مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 09:002023-03-02بين الملل

پنتاگون از فروش احتمالی مهمات اف-16 به تایوان خبر داد


آژانس همکاری امنیتی دفاعی پنتاگون (DSCA) اعلام کرد، وزارت خارجه آمریکا مجوز اولیه برای فروش 619 میلیون دلاری مهمات اف-16 و تجهیزات مربوطه به تایوان را صادر کرده است.

- آژانس همکاری امنیتی دفاعی پنتاگون (DSCA) اعلام کرد، وزارت خارجه آمریکا مجوز اولیه برای فروش 619 میلیون دلاری مهمات اف-16 و تجهیزات مربوطه به تایوان را صادر کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از خبرگزاری اسپوتنیک، آژانس همکاری امنیتی دفاعی پنتاگون با انتشار بیانیه ای در وب سایتش عنوان داشت: وزارت امور خارجه آمریکا تصمیم گرفته است تا فروش احتمالی مهمات اف-16 و تجهیزات مربوطه را به ارزش 619 میلیون دلار به دفتر نمایندگی اقتصادی و فرهنگی تایپه در ایالات متحده تایید کند.

در این بیاینه آمده است: آژانس همکاری امنیتی دفاعی مجوز مورد نیاز را برای اطلاع رسانی کنگره نسبت به فروش احتمالی این تجهیزات ارائه کرد.

همچنین، دفتر نمایندگی تایوان در آمریکا درخواست خرید 100 موشک ضد تشعشع پرسرعت، 23 موشک آموزشی، 200 موشک پیشرفته متوسط برد هوا به هوا و 26 پرتابگر چند منظوره را درخواست داده است.

این بیانیه افزود: این اقدام توانایی تایوان را برای حفاظت از حریم هوایی اش، امنیت منطقه و مشارکت با ایالات متحده آمریکا افزایش خواهد داد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پنتاگون از فروش احتمالی مهمات اف-16 به تایوان خبر داد

پنتاگون از فروش احتمالی مهمات اف-16 به تایوان خبر داد