مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 21:102023-03-01اقتصادي

بیش از 3500 پروژه عمرانی در روستاهای خوزستان در حال انجام است


معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: بیش از سه هزار و 500 پروژه عمرانی برای پیشرفت و آبادانی روستاهای استان از محل عوارض آلایندگی در حال انجام است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد خانچی عصر امروز چهارشنبه در نشست بخشداران استان خوزستان اظهار کرد: بیش یک هزار و 500 میلیارد تومان از عوارض آلایندگی به روستاهای خوزستان اختصاص داده شده که بیش از سه هزار و 500 پروژه عمرانی برای پیشرفت و آبادانی روستاهای استان از محل این عوارض در حال انجام است.

وی تاکید کرد: بخشداران و مسئولان شهرستان ها در خوزستان باید نظارت خود را بر حُسن اجرای این پروژه ها بالا برده و از روستاییان بخواهند که با نظارت بر اجرای درست، بازخورد خود را برای آنها ارسال کنند.

معاون عمرانی استاندار خوزستان افزود: همه تلاش خود را برای نظارت بر تعریف پروژه های مورد نیاز و مؤثر در روستاهای استان به کار بستیم و تلاش کردیم تا طرح ریزی پروژه ها بر اساس ظرفیت و بوم منطقه ای هر روستا انتخاب شود.

خانچی با تأکید بر اهمیت ظرفیت اقتصاد روستایی گفت: از بخشداری های خوزستان درخواست می شود که همه تلاش خود را برای احیا و راه اندازی کارگاه ها و تعاونی های روستایی به کار گیرند تا شاهد رونق بیش از بیش روستاهای استان باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بیش از 3500 پروژه عمرانی در روستاهای خوزستان در حال انجام است

بیش از 3500 پروژه عمرانی در روستاهای خوزستان در حال انجام است