مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:272023-03-02فرهنگي

اسماعیلی: تروریسم رسانه ای تهدید بزرگ و مشترکی برای کشورهای جهان اسلام است


محمدمهدی اسماعیلی با بیان اینکه تروریسم رسانه ای امروزه تهدید بزرگ و مشترکی برای کشورهای جهان اسلام به شمار می رود، گفت: در این خصوص می بایست کشورهای مختلف جهان اسلام علی رغم برخی اختلاف دیدگاه ها در کنار هم قرار گیرند و اجازه ندهند دشمنان با حربه اختلاف .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، محمدمهدی اسماعیلی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی عصر دیروز چهارشنبه دهم اسفندماه با محمد وسام مرتضی وزیر فرهنگ لبنان در تالار وحدت تهران دیدار و گفتگو کرد.

وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در این دیدار ضمن اشاره به برپایی پرشور هفته فرهنگی ایران در بیروت پایتخت کشور لبنان گفت: با عنایت به استقبال خوبی که از برنامه های حوزه سینما، موسیقی و سرود در هفته فرهنگی ایران در بیروت شد، برای خلق تولیدات مشترک پروژه های سینمایی در حوزه مقاومت اسلامی با کشور دوست و برادر لبنان از هر حیث آماده همکاری هستیم.

وی در ادامه گفت: تولید اثر سینمایی در حوزه مقاومت اسلامی می بایست از حیث فنی و کیفی با بالاترین سطح ممکن به تولید برسد تا با درخشش در کشورهای جهان اسلام به نمایش درآید.

اسماعیلی در ادامه به برپایی باشکوه جشنواره های فجر اشاره کرد و گفت: به تازگی جشنواره های ملی و بین المللی فرهنگی و هنری فجر را پشت سر گذاشته ایم بطوری که صدها هزار نفر در تهران و شهرستان ها به تم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسماعیلی: تروریسم رسانه ای تهدید بزرگ و مشترکی برای کشورهای جهان اسلام است

اسماعیلی: تروریسم رسانه ای تهدید بزرگ و مشترکی برای کشورهای جهان اسلام است