مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 00:512023-03-01دانش

آموزش مهارت محور دستور کار وزارت علوم قرار دارد/ احداث خوابگاه های متأهلی


محمدعلی زلفی گل در حاشیه افتتاح پروژه های دانشگاه تخصصی فناوری های نوین و بازدید از مراکز علمی و دانشگاهی آمل، در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس با اشاره به آخرین وضعیت پروژه های نیمه تمام علم و تحقیقات، اظهار کرد: در سفرهای ریاست جمهور به استان‍ های کشور اعتباراتی برای آموزش عالی در نظر گرفته شده تا براساس اولویت بندی تخصیص لازم انجام گیرد.

وی افزود: اولویت اعتبارات به پروژه های دارای ردیف و با پیشرفت فیزیکی بالای 50 درصد بوده که برای آن بیش از 50 هزار میلیارد ریال برای تکمیل و تجهیز پروژه های نیمه تمام در نظر گرفته شده تا در مدت دو تا سه سال آینده شاهد افتتاح آنها باشیم.

وزیر علوم، تحقیقات و فناوری با اعلام اینکه در زمینه آموزشکده های فنی دانشگاه فنی وحرفه ای هم اعتبارات لازم پیش بینی شد، تصریح کرد: مسئله آموزش مهارت محور هم اکنون دستور کار وزارت علوم، تحقیقات و فناوری قرار دارد همچنین به پروژه های نیمه تمام آموزشکده های فنی در کشور در سفرهای رییس جمهور اعتبار لازم تخصیص داده می شود تا در سریع ترین زمان تکمیل شده و به بهره برداری برسند.

زلفی گل در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد کمبود خوابگاه های دانشجویی که از مشکلات دانشگاه های دولتی و دیگر دانشگاه است و برنامه های سال آینده وزارت علوم و تحقیقات در این


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آموزش مهارت محور دستور کار وزارت علوم قرار دارد/ احداث خوابگاه های متأهلی

آموزش مهارت محور دستور کار وزارت علوم قرار دارد/ احداث خوابگاه های متأهلی