مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 اسفند 1401 ساعت 00:072023-03-01بين الملل

اعتصاب گسترده بخش حمل و نقل در شهرهای بزرگ آلمان


کارکنان بخش حمل و نقل عمومی آلمان روز جمعه دست به اعتصابات جدیدی می زنند و انتظار می رود در شهرهای بزرگ آلمان اختلالات عمده در تردد مردم رخ دهد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، شاغلان بخش حمل و نقل عمومی آلمان روز جمعه اعتصابات جدیدی را برای افزایش فشار بر دولت این کشور جهت افزایش دستمزد برگزار خواهند کرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازوبگاه شبکه خبری آناتولی ، اتحادیه کارگری وردی اعلام کرد که رانندگان اتوبوس و قطار روز جمعه در 6 ایالت آلمان از جمله نوردراین-وستفالن ، هسن و بادن-وورتمبرگ اعتصاب خواهند کرد.

این اتحادیه خواهان افزایش 10.

5 درصدی و دستکم 500 یورویی برای کارمندان بخش دولتی است.

کریستین بهله معاون این اتحادیه از دولت آلمان و مقامات منطقه ای به دلیل بی توجهی به حمل و نقل عمومی انتقاد کرد و گفت: از سال 2019 تاکنون، وزرای حمل و نقل فدرال و ایالتی در مورد افزایش دو برابری حمل و نقل عمومی صحبت کرده اند، اما پس از سال ها بحث و جدل، هنوز هیچ ایده ای وجود ندارد که پول این توسعه از کجا تامین شود، چه برسد به راهبرد توسعه.

مقامات شهرهای کلن، دوسلدورف، فرانکفورت و اشتوتگارت نیز هشدار داده اند که اعتصاب روز جمعه ممکن است باعث اختلال شدید در مسافرت های اتوبوس، تراموا و مترو شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتصاب گسترده بخش حمل و نقل در شهرهای بزرگ آلمان

اعتصاب گسترده بخش حمل و نقل در شهرهای بزرگ آلمان