مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 اسفند 1401 ساعت 21:052023-03-01ورزشي

وزیر ورزش و جوانان به بخش عمومی منتقل شد


رییس بیمارستان محل معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال دکتر سجادی به بخش عمومی تاکید کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.

- رییس بیمارستان محل معالجه وزیر ورزش و جوانان با اعلام خبر انتقال دکتر سجادی به بخش عمومی تاکید کرد: روند درمان ایشان تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از وزارت ورزش و جوانان، دکتر حسین صمدی نیا رییس بیمارستان محل معالجه حمید سجادی درباره آخرین وضعیت او اظهار کرد: خدا را شاکریم با تلاش همه همکارانم در حوزه درمان از جمله پزشکان و پرستاران و دعای خیر مردم و خانواده مکرم ایشان، دکتر سید حمید سجادی بعد از ظهر امروز به بخش عادی منتقل شدند.

وی با روبه بهبودن خواندن شرایط عمومی وزیر ورزش و جوانان گفت: دکتر سجادی امروز توانست بدون کمک حرکت کند، غذای معمول را میل کند و آزمایش های انجام شده حاکی از شرایط جسمانی بسیار خوب ایشان است.

پزشک معالج دکتر سجادی با تاکید براین موضوع که مراقبتهای پزشکی و پرستاری ایشان انجام می شود، بیان کرد: فعالیتهای باز توانی وبرنامه ریزی های درمانی تا زمان صلاحدید پزشکانش تا بهبودی کامل ادامه خواهد داشت تا ان شاءالله از بیمارستان ترخیص شوند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

وزیر ورزش و جوانان به بخش عمومی منتقل شد

وزیر ورزش و جوانان به بخش عمومی منتقل شد