مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 09:152023-03-02سياسي

اعزام دانشجویان بازمانده از اردوی راهیان نور پیگیری می شود


استاندار خراسان جنوبی برای اعزام دانشجویان بازمانده از اردوی راهیان نور قول پیگیری داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، جواد قناعت چهارشنبه شب در دیدار با مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی راهیان نور را فرصتی مغتنم برای انتقال ارزش های دفاع مقدس به نسل جوان دانست و افزود: برای اعزام تعدادی از دانشجویان بازمانده از اردوهای راهیان نور به دلیل کمبود منابع و امکانات، پیگیری های لازم را انجام می دهیم.

سید مصطفی موسوی زاهد، مسئول ناحیه بسیج دانشجویی خراسان جنوبی هم در این دیدار بیان کرد: طی سال گذشته 509 نفر از دانشجویان به اردوی راهیان نور اعزام شدند.

وی با بیان اینکه در سال جاری هم هزار و 200 دانشجو از دانشگاه های سراسر استان به اردوی راهیان نور اعزام می شوند، گفت: اردوگاه خراسان جنوبی با ظرفیت 480 تخت جهت اسکان دانشجویان با عنوان پادگان شهید حبیب اللهی در شهر اهواز قرار دارد.

موسوی زاهد با اشاره به بازماندن حدود 200 نفر از دانشجویان از اردوی راهیان نور به دلیل کمبود اعتبارات، بیان کرد: برای اعزام این دانشجویان نیاز به چهار دستگاه اتوبوس است که هزینه های آن باید تأمین شود.

وی اظهار کرد: دانشجویان در قالب اردوی هفت روزه بر اساس سیر تشرف که هر دانشگاه برای دانشجویان خود برنامه ریزی و تعریف کرده از یادمان ها و مناطق مختلف عملیاتی ج


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام دانشجویان بازمانده از اردوی راهیان نور پیگیری می شود

اعزام دانشجویان بازمانده از اردوی راهیان نور پیگیری می شود