مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 21:222023-03-01اقتصادي

برنامه وزارت علوم حمایت از تلاش و بهره وری بیشتر است


سیاست وزارت علوم، حمایت از تلاش بیشتر و بهره وری بالاتر است و در همین راستا آیین نامه پایه های تشویقی برای اعضای هیئت علمی تدوین شد و برای یاوران علمی و دانشجویان نیز در حال تدوین است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه دانشگاه خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت علوم، محمدعلی زلفی گل وزیر علوم در آیین معارفه حسین مرادی سرپرست دانشگاه علوم کشاورزی و منابع طبیعی ساری و تکریم  اسدالله تیموری رییس پیشین این دانشگاه گفت: در راستای تشویق اعضای هیئت علمی به فعالیت بیشتر و بهره وری بالاتر پایه های تشویقی از 5 پایه به 60 پایه افزایش یافت و در خصوص دانشجویان و یاوران علمی نیز اعطای پایه تشویقی در حال تدوین آیین نامه است.

وی با بیان اینکه سرمایه گذاری در علم و فناوری بهترین سرمایه گذاری است، افزود: جمهوری اسلامی ایران به مقوله علم و فناوری اهمیت ویژه قائل است که نمونه آن را در سفرهای استانی رییس جمهور و توجه ویژه به دانشگاه در مصوبات سفرهای استانی شاهد هستیم.

زلفی گل گفت: همانگونه که ابعاد مختلف زندگی امروز با سالیان گذشته متفاوت است، در زمینه علم و فناوری نیز با تغییر اقلیم و تفاوت در شاخه های مختلف علم و شیوه های آموزش روبرو هستیم.

وزیر علوم اظهار داشت: در شرایط امروز دنیا، زمینه های علمی مانند هوا فضا، علوم شناختی، هوش مصنوعی و اینترنت اشی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه وزارت علوم حمایت از تلاش و بهره وری بیشتر است

برنامه وزارت علوم حمایت از تلاش و بهره وری بیشتر است