مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 00:322023-03-01سياسي

برگزاری جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی


فرماندار محمودآباد با بیان اینکه نخستین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی اتفاق فرهنگی و هنری خوب و ارزشمند است که در 22 شهرستان استان جریان دارد، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شهرستان محمودآباد، روح الله علیزاده چهارشنبه شب در نشست مطبوعاتی نخستین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی در سالن جلسات فرمانداری، اظهار کرد: همه باید برای حفظ و ترویج فرهنگ ناب مازندرانی، آیین بومی و محلی تلاش شبانه روزی داشته باشیم.

فرماندار محمودآباد با بیان اینکه نخستین جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی اتفاق فرهنگی و هنری خوب و ارزشمند است که در 22 شهرستان استان جریان دارد، تصریح کرد: در شهرستان محمودآباد 15 هزار و 200 دانش آموز مشغول به تحصیل هستند که در مجموع حدود 50 هزار محمودآبادی شامل دانش آموزان و خانواده آنها درگیر این رویداد مهم فرهنگی هستند.

وی با اعلام اینکه جامعه هدف این جشنواره در شهرستان آمل برای پوشش مسائل فرهنگی، بومی و محلی بسیار ارزشمند است، یادآور شد: اتفاقات بزرگ برای کشورمان در قبل و بعد اسلام روی داده است و در اغتشاشات اخیر نیز دشمنان با جنگ شناختی و ترکیبی در فکر تجزیه کشور بودند.

علیزاده با اشاره به اینکه جنگ شناختی و ترکیبی نیاز به قدرت ترکیبی دارد، یادآور شد: کشورمان ایران از ادبیات و تاریخ بسیار غنی بهره می برد که باید بتوان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی

برگزاری جشنواره بومی محلی نوجوان مازنی