مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 10:152023-03-02سياسي

گلایه از کاهش 15 درصدی بودجه شورای عالی استان ها


رییس شورای عالی استان ها از کاهش 15 درصدی بودجه این شورا توسط دولت گلایه کرد.

- رییس شورای عالی استان ها از کاهش 15 درصدی بودجه این شورا توسط دولت گلایه کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، پرویز سروری در آغاز چهاردهمین اجلاس عمومی شورای عالی استانها با اشاره به حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن ماه امسال گفت: به حمدالله بار دیگر شاهد هنرنمایی بزرگ ملت ایران بودیم، حضوری که باطل السحر نقشه دشمنان بود و نقشه آنها را نقش بر آب کرد.

تمام رسانه های استکبار بسیج شدند تا نظام را ساقط کنند اما مردم به صحنه آمدند و حضورشان به افرادی که امید زیادی بسته بودند و برنامه ریزی گسترده ای انجام داده بودند تا همبستگی ملت را از بین ببرند ناامید کرد.

وی ادامه داد: تقویت نظام شورایی یعنی تقویت جمهوریت و این که تصمیم سازی و تصمیم گیری برعهده مردم است و دشمن تلاش می کند این موضوع را از بین ببرد و بین مردم اختلاف و شکاف ایجاد کند.

رییس شورای عالی استانها در دیگر صحبت های خود با تاکید بر لزوم توجه به موضوع آموزش شوراها گفت: نظام شورایی کشور باید از قوانینی با کیفیت بالا برخوردار باشد و باید بتوانیم با کیفی بخشی آموزش موجب ارتقاء شوراها شویم.

روز گذشته اولین مرحله آموزش در جمع نمایندگان شورای عالی استان ها را آغاز کردیم و سعی در این است که با کمک وزارت کشور این ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلایه از کاهش 15 درصدی بودجه شورای عالی استان ها

گلایه از کاهش 15 درصدی بودجه شورای عالی استان ها