مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 23:552023-03-01سياسي

انتظار فرج موضوعی امید بخش برای بشریت است


رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تاکید بر اینکه انتظار فرج موضوعی امید بخش برای بشریت است، گفت: بشر امروز با موضوع انتظار و ظهور باید آشنا شود.

- قم- رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با تاکید بر اینکه انتظار فرج موضوعی امید بخش برای بشریت است، گفت: بشر امروز با موضوع انتظار و ظهور باید آشنا شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله محمد حسن اختری شامگاه چهارشنبه در همایش بین المللی سفیران آفتاب که با حضور طلاب کشورهای آفریقایی در مسجد مقدس جمکران برگزار شد با اشاره به اینکه شیعیان آفریقا پس از بازگشت به کشور خود باید سفیر خورشید تابناک اهل بیت (ع) باشند گفت: شما در کشورهای خود سفیر خورشید در پشت پرده غیبت امام عصر (عج) هستید و باید به رسالت مهمی که بر دوش دارید عمل کنید.

وی با بیان اینکه شما رسولان انقلاب اسلامی و دین مبین اسلام در کشورهای خود هستید، گفت: شیعیان آفریقایی باید از فرصتی که انقلاب اسلامی با تدبیر مقام معظم رهبری در اختیار آنها قرار داده نهایت بهره برداری را داشته باشند تا بتوانند در کشورهای خود به وظیفه تبلیغی به بهترین شکل عمل کنند.

رییس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) با بیان اینکه مردم جهان باید بدانند که نجات بخش آنها یکی از فرزندان پیامبر گرامی اسلام (ص)، حضرت مهدی (عج) است، تصریح کرد: مردم دنیا با


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتظار فرج موضوعی امید بخش برای بشریت است

انتظار فرج موضوعی امید بخش برای بشریت است