مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 21:152023-03-01سياسي

حقیقت جهاد و شهادت را برای جوانان تبیین کنیم


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران با بیان این که شهدا شاگردان اول دانشگاه شاهد بودند، گفت: باید حقیقت جهاد و شهادت را روایتگری و تبیین کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار عبدالله ملکی شامگاه چهارشنبه در هفتمین سالگرد دو شهید گمنام دانشگاه آزاد اسلامی شهرستان نور با بیان اینکه انقلاب اسلامی بر پایه قدرت الهی، خدامحوری و دین شکل گرفت، به نقش امام در پیروزی انقلاب اشاره کرد و اظهار داشت: مردم یکی از مؤلفه های نظام هستند که از ابتدا پای کار انقلاب آمدند و تا آخر ایستادند.

وی افزود: شهدا اهل معرفت بودند و برای دفاع از ارزش های دین اسلام و انقلاب کیلومترها راه را از اینجا طی کردند و به دل دشمن زدند، جنگیدند و به شهادت رسیدند.

سردار ملکی با بیان اینکه شهدا شاگردان اول دانشگاه شاهد بودند، گفت: شهدا در وصیت نامه های خود از خدا، امام حسین (ع)، ولی فقیه و حجاب می گویند.

این مسئول با عنوان اینکه شهدای گمنام با خود پیام آوردند و ما به دنبال آن پیام هستیم، اذعان داشت: شهدا از تاریکی به نور هجرت کردند و قلبشان نورانی بود و خدا آن ها را خریداری کرد.

مدیرکل حفظ آثار دفاع مقدس مازندران ادامه داد: شهدا سختی ها و تشنگی های عملیات ها را تحمل کردند و آن ها لغتی به نام سختی را نمی شناختند و در جبهه ها ما رایت الا جمیلا را دیدند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقیقت جهاد و شهادت را برای جوانان تبیین کنیم

حقیقت جهاد و شهادت را برای جوانان تبیین کنیم