مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:162023-03-02اجتماعي

آمادگی 122 اقامتگاه نوروزی در ایلام جهت پذیرش مسافران نوروزی


مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام گفت: 122 اقامتگاه در ایلام آماده پذیرش مسافران نوروزی هستند.

- فرزاد شریفی مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان ایلام صبح امروز در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام از آمادگی 122 اقامتگاه در ایلام جهت پذیرش مسافران نوروزی خبر داد و گفت: اکثر خانه های بوم گردی در  استان ایلام جهت استفاده مسافران و گردشگران در تعطیلات نوروزی رزرو شده است.

وی افزود: پیش بینی می شود مسافران در تعطیلات 1402 در مقایسه با نوروز 1401 استقبال بیشتری از مناطق  دیدنی و تفریحی استان ایلام داشته باشند.

 مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ایلام ادامه داد: تعداد 60 واحد بوم گردی، 51 خانه استیجاری در مهران با ظرفیت 1785 نفر به استعداد هر خانه 35 نفر کف خواب و  11 هتل با ظرفیت 4003 نفر  در کل استان پذیرای مسافران نوروزی خواهند بود.

شریفی  با تاکید بر اینکه، هر فرد یا شرکتی که توان ایجاد خانه های استیجاری برای ایام نوروز و پذیرش مسافران نوروزی را دارد برای اخذ مجوز و آگاهی از شرایط این اقامتگاه ها اقدام کند،گفت: لازم به ذکر است همه تورهای گردشگری زیر نظر کارشناسان گردشگری و  با اتصال به سامانه جانا (سامانه جامع نظارت، آمار و اطلاعات تاسیسات گردشگری) در ایلام  فعال هستند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمادگی 122 اقامتگاه نوروزی در ایلام جهت پذیرش مسافران نوروزی

آمادگی 122 اقامتگاه نوروزی در ایلام جهت پذیرش مسافران نوروزی