوادث ترافیکی و تعداد فوتی ها چیست؟


اگر یک چهارم بار مالی ناشی از خسارت تصادفات جاده ای را به پیشگیری معطوف کنیم، حوادث ترافیکی بیش از 50 درصد کاهش می یابد و تعداد فوتی ها 70 درصد کمتر می شود.

- دبیرکل جمعیت هلال احمر گفت: اگر یک چهارم بار مالی ناشی از خسارت تصادفات جاده ای را به پیشگیری معطوف کنیم، حوادث ترافیکی بیش از 50 درصد کاهش می یابد و تعداد فوتی ها 70 درصد کمتر می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا یعقوب سلیمانی در سمپوزیوم ملی قرارگاه کاهش تلفات حوادث ترافیکی و پویش نوروز 1402 بدون حوادث ترافیکی گفت: با توجه به پیش بینی افزایش سفرهای نوروزی در فروردین 1402، جمعیت هلال احمر آمادگی خود را برای اجرای طرح نوروزی افزایش داده و در کنار دیگر دستگاه های مسئول آماده است تا در دو بخش پیشگیری از حادثه و امدادرسانی به حادثه دیدگان از تمام توان نیروهای متخصص خود و ناوگان امدادی زمینی و هوایی استفاده کند.

وی تاکید کرد: باید بر ایمن سازی جاده ها و خودروها بیش از هرچیز دیگری اهتمام ورزیده شود.

سلیمانی پیشنهاد داد: تدوین راهبرد ملی ایمنی و راه های کشور می تواند با تقسیم کار ملی در این زمینه شرایط مطلوبی را برای کاهش حوادث فراهم کند.

دبیرکل جمعیت هلال احمر در ادامه با اشاره به اهمیت ترویج فرهنگ ترافیکی گفت: در اواخر دهه 80 و اوایل دهه 90 شمسی اطلاع رسانی و اقدامات فرهنگی خوب و قوی توانست آمار


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شرط کاهش حوادث ترافیکی و تعداد فوتی ها چیست؟

شرط کاهش حوادث ترافیکی و تعداد فوتی ها چیست؟