مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 04:022023-03-02سياسي

ابراز نگرانی دولت بایدن از پیشرفت برنامه هسته ای ایران


نماینده آمریکا در سازمان ملل و معاون وزیر دفاع این کشور ضمن اشاره به آماده سازی واکنش به غنی سازی ادعایی 84 درصدی اورانیوم در ایران، مدعی شدند که زمان مورد نیاز برای تولید مواد کافی جهت ساخت بمب به 12 روز رسیده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، لیندا توماس-گرینفیلد نماینده آمریکا در سازمان ملل و کالین کال معاون وزیر دفاع آمریکا شامگاه چهارشنبه با حضور در جلسه استماع یک کمیته مجلس نمایندگان آمریکا، از پیشرفت برنامه هسته ای جمهوری اسلامی ایران ابراز نگرانی کردند.

توماس-گرینفیلد در این جلسه با تکرار ادعای آژانس بین المللی انرژی اتمی مبنی بر غنی سازی 84 درصدی اورانیوم در ایران، گفت: این مسئله بسیار بسیار نگران کننده است و می دانم که در حال بررسی نحوه واکنش به آن هستیم .

به نوشته رسانه های آمریکایی، وی در تلاش برای اجتناب از پاسخ مستقیم به سوال نماینده کنگره درباره واکنش دولت آمریکا به این ادعای آژانس، توضیح داد: من تخمین نمی زنم که چه زمانی و چگونه دولت [بایدن] واکنش نشان خواهد داد اما می دانم که دولت آماده است .

این دیپلمات آمریکایی با تکرار وعده بایدن برای جلوگیری از دستیابی ایران به تسلیحات اتمی، افزود: ما نگاه خود را از آنچه که آنها (ایران) در حال انجام در برنامه هسته ای خود هستند، برنداشته ایم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ابراز نگرانی دولت بایدن از پیشرفت برنامه هسته ای ایران

ابراز نگرانی دولت بایدن از پیشرفت برنامه هسته ای ایران