مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:322023-03-02سياسي

رتبه ای عالی برای دکتر جوان کهگیلویه و بویراحمدی


در سی و ششمین جشنواره بین المللی خوارزمی، اولین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی و بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی رتبه ای عالی برای دکتر جوان کهگیلویه و بویراحمدی کسب شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج؛ سی و ششمین جشنواره بین المللی خوارزمی، اولین جشنواره نوآوری و فناوری خوارزمی و بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی با حضور آیت الله سیدابراهیم رییسی رییس جمهور، دکتر محمدعلی زلفی گل وزیر علوم و دکتر حسن زمانیان معاون وزیر علوم و رییس سازمان پژوهش های علمی و صنعتی ایران در سالن همایش های صدا و سیما با تقدیر از برترین ها به کار خود پایان داد.

در این مراسم برگزیدگان هر سه جشنواره خوارزمی معرفی و مورد تجلیل قرار گرفتند و دکتر خیبر دشتیان دانش آموخته دوره دکتری دانشگاه یاسوج، رتبه سوم پژوهش های بنیادی در گروه تخصصی فناوری های شیمیایی با عنوان طرح حسگرهای فتوالکتروشیمیایی برای پایش برخی گونه های زیستی را به خود اختصاص داد.

فراخوان بیست و چهارمین جشنواره جوان خوارزمی در فروردین ماه سال جاری، از طریق وبگاه جشنواره و سایر رسانه ها آغاز شد و ثبت نام متقاضیان در پایان مرداد ماه به اتمام رسید.

طرح های ارائه شده بر حسب موضوع، از طریق سامانه الکترونیکی برای ارزیابی به شانزده گروه تخصصی ارسال شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رتبه ای عالی برای دکتر جوان کهگیلویه و بویراحمدی

رتبه ای عالی برای دکتر جوان کهگیلویه و بویراحمدی