مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 09:552023-03-02اجتماعي

سمنان آماده میزبانی از مسافران/ طرح نوروزی آغاز شد


استاندار سمنان از آغاز طرح نوروزی میزبانی مسافران در استان خبر داد و گفت: اسکان مسافران نوروزی و همچنین مباحث مرتبط با گردشگری و تامین نیازهای زائران رضوی در این طرح دیده شده است.

- سید محمدرضا هاشمی در گفتگو با خبرنگار مهر ، از آغاز طرح نوروزی استقبال از مسافران در استان سمنان خبر داد و ابراز کرد: امسال به واسطه اینکه ماه رمضان از پنجم فروردین ماه آغاز می شود، قدری زودتر طرح استقبال نوروزی در استان سمنان آغاز و دستگاه های مرتبط، در آماده بارش کامل به سر می برند.

وی با بیان اینکه همکاری آستان قدس رضوی 14 موکب در مسیر استان سمنان برای ارائه خدمات به مسافران و زائران حرم رضوی تدارک دیده شده است، افزود: بازدید از مجتمع های بین راهی استقرار نمازخانه و سرویس های بهداشتی و همچنین تأمین سوخت مورد نیاز مسافران و … در استان مد نظر قرار گرفته است.

استاندار سمنان با بیان اینکه نمایشگاه ها و بازارچه های صنایع دستی در شهرهای استان نیز آماده میزبانی از زائران رضوی و مسافران نوروزی است، ابراز کرد: 45 روستای استان هم که در مسیر کریدور اصلی تهران – مشهد قرار دارند با تابلوهایی نقاط زیبا و گردشگری خود را معرفی می کنند تا مسافران بتوانند از آنها استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سمنان آماده میزبانی از مسافران/ طرح نوروزی آغاز شد

سمنان آماده میزبانی از مسافران/ طرح نوروزی آغاز شد