مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 08:452023-03-02اجتماعي

ممنوع شدن صدور مجوز مطب و مجتمع های پزشکی در مرکز تبریز


سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری کل استان آذربایجان شرقی بر لزوم اِعمال محدودیت در صدور مجوز مطب و مجتمع های پزشکی در مرکز کلانشهر تبریز تأکید کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از تبریز، احمد موقری صبح امروز  در جلسه پیگیری آخرین وضعیت پروژه شهرک سلامت و ساماندهی خدمات پزشکی در مکان مناسب با اولویت بخش های دولتی ، به موضوع نحوه ساماندهی صدور پروانه برای واحدهای پزشکی پرداخت و اظهار داشت: با توجه به حساسیت و اهمیت موضوع ترافیک سنگین مرکز شهر تبریز به دلیل وجود مراکز درمانی، کلینیک ها، آزمایشگا ها، مطب های پزشکی لزوم احداث شهرک سلامت و انتقال مطب پزشکان مرکز شهر با هدف کاهش ترافیک ضروری است.

وی افزود: در جلسه های متعدد شورای پیشگیری وقوع جرم استان احداث شهرک سلامت و انتقال مطب پزشکان مرکز شهر مطرح  شده و مقرر شده موانعی که می تواند در این مسیر محدودیتی ایجاد کند، از طرف دانشگاه علوم پزشکی تبریز و شهرداری برای ارایه خدمات اولیه شناسایی و تسریع شود.

موقری ادامه داد: همچنین زمان بندی استفاده از بستر و ظرفیت ایجاد شده در شهرک سلامت اعلام و به تبع آن نیز، دانشگاه علوم پزشکی تبریز از این بستر و ظرفیت ایجاد شده استفاده و با فراهم شدن زیر ساخت های آن، مراکز درمانی و تشخیصی خود را به نقاط از پیش تعیین شده هدایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ممنوع شدن صدور مجوز مطب و مجتمع های پزشکی در مرکز تبریز

ممنوع شدن صدور مجوز مطب و مجتمع های پزشکی در مرکز تبریز