مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 07:102023-03-02فرهنگي

ماجرای بمب گذاری در میدان توپخانه چه بود؟/ روایت شاهدان عینی


میلاد محمدی کارگردان مجموعه مستند «سال های سرخ» با موضوع روایت پنج عملیات هولناک تروریستی در دهه 60، به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.

- میلاد محمدی کارگردان مجموعه مستند سال های سرخ با موضوع روایت پنج عملیات هولناک تروریستی در دهه 60، به ارائه توضیحاتی درباره این مستند پرداخت.

میلاد محمدی کارگردان مجموعه مستند سال های سرخ همزمان با پخش تلویزیونی این مجموعه در گفتگو با خبرنگار مهر درباره آن توضیح داد: مستند سال های سرخ درباره پنج عملیات تروریستی با ابعاد وسیع در سال های ابتدایی دهه 60 است که نقطه تمایز آن ها با دیگر عملیات ها این است که همه آن ها تلفات مردمی داشته اند و در عین حال درباره آن ها صحبت چندانی نشده است.

ما وقتی از بمب گذاری های اوایل دهه 60 صحبت می کنیم، غالباً ذهن مان به سمت بمب گذاری دفتر نخست وزیری و حزب جمهوری می رود.

بیشتر توجه مان به سمت ترور افراد سرشناس سیاسی است.

اما درباره این پنج بمب گذاری کمتر صحبت شده است و وقتی ما با آن ها مواجه شدیم، هم اطلاعات شوکه کننده ای به دست مان رسید و هم برای مان سوال شد که چرا کمتر روی این اتفاقات که در همین تهران رخ داده و سال های زیادی هم از آن ها نگذشته، کار شده است؟ وی ادامه داد: این پنج عملیات بمب گذاری به ترتیب وقوع اولی در میدان عشرت آباد، دومی در خیابان خیام،


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ماجرای بمب گذاری در میدان توپخانه چه بود؟/ روایت شاهدان عینی

ماجرای بمب گذاری در میدان توپخانه چه بود؟/ روایت شاهدان عینی