مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 23:502023-03-01سياسي

توسعه زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی در دشتستان ضروری است


نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی گفت: توسعه زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی در دشتستان ضروری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ابراهیم رضایی عصر چهارشنبه در بازدید معاون وزیر صمت و مدیرعامل سازمان صنایع کوچک و شهرک های صنعتی از ظرفیت های شهرستان دشتستان اظهار داشت: شهرستان دشتستان دارای ظرفیت های بسیار خوبی در زمینه های مختلف است که برای توسعه شهرستان باید از این ظرفیت ها استفاده شود.

وی اضافه کرد: انتظار می رود با توسعه شهرک صنعتی برازجان و ایجاد نواحی جدید صنعتی در نقاط مختلف این شهرستان شاهد ایجاد اشتغال و توسعه تولید باشیم.

نماینده مردم دشتستان در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه برای توسعه اشتغال در دشتستان باید از همه ظرفیت ها استفاده شود افزود: توسعه زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی در دشتستان ضروری است.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت نیز از طراحی و اجرا شدن چهار ناحیه صنعتی جدید در استان بوشهر خبر داد و بیان کرد: با توجه به جایگاه ویژه شهرستان دشتستان، 2 ناحیه صنعتی در این شهرستان ایجاد می شود.

علی رسولیان با اشاره به اضافه شدن 82 هکتار به مساحت شهرک صنعتی برازجان خاطرنشان کرد: ایجاد شهرک های خورشیدی برای توسعه تولید انرژی های خورشیدی در دستور کار قرار گرفته است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی در دشتستان ضروری است

توسعه زیرساخت های شهرک ها و نواحی صنعتی در دشتستان ضروری است