مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 08:302023-03-02ورزشي

اعزام نخبگان مهارتی کرمانشاه به مسابقات ملی مهارت


مسئول مسابقات المپیاد ملی مهارت اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان کرمانشاه از اعزام نخبگان مهارتی استان به بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.

- ایسنا/کرمانشاه مسئول مسابقات المپیاد ملی مهارت اداره کل آموزش فنی حرفه ای استان کرمانشاه از اعزام نخبگان مهارتی استان به بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت خبر داد.

احمد فتاحی در گفت و گو با ایسنا، با اشاره به برگزاری بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در استان های مختلف در بازه زمانی هفتم اسفند تا 23 این ماه، اظهار کرد: در این دوره از مسابقات، تیم المپیاد مهارت استان کرمانشاه با حضور شش نفر از منتخبین مرحله استانی در مسابقات حضور خواهد داشت.

وی با بیان اینکه بیستمین دوره مسابقات ملی مهارت در 43 رشته و شش گروه تخصصی برگزار می شود، گفت: از استان کرمانشاه رضا باوندپوردر رشته جواهر سازی به تبریز، متین صادقی در رشته فناوری خودرو به تهران، سهراب دارابی در رشته نرم افزار موبایل به استان گلستان، طاها رحیمی نژاد در رشته فناوری وب به استان گلستان، آذین مرادی در رشته طراحی گرافیک به استان البرز و ستایش نصرتی در رشته قنادی به استان البرز اعزام شده اند.

فتاحی اضافه کرد: این افراد منتخبین مرحله شهرستانی و استانی مسابقات مهارت هستند که به ترتیب 350 و 140 نفر شرکت کننده در استان داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعزام نخبگان مهارتی کرمانشاه به مسابقات ملی مهارت

اعزام نخبگان مهارتی کرمانشاه به مسابقات ملی مهارت